Acest site foloseste cookie-uri de la Google pentru livrarea serviciilor si analizarea traficului. Adresa dvs. IP si programul user agent sunt trimise catre Google impreuna cu valorile privind performanta si securitatea pentru asigurarea calitatii serviciului, generarea statisticilor de utilizare, detectarea si remedierea abuzurilor.Aflati mai multe
OK
|
|
|
Browsing: Photo_Gallery A,B,C...Z can inspire you «-» Photo_Gallery ATTITUDE «-» Sport_Diverse categorii «-» Sport_Auto «-» Auto Hamilton, Alonso, Massa, Scumacher, Coulthard, Fisichella la teste pe SPA FRANCORCHAMPS, Belgia, exclusiv cu Oana Georgescu
Auto Hamilton, Alonso, Massa, Scumacher, Coulthard, Fisichella la teste pe SPA FRANCORCHAMPS, Belgia, exclusiv cu Oana Georgescu>>>ALBUM FOTO<<<
La numai 48 de ore de la MP de Formula 1 al Marii Britanii de la Silverstone si cu o saptamana inainte de MP al Germaniei (Nurbingring), cele unsprezece team-uri (Ferrari, McLaren Mercedes, BMW Sauber, Renault, Williams Toyota, Honda, Toyota, Red Bull, Super Aguri, Toro Rosso si Spyker) s-au prezentat la testele organizate si gazduite pe noul circuit de la Spa Francocrchamps din Belgia. Circuit care a fost refacut din temelii si care, dupa o serie de amenajari, supradimensionari si modificari ale infrastructurii care au costat peste 25 de milioane de euro revine in F1 pe 16 septembrie 2007 dupa o absenta de trei ani. Contractul semnat de Guvernul Belgian si Primaria Liege cu boss-ul F1 Bernie Ecclestone, a asigurat Belgiei organizarea MP de F1 pana in anul 2012. Capetele de afis care au atras zeci de mii de spectatori sositi din toata Europa, pilotii Fernando Alonso, Felipe Massa, Lewis Hamilton, Ralph Scumacher, David Coulthard, Giancarlo Fisichella, Jarno Trulli, Nick Heidfeld sau Jeson Button au rulat timp de trei zile (intre orele 9.00 - 18.00) pe circuitul belgian atat pentru a testa motoarele si pneurile, dar si pentru a se acomoda cu modificarile realizate de arhitecti, proiectanti si constructori care au pastrat insa cu sfintenie configuratia celebrului viraj Le Raidillon - Eau Rouge, unic si adorat de toti pilotii din F1. Pe aceeasi pista a unuia dintre cele mai frumoase circuite (este si cel mai dificil si cel mai lung!) din lume inaugurat in 1920, au rulat si mai tinerii Kubica (BMW - Sauber), Webber (Red Bull), Kovalainen (Renault), Rosberg (Williams), Bourdais (Toro Rosso - Ferrari), Sutil si Klien (Spyker - Ferrari), Davidson si Sato (Super Aguri - Honda), Wurtz (Williams - Toyota). Nelsinho Piquet, fiul celebrului Nelson Piquet s-a aflat tot timpul alaturi de team-ul Renault, fapt care anunta includerea sa in echipa incepand cu sezonul viitor. Mai ales dupa un excelent loc V (dupa timpul realizat) obtinut in prima zi de teste. Veni, vidi, vici Astfel se poate spune despre liderul clasamentului general al Formulei 1 pe 2007, englezul Lewis Hamilton. Programat sa ruleze in prima dintre cele trei zile de teste pe un circuit absolut nou pentru el (il cunostea doar de pe simulator unde este campion mondial!), talentatul pilot a reusit cel mai bun timp al zilei la volanul monopostului McLaren Mercedes - 1,46.613 cu o viteza medie de 236 km/h. Mai mult, el a reusit sa bata cu 62 de miimi timpul de pole position obtinut in 2005 de Juan Pablo Montoya aflat tot la volanul unui McLaren Mercedes echipat cu motor V10. Si aceasta in conditiile in care circuitul de la Spa Francorchamps a devenit din nou cel mai lung fiind marit de la 6,495 km la 7,003 km. `The Survivior` Robert Kubica (BMW Sauber), cel care a reusit sa scape teafar din cumplitul accident din MP al Canadei (se spune ca forta impactului a fost 75G!) a reusit cel de-al doilea timp al primei zile de teste, fiind urmat de Felipe Massa (Ferrari). Germanul Ralf Schumacher (Toyoya) a incheiat ziua pe locul IV, la 210 miimi in fata tanarului brazilian Nelson Piquet Jr., care a testat noi componente pentru monopostul Renault R27. Sesiunea a fost intrerupta de patru ori cu steag rosu datorita problemelor pe care le-au avut de-a lungul zilei pe circuit Piquet Jr, Coulthard, Liuzzi sau Rosberg. Imediat dupa de a aflat ca a fost cel mai bun, Hamilton a parasit circuitul, spre marea deziluzie a fanilor care sperau sa-l vada macar pentru cateva clipe. In aceeasi seara el a zburat spre Londra la bordul unui avion privat, dornic probail sa se intalneasca cu noua sa cucerire, Danielle Lloyd, fosta Miss Anglia pe care a cunoscut-o intr-un club de noapte londonez. Aceasta dupa ce fusese iubitul cantareatei de muzica pop Natasha Bedingfield, Rivalitate declarata Avand boxele una langa cealalta, rivalitatea celor doua team-uri de F1 Ferrari si McLaren Mercedes a atins la Spa Francorchamps cote maxime. In toiul acuzatiilor de spionaj aduse englezilor de scuderia italiana acestia se protejau cu mare atentie. Paravanul din dreptul boxei era dat la o parte