Acest site foloseste cookie-uri de la Google pentru livrarea serviciilor si analizarea traficului. Adresa dvs. IP si programul user agent sunt trimise catre Google impreuna cu valorile privind performanta si securitatea pentru asigurarea calitatii serviciului, generarea statisticilor de utilizare, detectarea si remedierea abuzurilor.Aflati mai multe
OK
|
|
|
Browsing: Photo_Gallery A,B,C...Z can inspire you «-» Photo_Gallery ATTITUDE «-» Sport_Diverse categorii «-» Sport_Auto «-» Auto 2010 Ford Fiesta si Monica Davidescu, cel mai ecologic cuplu la VIP ECO CHALLENGE
Auto 2010 Ford Fiesta si Monica Davidescu, cel mai ecologic cuplu la VIP ECO CHALLENGEFord Fiesta si Monica Davidescu, cel mai ecologic cuplu 9 VEDETE cu 9 masini pentru VIP ECO CHALLENGE Ivan Patzaichin, a realizat pe Mazda 3 cel mai bun consum unitar pe benzina Noua vedete si noua finaliste ale competitiei nationale `Masina anului 2010 in Romania` s-au intrecut pentru obtinerea celui mai mic consum de carburant la VIP Eco Challenge. Bucuresti, 20 noiembrie 2009 - VIP Eco Challenge este o initiativa prin care Asociatia Presei Auto din Romania APAR vrea sa promoveze initiativele ecologice legate de automobile si mai ales un stil de sofat care sa utilizeze cat mai putin carburant. Ceea ce presupune si un impact cat mai mic asupra mediului inconjurator. VIP Eco Challenge a avut loc in ziua de 20 noiembrie la Hotel Ramada Parc. Unicul sponsor al evenimentului a fost Castrol Edge, care este de altfel partenerul APAR pentru `Masina Anului 2010 in Romania`. La eveniment au participat Octavian Bellu, Mihai Cioceanu, Mihai Constantinescu, Monica Davidescu, Anamaria Ferentz, Iuliana Marciuc, Ivan Patzaichin, Aurelian Temisan si Gheorghe Turda, care au condus, respectiv, modelele Opel Astra, Volkswagen Polo, Peugeot 206 plus, Ford Fiesta, Hyundai i20, Chevrolet Cruze, Mazda3, Renault Fluence si Toyota Avensis. Pentru ca modelele fac parte din clase diferite si au motoare de capacitate cilindrica diferita, consumul mediu obtinut s-a raportat la cilindreea motorului. In acest fel evaluarea a fost una echidistanta. Traseul de test a cuprins o bucla inchisa de aproape 10 km in partea de nord vest a orasului Bucuresti, o zona intens circulata, astfel incat participantii sa concureze in conditii de trafic specifice orasului Bucuresti. Castigatorul concursului a fost cuplul Monica Davidescu si Ford Fiesta 1.4 TDCi, cu un consum real in trafic de 6,5 l/100 km, in vreme ce valoarea raportata la litrul de cilindree a motorului a fost de 4,646. Astfel, Ford Fiesta si Monica Davidescu si-au adjudecat si cel de-al doilea trofeu pentru cel mai mic consum unitar de motorina. `Eu am fost o eleva foarte buna. Asa ca am ascultat cu mare atentie lectia de eco-driving pe care ne-a oferit-o organizatorul APAR si am procedat intocmai!` a declarat fericita castigatoare. Legenda olimpismului romanesc, Ivan Patzaichin a pilotat Mazda3 2.0i, consumul real fiind de 9,7 l/100 km, iar valoarea raportata de 4,852. `De cand ma stiu eu am fost un tip economic. Eu conduc linistit si nu ma enervez. Ca sa consum cat mai putin am oprit si radioul si aerul conditionat!` a decalarat marele nostru campion. `Performanta lui Ivan este impresionanta. Pentru un motor pe benzina de 2.0 litri, un consum atat de mic in traficul bucurestean merita subliniat. La fel de remarcabila este si reusita minunatei actrite Monica Davidescu, care dovedeste ca se poate si la consumuri si emisii foarte reduse in traficul ingrozitor al capitalei. Mai mult, cele doua masini castigatoare au fost pline de alte persone, jurnalisti si operatori de televiziune care i-au insotit in test!` - a declarat Dan Vardie, Presedintele Comitetului de Organizare al primei editii `VIP Eco Challange`. In afara concursului, Dan Vardie si Virgil Mihailovici, Presedintele APAR, au condus Toyota Prius, un model hibrid care a consumat doar 3,7 l/100 km si a avut un cosum unitar de numai 2, de peste doua ori mai mic decat oricare dintre modelele din concurs. `Tehnologia hibrida, alaturi de modelele EV, reprezinta viitorul. Consumurile integistrate de noi cu Prius sunt dovada faptului ca acest viitor deja a inceput.` a declarat Virgil Mihailovici. APAR considera prima editie a competitiei ECO o reusita. `Rezultatele concursului sunt poate mai putin importante. Mesajul VIP-urilor de protest impotriva agresivitatii din trafic, impotriva vitezomanilor care pun in pericol vietile altora pe langa ale lor, reprezinta valoarea cea mai importanta a acestei manifestari!