Acest site foloseste cookie-uri de la Google pentru livrarea serviciilor si analizarea traficului. Adresa dvs. IP si programul user agent sunt trimise catre Google impreuna cu valorile privind performanta si securitatea pentru asigurarea calitatii serviciului, generarea statisticilor de utilizare, detectarea si remedierea abuzurilor.Aflati mai multe
OK
|
|
|
Browsing: Photo_Gallery A,B,C...Z can inspire you «-» Photo_Gallery ATTITUDE «-» Sport_Diverse categorii «-» Sport_Auto «-» Auto ACR si Clubul Trabantistilor `TRABI RARA AVIS` Presedinte Cornelia Mihail) in Parcul CAROL Galerie Foto
Auto ACR si Clubul Trabantistilor `TRABI RARA AVIS` Presedinte Cornelia Mihail) in Parcul CAROL Galerie Foto
Auto ACR si Clubul Trabantistilor `TRABI RARA AVIS` (Presedinte Cornelia Mihail) in Parcul CAROL, VA INVITA la intalnirea anuala a `trabantistelor` intitulata simbolic `ULTIMUL MOHICAN`, 1 MARTIE 2009 la ora 10.30 Vor fi prezente soferite de trabant din Bucuresti, Brasov, Arges, Cluj etc. Coloana de TRABANTURI conduse de SOFERITE vor porni pe traseul Parcul Carol - Piata Unirii - Universitate - Piata Romana - Piata Victoriei - Pta. Charles de Gaulle - Fantana Miorita - Gara Baneasa - ACR Jiului. La Gara Baneasa caravana trabantistelor se va opri si va avea loc traditionala `Bataie cu Flori` pastrata din perioada interbelica. Clubul Trabantistelor implineste 9 ani! 1 MARTIE 2009 la ora 10.30 Camelia Seceleanu TRABANT-ul - `ULTIMUL MOHICAN`, martie 2009 . . .astfel s-a intitulat evenimentul devenit deja un obisnuit al Zilei de 1 MARTIE si dedicat in exclusivitate `trabantistelor`, adica soferitelor care conduc (inca) un Trabant. Un eveniment inedit, special, deosebit, datorat inimoasei Cornelia Mihail, Presedinta Clubului Trabantistelor - `TRABI, RARA AVIS`, ACR, filiala Bucuresti si organizat cu sprijinul ACR, filiala Bucuresti. 1 MARTIE 2009 a fost o zi superba, cu soare si caldura, asemeni sufletelor soferitelor adunate in fata Parcului Carol, mandre nevoie-mare ca sunt in centrul atentiei, ca au cu ce se lauda si ca `ULTIMUL MOHICAN` exista, merge si uneori fumega. . .. La STARTul celei de-a IX-a editii, s-au adunat soferite, dar si soferi din Bucuresti, Brasov, Arges, Cluj care au pornit in coloana pe traseul Parcul Carol - Piata Unirii - Universitate - Piata Romana - Piata Victoriei - Pta. Charles de Gaulle - Fantana Miorita - Gara Baneasa - ACR Jiului. La Gara Baneasa caravana trabantistelor s-a oprit si a avut loc traditionala `Bataie cu Flori` pastrata inca din perioada interbelica. Si totusi `trabantistii` au tinut sa se faca remarcati la aceasta parade. Doi tineri au venit cu doua `decapotabile`, dar senzatia zilei a fost celebrul `Pantera Roz` din Brasov, un Trabant care valoreaza peste 20.000 de euro. `Trabantistele mele au luat mereu amenzi pentru depasirea vitezei!` Marturisesc ca rareori mi-a fost dat sa intalnesc o femeie atat de tonica si plina de viata, asa cum este Cornelia Mihail, presedinta Clubului Trabantistelor din Bucuresti care numara in prezent peste 100 de membre. Viata sa este cu adevarat un roman, a facut totul cu o pasiune greu de descris in cuvinte, iar ceea ce a realizat in numai patru ani cu acest club, reprezinta o dovada a caracterului si personalitatii sale. `M-am nascut in a doua zi dupa bombardamentul din 1944.