Acest site foloseste cookie-uri de la Google pentru livrarea serviciilor si analizarea traficului. Adresa dvs. IP si programul user agent sunt trimise catre Google impreuna cu valorile privind performanta si securitatea pentru asigurarea calitatii serviciului, generarea statisticilor de utilizare, detectarea si remedierea abuzurilor.Aflati mai multe
OK
|
|
|
Browsing: Photo_Gallery A,B,C...Z can inspire you «-» Photo_Gallery ATTITUDE «-» Sport_Diverse categorii «-» Sport_Auto «-» Auto 2009 Dacia Sandero, Masina anului in Romania- Oana Georgescu, singura femeie- jurnalist din juriu, la un alt fel de concurs de frumusete
Auto 2009 Dacia Sandero, Masina anului in Romania- Oana Georgescu, singura femeie- jurnalist din juriu, la un alt fel de concurs de frumuseteMembrii juriului A.P.A.R (Asociaţia Presei Auto din România) ` Preşedinte Stelian DAMOV, Presedinte de Onoare Dan VARDIE au desemnat `DACIA SANDERO` câştigătoare a Competiţiei Naţionale `Maşina anului 2009 în România`-ediţia a IV-a Citroen C5, Dacia Sandero, Ford Kuga, Honda Accord, Hyundai i10, Mazda 6, Opel Insignia, Renault Koleos, Skoda Superb şi Volkswagen Golf VI au fost cele zece `alese` (din 30 de modele eligibile) de juriul alcătuit din cei mai autorizaţi reprezentanţi ai presei auto româneşti în finala `Maşina anului 2009 în România`. Seara de 11 decembrie 2008 ` Ziua Naţioanlă a Presei Auto din România a înregistrat câteva premiere istorice pentru competiţia `Maşina Anului în Romania`: - S-au împlinit 10 ani de la prima ediţie - Prin asocierea cu TVR la productia si transmiterea LIVE a acestui eveniment, competitia Masina Anului in Romania si-a consolidat importanta la nivel national şi internaţional. De altfel, Ray Hutton, presedintele juriului `European Car of the Year` a ţinut să declare: `Evenimentul din Romania este singurul transmis la o televiziune nationala, în toata Europa, dovada a seriozitatii acestei competitii`. A.P.A.R. si-a demonstrat inca o data rolul determinant pe care îl are în dezvoltarea industriei auto românesti; ocazie cu care John Fleming, Preşedintele Ford Europa şi invitat de onoare al evenimentului a declarat în faţa a milioane de telespectatori: `Am venit la Craiova să ramanem si sa facem ce am promis. Acum angajatii de aici fac parte din marea familie europeana Ford si trebuie sa aiba incredere in viitorul alaturi de noi`. Cu aceasi ocazie, Christian Esteve, vicepresedinte Renault, a avut un discurs extreme de savuros: `Când am venit prima data in Romania, acum zece ani, am ajuns in zece minute de la aeroport in centru. Acum am avut nevoie de aproape trei ore... Este cel mai bun exemplu al dezvoltarii industriei auto romanesti. Legat de viitor, puteti fi siguri ca Dacia este una dintre directiile prioritare de dezvoltare pentru Renault`. Ediţia I a concursului `Maşina anului în România` a fost câştigată de Ford Focus, care a dovedit performanţa constructorului american şi competenţa juriului, devenind cel mai bine vândut model din lume. În cei 10 ani, Fiat şi Ford au obţinut câte două victorii, iar în 2002 titlul nu s-a acordat. Anul trecut, Kia Cee`d a obţinut mult-râvnitul trofeu. `Maşina Anului în România`, singura competiţie naţională legală este marcă înregistrată OSIM şi aparţine A.P.A.R. (Asociatia Presei Auto din Romania) care a votat în cadrul Galei transmisă live din studiourile TVR. Seara de Gală prezentată de Malvina Cervenschi şi Mihai Constantin a fost pigmentata de câteva momente speciale - prezentarea colecţiei haute-couture semnată Wilhelmina Arz şi recitalurile lui Nico şi tenorilor de la `Distincto`. Dacia Sandero a primit