` a finalizat Dan Vardie VIP Eco Challange a fost organizata cu mai putin de o luna inainte de competitia `Masina anului 2010 in Romania` care va avea loc pe 15 decembrie si va fi transmisa LIVE la TVR1. Unul dintre autoturismele care au participat la aceasta proba eco urmeaza sa fie desemnat castigator absolut de catre un juriu format din cele mai autorizate voci ale presei auto din Romania. Atat VIP Eco Challenge cat si `Masina anului 2010 in Romania` sunt doua initiative APAR avand ca parteneri media televiziunea nationala, alte statii TV comerciale, cotidiane de mare tiraj si reviste auto specializate. Competitia nationala `Masina anului 2010 in Romania` a desemnat cele 10 masini finaliste Chevrolet Cruze, Ford Fiesta, Hyundai i20, Kia Soul, Mazda3, Opel Astra, Peugeot 206 plus, Renault Fluence, Toyota Avensis si Volkswagen Polo sunt alese in finala competitiei nationale `Masina Anului 2010 in Romania`. Cele 10 finaliste au fost votate de membrii Juriului format din cele mai autorizate voci ale presei auto romanesti care au ales din cele 40 de modele eligibile. Juriul se va reuni in luna decembrie pentru o sesiune de teste in urma caruia se va vota castigatoarea titlului. Inainte de sarbatorile de iarna romanii vor cunoaste numele masinii anului 2010 in Romania. Inca de la prima editie organizata la finele lui 1998, regulamentul dupa care se jurizeaza prevede ca masini eligibile toate automobilele complet noi lansate de industria auto pe piata romaneasca cu vanzare incepand din luna februarie a anului de aplicabilitate a premiului, respectiv anul 2010 la aceasta editie. Acelasi regulament impune membrilor juriului criterii legate de conditiile specifice de pe piata romaneasca, dar respectand si conceptul lui `European Car of the Year- COTY`, competitie europeana in domeniu. De altfel, atat Ray Hutton, fostul Presedinte al competitiei europene cat si regretatul Paul Frere, Presedintele de onoare al COTY - ambii membri de onoare ai APAR - in vizitele lor in Romania au participat la editiile anterioare ale competitiei `Masina Anului in Romania` confirmand standardul foarte ridicat al concursului din Romania. Prima editie a competitiei `Masina anului in Romania`, titlul pentru 1999, a fost castigata de Ford Focus, o masina care a modificat radical performanta constructorului american, devenind cel mai bine vandut model din lume pe ambele maluri ale Atlanticului. Anul trecut, Dacia Sandero, a obtinut titlul. Fiat si Ford se afla la egalitate pe primul loc cu doua victorii in cei 11 ani de existenta ai competitiei din Romania. Titlul `Masina Anului in Romania` este Marca inregistrata la OSIM - Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci - apartinand APAR. Este singura competitie nationala legala, marca inregistrata avand caracter exclusiv atat pentru sigla grafica cat si pentru continutul verbal. Este de remarcat ca proprietatea APAR - o organizatie privata - este una dintre foarte putinele marci inregistrate acordate de OSIM in care a fost inclus si numele tarii noastre. APAR tine sa precizeze ca orice alte asa zise concursuri cu nume similare, organizate in paralel, au caracter local si non-exclusiv. APAR recomanda tuturor partilor interesate sa tina cont de aceasta realitate in confomitate cu legea si sa procedeze cu prudenta vis a vis de asemenea incercari de confuzionare a publicului larg. Incepand din primavara anului trecut, Romania este reprezentata in COTY de Dan Vardie, Presedinte de onaore al APAR, cel mai cunoscut jurnalist de presa auto din Romania. In acesta calitate, Dan Vardie este singurul abilitat sa faca declaratii despre COTY si `Masina Anului in Romania`. `Inca din 1999, odata cu vizita lui Ray Hutton, Presedinte al COTY la acea vreme, competitia Masina Anului in Romania, infintata si organizata de APAR a fost agreata de Juriul European, ca fiind una din competitiile nationale de tip `Car of the Year` cu cel mai ridicat grad de profesionalism din Europa. Anul trecut, Ray Hutton a participat la Ziua Nationala a Presei Auto din Romania, reiterand sprijinul COTY pentru competitia APAR, declaratie facuta in direct la TVR 1. Orice alta competitie care foloseste sintagma `masina anului`, organizata de alte asociatii sau redactii, au doar un caracter local. Orice incercare de atribuire a unor merite nationale nu fac decat sa confuzioneze publicul larg.` a declarat Dan Vardie. APAR precizeaza ca a apelat la justitie pentru a rezolva aceasta problema. Pana cand justitia nu se va pronunta definitiv si irevocabil pe aceasta tema, APAR nu va mai face nici un comentariu. Palmaresul competitiei `Masina Anului in Romania` 1999 Ford Focus 2000 Fiat Punto 2001 Ford Mondeo 2002 Nu s-a acordat 2003 Mazda 6 2004 Fiat Panda 2005 Mitsubishi Colt 2006 Honda Civic 2007 Opel Corsa 2008 Kia cee`d 2009 Dacia Sandero 2010 Ford Fiesta Info F(ares) A(dvertising) S(uccess) H(umour) I(ntelligence) O(pportunity) N(ews) va invita sa descoperiti personalitati ce va pot inspira ! www.InfoFashion.ro. >>>ALBUM FOTO<<<
>>>SLIDE SHOW<<< Subcategorii
Acorda pentru Auto 2010 Ford Fiesta Si Monica Davidescu, Cel Mai Ecologic Cuplu La VIP ECO CHALLENGE cate puncte crezi ca merita in opinia ta!
![]() ![]()
|
COLABORATORI ![]() ![]() Contact InfoFashion |
© InfoFashion.ro 2005 - 2025
|