` - ne-a spus. `Mama s-a speriat atat de tare, incat a luat o bocceluta cu cateva lucrusoare si a plecat incotro a vazut cu ochii, spre Dragomiresti, Bolentin Deal, Bolentin Vale. Mai incolo, a vazut o banca la poarta unei case si atunci i-a venit sorocul. Pana sa o duca sateanul in casa, abia a ajuns in tinda si m-a dat nascut direct pe pamant. Primul sunet a fost un. . . sughit. In fiecare an, in aprilie, cu cateva zile inainte de ziua mea de nastere, ma apuca sughitul. N-am avut o copilarie prea fericita, ba a fost neagra, ba a fost roz. Tata a murit intr-un accident, mama nu avea cum sa ma creasca, m-a dat spre infiere; de la sase luni la trei ani am stat in orfelinat, apoi m-a infiat o familie de greci. Am facut primele doua clase la scoala greaca, apoi mama s-a recasatorit, iar sotul ei isi dorea foarte tare un copil. A fost si o conjunctura politica; parintii mei adoptivi erau de fapt cetateni greci si isi vizau pasapoartele la sase luni. Au fost obligati in 1953 fie sa renunte la cetatenie, fie sa paraseasca tara in 48 de ore. Nu au avut incotro si au renuntat la cetatenie de dragul meu. Pierdusera aproape tot: li se nationalizase fabrica, le luasera casele de la Bucuresti, Sinaia si Telega, nu mai aveau nimic. Atunci a aparut si mama mea buna si m-a cerut inapoi, actele de adoptie nefiind tocmai in regula`. La zece ani a trebuit sa aleaga intre cele doua perechi de parinti, ea nestiind ca sotul mamei nu era tatal sau bun. Avea sa afle abia la 15 ani, de la o vecina de pe strada. . . Dupa ce traise cu adevarat bine si nu-i lipsise nimic, ajunsese sa stea in cartierul Giulesti, intr-o camera mizera, cu lumina si incalzire la lampa cu gaz si toaleta in fundul curtii. Invata foarte bine, dar numai la materiile de logica, pentru ca era cam. . . astrala, asa cum ii spunea profesorul de matematica la ora caruia ea desena apusul de soare. A absolvit sapte clase si a auzit-o pe mama sa vorbind cu vecinele ei, spunandu-le ca nu are cum sa o tina in liceu. `La examen, i-am facut lucrarea colegei mele de banca, iar eu am dat foaia in alb si am picat.` - s-a justificat Cornelia Mihail. `Ai mei nu m-au lasat sa fac balet, sa devin actrita, sa fac sport, dar am inceput sa visez sa devin inginer agronom pentru ca imi placeau florile; m-am dus la ai mei si le-am spus ca eu nu sunt de carte, iar in anul urmator am intrat a sasea din 600 de candidati la Scoala Profesionala de Horticultura din Tr.Magurele. Vroiam sa fiu cat mai departe de casa, iar in vacante ramaneam in oras si lucram la statia de amplificare unde tineam emisiunea `Vreau sa ascult o poveste!`. Castigam 25 de lei pe vacanta si mi se psunea ca seman la voce cu Silvia Chicos. Pentru a da la facultate, trebuia sa mai fac inca trei ani de scoala de maistri, dar s-au comasat cursurile si a aparut Scoala Medie Tehnica de Horticultura unde am intrat direct in anul trei. Apoi am inceput sa lucrez ca tehnician horticol in Parcul Cismigiu, dar si in Parcul Carol la a carui infiintare am pus serios umarul. Un an de zile am facut munca de muncitor necalificat, caram balegar si ghivece, spalam trotuarul, tundeam gardurile vii. Seara ma intorceam acasa pe jos, caci nu mai puteam urca in tramvai din cauza mirosului de balega pe care-l emanam. M-am angajat la un camin de batrani tot ca tehnician agronom, dar m-a remarcat insa directorul si mi-a propus sa fiu secretara cu un salariu injumatatit, dar cu alte conditii: scriam, raspundeam la telefon, stateam la caldura, purtam bluze scrobite si curate. Eu nu lucrasem pana atunci decat afara, atat vara, cat si iarna. A incercat sa ies cumva din rutina de zi cu zi si sa-si depaseasca propira conditie si a urmat in paralel cursurile Scolii