aceeaşi distincţie din partea U.Z.E.A.R. (Uniunea Ziaristilor si Editorilor Auto din Romania). In aceeaşi seară, A.P.A.R. a acordat urmatoarele premii: - Debutul anului 2008 - SUZUKI Romania - Sportivul anului 2008 - Doru Sechelariu - Dealerul anului 2008 - Radacini - Cel mai bun PR al anului 2008 - Liviu Ion, Director Comunicare Automobile DACIA Piteşti - Managerul anului 2008 - Dan Chitaru, Kia Romania - Evenimentul anului 2008 - Lansarea FERRARI in Romania - ECO 2008 - PORSCHE Romania - Compania anului 2008 - FORD Europa - Omul Deceniului 1998-2008 - Christian Esteve, Vicepres. RENAULT - Omul Anului 2008 - John Flemming, Pres. FORD Europa Horia Alexandrescu, Octavian Andronic, Radu Grozea, Virgil Vochină şi fostul mare pilot de rally Eugen Ionescu-Cristea, seniorii presei auto care au fost încă de la înfiintare alături de A.P.A.R., au primit Diplome de Excelenţă. Norocosul serii avea să fie câştigătorul superbei Dacia Sandero de culoare roşie, expusă în studio alături de celelalte 9 finaliste. Bucureşteanul Vasile Costin a fost unul din cei 5017 români (din 18.000 de votanţi online) care au raspuns corect la întrebarea`Care va fi Maşina Anului 2009 în România?` Aşadar, juriul a acordat Juriul i-a acordat câştigătoarei 203 p. (13 membri din 20 au clasat-o pe locul I), în timp Opel Insignia - `European Car of the Year` şi Citroen C5 au ocupat locurile II, respectiv III. Voturile membrilor Juriului pot fi consultate pe site-ul www.tvr.ro. Celelate modele care au intrat in finala au fost, in ordinea punctajului obtinut, Mazda6, Honda Accord, Volkswagen Golf VI, Ford Kuga, Skoda Superb, Renault Koleos si Hyundai i10. Dacia Sandero a primit cele mai multe puncte (15) de la Stelian Damov (APAR), Florin Micu (APAR), Teodor Stefan (Un zambet pe 4 roti ` TVR2), Daniel Costea (Autoforumtv.ro), Andrei Taflan (4X4), Constantin Baches (Caesar), Virgil Mihailovici (Siguranta Rutiera), Oana Georgescu (Jurnalul Naţional si www.infofoashion.ro), Dan Scarlat (Autoshow), Daniel Apostol (The Money Channel), Radu Grozea (TVR1), Cristian Andreescu (APAR) si George Botezatu (AutoExpert). Câte 9p au acordat Radu Buhanita (AutoTest) si Laurentiu Mandu (Autoforum), in timp ce Mircea Mester (automarket.ro) a notat vehiculul cu 7p, Mihai Ionescu (FHM) cu 5p, Razvan Codorean cu 4p, iar Dan Silviu Boerescu (Playboy) si Tudor Serban (Quattroruote) cu doar 2p. Trebuie mentionat si faptul ca Dacia Sandero a fost luata in calcul si de juriul european al `Car of the year` insa nu a ajuns in finala. Incă de la prima ediţie organizată la finele lui 1998, regulamentul după care se jurizează prevede ca maşini eligibile toate automobilele complet noi lansate de industria auto pe piaţa românească cu vânzare începând din luna februarie a anului de aplicabilitate a premiului, respectiv anul 2009 la această ediţie. Acelaşi regulament impune membrilor juriului criterii legate de condiţiile specifice de pe piaţa românească, dar respectând şi conceptul lui `European Car of the Year`, competiţie europeană în domeniu. De altfel, atât Ray Hutton, Preşedintele competiţiei europene cât şi regretatul Paul Frere, Preşedintele de onoare al COTY - ambii membri de onoare ai A.P.A.R. - în vizitele lor în România au participat la ediţiile anterioare ale competiţiei `Maşina Anului în Romania` confirmând standardul foarte ridicat al concursului din România. Titlul `Maşina Anului în România` este Marcă înregistrată la OSIM ` Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci - aparţinând A.P.A.R. Este singura competiţie naţională legală, marcă înregistrată având caracter exclusiv atât pentru