Populare de Arta, sectiile regie de teatru si de film, avandu-i ca profesori pe Andrei Balier, Lucian Bratu, Calin Caliman etc. Dupa ce a divortat, pentru ca nu se mai putea intoarce acasa, a locuit intr-o magazie fara geamuri, in conditii cumplite si se incalzea cu pisicul Codita pe care-l punea pe frunte. Atunci s-a imbolnavit de sinuzita. `De aceea ma simteam minunat in garsoniera confort doi de la etajul noua, divortasem, eram singura, aveam insa frigider luat in rate, iar cele mai bune prietene imi erau cartile pe care cheltuiam aproape toti banii. Am ajuns sefa de cabinet la oficiul juridic de la CENTROCOOP; lucram chiar pe matrita si tipaream documentele semnand cu initialele proprii care devenisera deja o emblema in domeniu. Vroiam sa fiu ceva mai mult decat o simpla dactilografa, chiar daca eram cea mai buna si m-am gandit sa fac Facultatea de Jurnalistica, dar nu s-a putut pentru ca o profesoara a refuzat sa-mi dea nota zece pe care o meritam la Limba si Literatura Romana. Mi-a trecut pur si simplu cinci, doar pentru ca fusesem absolventa de scoala profesionala`. Atunci i-au incoltit Corneliei Mihail doua idei, pe care le-a scris pe biletele: scoala de ghizi sau sofer de taxi. Isi cumparase o bicicleta Pegas si colinda tot orasul, impreuna cu o prietena a sa, dar mai departe de Cernica nu ajungeau. Alesese biletelul cu scoala la ghizi, dar citise in ziar ca se organizau cursuri pentru scoala de ghizi si se faceau angajari de dactilografe. Asa ca a ajuns sa impuste doi iepuri: era secretara directorului si a devenit ghid turistic. `M-a ajutat enorm faptul ca absolvisem cursurile de regie de teatru si film, ca sustinusem acele emisiuni la statia de amplificare din Tr. Magurele, ca eram dezinvolta si ca aveam o solida cultura generala. Ma documentam inainte pentru fiecare traseu, vorbeam minute in sir despre Parcul Carol pe care-l cunosteam mai bine ca oricine si despre toate obiectivele turistice. Cand l-am cunoscut pe actualul meu sot, acesta avea Trabant si asa au inceput lungile plimbari cu masina, iar noi sarbatorim mereu data in care ne-am cunoscut. A inceput sa ma invete sa conduc in poligon si imi spunea ca exista trei categorii de soferi: talentati, sarguinciosi si antitalent. `Tu faci parte din a patra categorie` - mi-a spus el. `Ai bani de masina? Pentru ca tie iti pute fundul de talent!`. MUC CEL MIC - martisor de la sot A facut un imprumut de vreo 10.000 de lei, i-a dat banii si s-a dus sa-i ia masina. Era un Trabant, o rabla, arata jalnic, s-a ingrozit si a inceput sa planga, numai ca el s-a ocupat de masina si a facut-o ca noua. Au botezat-o Vasilica, pentru ca fiecare Trabant trebuie sa aiba un nume. Ale sotului sau s-au numit Marinica si Hoinar. La examen, au intrat 150 de persoane in sala, au luat 100, iar din acestia au ramas 50 dupa poligon. Dupa traseul de zi si seara Cornelia Mihail s-a numarat printre cele. . . patru persoane care au luat carnetul de conducere. Cea de-a doua s-a numit Samantha, pentru ca mergea chiar si dupa ce stia ca nu mai are combustibil, iar cea de-a treia s-a numit Muc cel Mic (avea numarul B-03-MUC) si a primit-o de la sotul sau drept martisor, iar actuala are numarul B-44-FOC si niste flacari pictate pe caroserie. `Pe 8 martie 2000, cand am creat si prima actiune a Clubului Trabantistelor abia infiintat sub culorile ACR - Filiala Bucuresti, acesta facea parte din Partidul National al Automobilistilor.` - ne-a spus. `Cunosteam doar zece fete, iar pe celeleate patru le-am racolat de pe drum pentru a putea infiinta clubul si a participa la rally-ul al carui start s-a dat la Parcul Carol. Fiecare actiune a avut o tema distincta, iar la ultima au participat 101 masini numai din Bucuresti. La `Toamna se numara trabantistii` au fost 150 de masini si atunci am militat pentru restaurarea Fantanii Miorita, dar nu pot sa spun ce eforturi fac pentru a putea organiza aceste manifestari. Datorita succesului pe care l-am avut cu evenimentul `Bunicutul nu se preda`, am hotarat sa-l reeditam. Pe 8 martie 2002, actiunea s-a numit `Parfum de Trabant cu femeie la volan`. Acum suntem 170 de femei inscrise in Clubul Trabantistelor, cea mai tanara are 19 ani, iar cea mai in varsta ale 60 ani. Doua surori sunt veterane si de varsta si datorita faptului ca au fost intre primele paisprezece. De cand am infiintat acest club, multi au inceput sa respecte Trabantul, ne salutam intre noi, soferii, dar noi femeile ne intalnim periodic in ultima joie din trimestru si suntem foarte unite. Aceea care este ultima inscrisa, vine cu sampania. Ne tine impreuna acest mit, acest simbol care este Trabantul, o masina pe care n-as schimba-o pentru nimic in lume. Orice eveniment care se petrece in viata membrelor noastre - aniversare, casatorii, nasteri, il sarbatorim asa cum se cuvine. Avem o multime de planuri pentru acest an si cred ca si datorita noua si actiunilor noastre Trabant-urile si soferii acestora sunt priviti acum altfel`. Intr-o zi, sefa trabantistelor a stat trei ore impreuna cu politistul de la Universitate pentru a identifica posesoare de Trabant. Nu a trecut nici unul, iar acesta i-a spus: `Eheeee, Trabant-ul e floare rara acum`. . . Asa s-a chemat ultima actiune a soferitelor, iar clubul si-a schimbat deja numele in `TRABI RARA AVIS`. `In Trabant nu ma simt niciodata umilita, ci mai degraba strivita` S-au implinit 51 de ani pe 7 noiembrie 1957, de cand primul Trabant a iesit de pe liniile de asamblare ale fabricii din Zwickau din landul Saxonia si a devenit un adevarat obiect de cult. In 1989 a fost desemnata Masina Anului in Germania de Vest. A fost desenat pe Zidul Berlinului la caderea comunismului, este exponat in `Rock and Roll Hall of Fame` in Cleveland si Ohio, apare in productia `Zoo TV Tour` al trupei U2 si a fost personaj in filmele `Good Bye, Lenin` sau `Pisica alba, pisica neagra`. Exista 130 de fan cluburi din Europa si SUA. Simbol al comunismului a fost conceput ca o replica ieftina a modelului Volkswagen. Productia a incetat in 1991. Masina atinge o viteza maxima de 100 km/h. In prezent un Trabant 601 poate fi cumparat pentru 1.000 de euro, in timp ce un model complet restaurat poate ajunge pana la 10.000 de euro. Pe 1 ianuarie 2007 in Germania erau in circulatie un numar de 52.000 de Trabant-uri, cu 10% mai putin decat in 2006. Alintat `Trabi`, el ii era livrat proprietarului dupa ani de asteptare, ceea ce facea ca soferul care nu putea sa-si aleaga culoarea sa-l ingrijeasca parinteste si sa devina expert in intretinerea lui. Apropo! Stiti de ce modelul se numeste 601? - Pentru ca 600 il vor si numai unul il poate avea!. . . `Cartonul` este de fapt Duroplast (era criza de otel in Germania de Est!), un mix de carton presat, rasina, lana si fibra de bumbac si are un motor in doi timpi cu doi cilindri, si 25 CP ce functioneaza cu amestec de carburant si ulei. Ei bine, legendarului Trabi va fi readus la viata de catre compania Herpa ce anunta relansarea pentru 2009 la Frankfurt. Botezat New Trabi, conceptul va