sigla grafică cât şi pentru conţinutul verbal. Este de remarcat că proprietatea A.P.A.R, organizaţie privată, este una dintre foarte puţinele mărci înregistrate acordate de OSIM în care a fost inclus şi numele ţării noastre. A.P.A.R ţine să precizeze că orice alte aşa zise concursuri cu nume similare, organizate în paralel, au caracter local şi non-exclusiv. Palmaresul competiţiei `Maşina Anului în România` 1999 Ford Focus 2000 Fiat Punto 2001 Ford Mondeo 2002 Nu s-a acordat 2003 Mazda 6 2004 Fiat Panda 2005 Mitsubishi Colt 2006 Honda Civic 2007 Opel Corsa 2008 Kia cee`d Pe 19 noiembrie, pe poarta fabricii de la Mioveni ieşea exemplarul cu numărul 50.000, deşi Dacia Sandero intrase în productie în iunie, după o lansare de senzaţie. Modelul jubiliar a fost un Laureate 1.6 MPI bleu-marine. Modelul Sandero vândut bine în Franţa, Spania şi Germania, mai este produs sub marca Renault la uzinele din Curitiba (Brazilia) şi la uzina Sofasa (Columbia), iar din 2009 va intra în fabricaţie în Maroc (sub marca Dacia), Rusia şi Africa de Sud (sub marca Renault). Dacia Sandero a fost desemnată `Maşina Anului în România` şi în varianta U.Z.E.A.R. (Uniunea Ziariştilor şi Editorilor Auto din România) cu un total de 146 p. Modelul constructorului de la Mioveni s-a impus în faţa lui Volkswagen Tiguan (101p) şi Subaru Forester (91p), clasate pe celelalte două trepte ale podiumului. În continuare, ierarhia s-a prezentat astfel: 4. Mazda 6 (90 p), 5. Honda Accord (87p), 6. Opel Agila (86p), 7. Audi A4 (85p), 8. Mitsubishi Lancer (60p), 9. Renault Symbol (57p), 10. Hyundai i10 (41p), 11. Suzuki Splash (31p). În premieră, U.Z.E.A.R. a mai acordat două distincţii. Concursul Designul anului 2009 a fost câştigat de Jaguar XF (131p), urmat de Volkswagen Scirocco (129), Mazda6 (112), BMW X6 (99), Audi A4 (84), Skoda Superb (74), Volvo XC60 (70), Citroen C5 (62), Honda Accord (61) şi Mitsubishi Lancer (53). Cealaltă distincţie, SUV-ul Anului 2009 i-a revenit lui Volkswagen Tiguan, clasat înaintea lui Subaru Forester în clasamentul pentru Maşina Anului. Dacia Sandero se afirma ca un model bicorp modern cu linii dinamice al carui design seducator evoca dinamism si robustete. Partea frontala se remarca prin blocurile optice expresive si moderne ; bara de protectie si grila radiatorului sunt perfect adaptate ansamblului caroseriei. Conturul în forma de `val întors` care domina flancurile caroseriei contribuie la imaginea robusta a vehiculului, la fel ca si baghetele laterale de protectie (disponibile în functie de versiune). Stilul adoptat de partea din spate consolideaza impresia de vehicul spatios si robust. Interiorul întruneste toate atributele de seductie si calitate. Plansa de bord este moderna si functionala. Designul său poate varia, în functie de versiune, datorita jocului de nuante si al tratamentului diferit al unor suprafete. Panourile portierelor au un design modern, cu mânere si baghete decorative elegante. Urcarea în gama este evidentiata la Dacia Sandero prin trei variante de tratament al plansei de bord, carora le corespund patru variante de tapiterie. O atentie speciala a fost acordata ergonomiei: toate comenzile se afla `la îndemâna` iar informatiile tabloului de bord sunt usor lizibile. Oana Georgescu si Camelia Seceleanu >>>ALBUM FOTO<<<
>>>SLIDE SHOW<<< Subcategorii
Acorda pentru Auto 2009 Dacia Sandero, Masina Anului In Romania- Oana Georgescu, Singura Femeie- Jurnalist Din Juriu, La Un Alt Fel De Concurs De Frumusete cate puncte crezi ca merita in opinia ta!
![]() ![]()
|
COLABORATORI ![]() ![]() Contact InfoFashion |
© InfoFashion.ro 2005 - 2025
|