fi un hatchback cu 5 usi vopsit albastru si cu acoperis alb. Pana atunci, s-a pus in vanzare o serie limitata (1.500) de miniaturi care costa 7 euro. `FOC-ul a fost proprietatea ing. Ovidiu Maracineanu care a lucrat la Zwickau si l-a construit singur, cu piese originale. A tinut sa mi-l vanda numai mie! Sasiul este foarte puternic si este din fibra de sticla, nu din. . . carton. Trebuie sa stii sa-l conduci, daca nu turezi motorul si nu apesi pe ambreiaj se duce ambielajul. Si doar daca nu faci bine amestecul cu ulei, scoate fum! ` - ne-a spus dna.Mihail. Trabantul, PRIETEN DRAG. . . Anul acesta, ca si anul trecut, trabantistele imbarcate in alb-rosu s-au adunat in Parcul Carol (Fantana cu Zodiac sau La Farfurie) si au plecat in coloana spre Bdul.11 iunie, Piata Constitutiei, Piata Unirii, Bdul. Magheru, Piata Romana, Bdul. Ana Ipatescu (prima regrupare va fi in fata Casei Memoriale `Dinu Lipatti`), Pta. Victoriei, Pta. Charles de Gaulles, Bdul. Kisellef, Pta Presei Libere, Fantana Miorita si Gara Baneasa, fosta Gara Regala, unde s-a organizat traditionala `bataie cu flori`. Apoi, coloana s-a indreptat spre sediul Scolii de Soferi a ACR Baneasa-Jiului unde au avut loc concursuri, probe de indemanare si au fost premiate superlative de tot felul. `Cum toti fac concursuri cu masini puternice si femei frumoase, noi demonstram mereu ca suntem altfel. . . Alegem traseu prin centru, ca sa ne vada si sa ne auda lumea, apoi demosntram ce bune soferite suntem` - a spus presedinta Clubului Trabantistelor. `Tarbant-ul este ca o dragoste dintai, eterna! Nu se uita si nu se vinde, doar se mai schimba uneori! Masinuta asta imi da o stare euforica, de bine. . . Nu-mi trebuie mult sa fiu fericita!`. Cornelia Mihail a fost cu Trabant-ul la Paris, la Barcelona, Roma, Frankfurt sau Berlin si a stabilit un record de. . .anduranta: 10.000 km intr-o luna. A ajuns cu Trabant-ul pana pe coastele Normandiei, exact in locul unde au debarcat aliatii in `Ziua cea mai lunga`. `Am urcat cu Trabantul pe Transfagarasan, desi erau soferi cu masini cu racire cu apa trasi pe dreapta. Am ajuns in Alpii austrieci si am urcat pe serpentine, 24 km cu viteza intai. In deal oprise un autocar cu turisti care ne auzeau, dar nu ne vedeau. . .. Cand am ajuns in dreptul lor, au inceput sa aplaude si sa scandeze `go Trabi, go Trabi`. Cu fiecare model a facut numai in Bucuresti si in tara 100.000 km. De cativa ani nu mai iese in strainatate cu Tabant-ul, pentru ca i-e frica sa nu il fure. Recent i s-au oferit 6.000 de euro pe masina devenita deja o piesa de colectie a carei valoare creste in fiecare zi. Balada Trabantistei : `Fulgera, trazneste / Trabantista tot porneste / 1,2,3 cu viteza, printre ei. . . / Ea se vede de departe / Pietonul se fereste, 1,2,3 - si ea nu-l nimereste / Stai sa vezi ce bucurie / Cand politia vrea sa vie . . . 1,2,3 cu amenda peste ei. . . / Pietonul striga tare: Nu vezi, vrea sa ma omoare! 1,2,3 ia-i carnetul ei! / Trabantista chibziueste / Vede-verde si porneste / 1,2,3 Prinde-ma daca vrei! Pietonul a-nlemnit / Politistul e traznit / 1,2,3 Trabantista printre ei / In viteza cea mai mare / Vine-un jeep gata sa zboare / 1,2,3 Trabantisto, tu ce vrei? / Pe sosele asfaltate / Eu dau tonul chiar la toate / 1,2,3 masini fitoase sunt ca niste zmei / Trabantista sta sa plinga / Strange cheia-n mana stanga - 1,2,3 Trabantul e placerea ei / 1,2,3 Trabantul e bucuria ei!` Bancuri cu Trabant-uri De ce sta Trabantul la semafor, desi acesta s-a facut verde? - S-a lipit intr-o guma de mestecat. De cati muncitori ai nevoie sa construiesti un Trabant? - Doi: unul decupeaza, celalalt lipeste! De ce nu are Trabantul centuri de siguranta? - Pentru ca ar putea fi confundat cu un rucsac. Cum ii dublezi valoarea lui Trabi? - Ii faci plinul! Si cum ii maresti valoarea de 4 ori? - Lasi o banana pe bancheta din spate! Cand atinge un Trabant viteza maxima? - Cand este remorcat! Cand americanul bogat primeste Trabantul pe care l-a comandat, exclama plin de recunostinta: `Si nemtii astia - intotdeauna perfectionisti! Inainte sa-mi livreze masina, mi-au trimis o macheta din plastic!` Ce reprezinta insemnul `601` pe Trabi? - Au fost comandate 600 si s-a livrat unul. Un trabantist la benzinarie, catre benzinar: - `As vrea doua stergatoare de parbriz pentru trabantul meu.` La care benzinarul: `Ok, mi se pare un schimb corect!` - Un trabantist la Service, catre mecanic: `As vrea sa-i faceti cateva modificari, sa-i puneti praguri, spoiler, jenti cromate. . .. Cat ma costa?` - Mesterul: `Patru euro` Trabantistul: `Radeti de mine!` - Mesterul: `Care din noi a inceput?` De ce au unele Trabanturi 'dezaburizator' pe geamul din spate? - Pentru ca cel care impinge sa se incalzeasca la maini. Dupa ce se recunoaste un Trabi-Sport? - Dupa adidasii din spate. Care este asemanarea intre Trabant si un bordel? - In amandoua iti e rusine sa intri, din amandoua iti e rusine sa iesi, dar iti place inauntru! De ce este Trabantul lucios? - Pentru ca nu l-a plouat suficient. Care este diferenta dintre Trabant si un avion de vanatoare cu reactie? - Avionul, mai intai il vezi, dupa aia il auzi. Trabantul, mai intai il auzi. De ce au Trabanturile nivelul zgomotului in interior atat de redus? - Pentru ca inauntru trebuie sa stai ghemuit, cu genunchii in dreptul urechilor. Cum gasesti piesele care-ti cad din Trabant pe drum? - Urmarind un alt Trabant Stiti editia limitata Trabant `Roland Garros`? - E cea cu o minge de tenis pe carligul de remorcare. A aparut un model nou de Trabant, cu patru pedale: - Una pentru ambreiaj, una pentru frana, una pentru acceleratie si una pentru umflat airbag-ul. Ce e scris la pagina 39 din manualul Trabantului? - Orarul autobuzului. Ce inseamna un Trabant pe varful unui deal? - O minune. Dar doua Trabanturi pe varful unui deal? - SF. Dar trei Trabanturi pe varful unui deal? - Un loc ciudat pentru amplasarea unei uzine Trabant Dar o mie Trabanturi pe varful unui deal? - Prabusirea unui Tupolev. De ce se pot face 150.000 Km cu aceleasi cauciucuri la rotile din fata ale Trabantului? - Pentru ca sunt mereu la un metru deasupra soselei, ridicate pe masina de depanare. Ce diferenta e intre un Trabant si un caine insotitor? - Niciuna. Pentru amandoi trebuie sa fii orb ca sa-i cumperi. Ce s-a intamplat cand vedeti un Trabant dezmembrat intr-o mie de bucati? - A sunat telefonul soferului si era pus pe vibratii. Cum se numeste un Trabant cu sistem turbo? - Uscator de par. De ce le place barbatilor sa conduca Trabantul pe ploaie? - Pentru ca se muleaza pe piele Oana Georgescu >>>SLIDE SHOW<<< www.infofashion.ro Info F(ares) A(dvertising) S(uccess) H(umour) I(ntelligence) O(pportunity) N(ews) va invita sa descoperiti personalitati si modele de cariera ce va pot inspira ! Subcategorii
Acorda pentru Auto ACR Si Clubul Trabantistilor `TRABI RARA AVIS` Presedinte Cornelia Mihail) In Parcul CAROL Galerie Foto cate puncte crezi ca merita in opinia ta!
|
COLABORATORI Contact InfoFashion |
© InfoFashion.ro 2005 - 2024
|