doar atunci cand o masina intra sau iesea. In rest nimic nu se desfasura la vedere. De aceea pentru fotoreporteri, jurnalisti si cameramani orice imagine luata monoposturilor sau pilotilor reprezenta o victorie. In cea de-a doua zi a fost randul celor de la Ferrari sa-si ia revansa, Felipe Massa a dujudecandu-si locul I cu timpul 1.46.698, fiind urmat de campionul mondial en-titre Fernando Alonso (McLaren Mercedes) si de tanarul pilot finlandez (19 ani) Heikki Kovalainen (Renault). Cronica romaneasca a unui succes anuntat Se pare ca afluenta extraordinara de spectatori (peste 40.000) i-a luat prin surprindere chiar si pe organizatori si pe oficialii circuitului belgian. `Acest eveniment, ce-i drept foarte mediatizat s-a desfasurat in timpul saptamanii cand in mod normal oamenii sunt la lucru. Sigur este si perioada vacantelro, a concediilor, dar nu ne-am asteptat la atatia oameni. Este bine, foarte bine caci am avut acum masura succesului pe care il vom inregistra la jumatatea lunii septembrie, cand MP de Formula 1 revine dupa o absenta de cativa ani in Belgia. Cred ca belgienilor si numai le-a fost cu adevart foame de Formula 1!` - ne-a declarat Radu Grigorescu, sigurul roman implicat la cel mai inalt nivel atat in Formula 1. El este seful securitatii circuitului belgian si cel care asigura cu echipa sa alcatuita din 250 de oameni logistica si multe dintre detaliile organizatorice ale intregului circuit. Alaturi de membrii echipei sale All Events si Best Events, Radu Grigorescu asigura la fiecare cursa, asa cum a facut-o si la C.M de FIA GT de la Bucuresti, dar cu o echipa mai mica, accesul, controlul tichetelor, logistica si securitatea traseului, a tribunelor, paddock-urilor si celebrelor pit-line-uri unde au acces doar pilotii, masinile si echipele de asistenta. Noul director al circuitului, Libert Froidmont colaboreaza excelent cu romanul a carui cariera in domeniu a inceput in urma cu 20 de ani. Atunci s-a ocupat de securitatea circuitelor de F1 de la Magny Cours si Castellet (Franta), Silverstone (Anglia) si Hockenheim (Germania). In ultimii ani el si echipa sa gestioneaza competitii auto, moto si karting, dar si curse de anduranta sau de regularitate in Belgia, Franta, Luxemburg, Olanda si nu numai. Presedintele Frantei Francois Mitterand, Johnny Hallyday, Tom Cruise, Brigitte Nielsen, Mike Tyson, Richard Gere sau Jean Paul Belmondo se numara printre vedetele care au dorit sa-l cunoasca pe romanul Radu Grigorescu, impresionati de siguranta si modul in care s-au simtit atunci cand s-au aflat la Spa Francorchamps. Pe celebrul baschetbalist Michael Jordan a trebuit sa-l preia personal de la intrarea in circuit unde a fost obligat sa-si lase masina pentru ca nu avea pass de acces. Pentru membrii echipei lui Radu Grigorescu, respectarea regulamentului este litera de lege si sunt instruiti sa nu faca nici o concesie. Seriozitatea si profesionalismul romanului i-au adus lui si echipei sale un alt contract valoros: organizarea in 2007 a patru manse din Campionatul National de Raliuri al Frantei organizat de Federation Française de Sports Automobilistiques, dar si prezenta la toate etapele de FIA GT 2007 si la MP de F1 din Europa. Raikkonen a facut legea Dupa ce tocmai castigase MP al Marii Britanii de la Silverstone, pilotul de la Ferrari Kimi Raikkonen a ales pentru testele de la Spa Francocrchamps cea de-a treia si ultima zi. El a stat mult de vorba cu mecanicii la boxe, a asistat la efectuarea reglajeloc electronice si a incercat mai multe variante de pneuri si datorita faptului ca vremea a fost ca de obocei schimbatoare. Dupa reprize de ploaie torentiala, iesea soarele care laasa doar portiuni uscate pe circuit. El a facut 69 de tururi, fata de cel de-al doilea clasat - o eterna surpriza care incepe sa confirme, polonezul Kubica. Pilotul de la BMW Sauber a acoperit 75 de tururi de circuit, imbunatatindu-si timpii realizati cu o zi in urma. Ei au fost urmati in ordine de Fernando Alonso, Mark Webber, Giancarlo Fisichella, Alexander Wurz, Williams, Jarno Trulli, Sebastien Bourdais, Takuma Sato, Super Rubens Barrichello si Christian Klien. Desigur, toate aceste rezultate nu conteaza decat ca success al echipelor care nu au facut decat sa isi testeze la maximum motoarele monoposturilor si sa faca in regim de cursa antrenamente si reglaje de tot felul. Totul a mers ca uns, organizarea la asemenea nivel este perfecta, fiecare membru al echipei, de la bucatar, sofer, transmisionist si pana la ingineri si piloti stiind exact ce are de facut. Fiecare trebuie, adica este obligat sa lupte si sa bata recordul propriilor timpi de munca stiind foarte clar ca nimeni nu este de neinlocuit. Si pentru acesti ani in care sunt numai pe drumuri si aproape nu au viata personala, ei stiu ca se numara printre cei mai invidiati oameni din lume. Text si foto: Oana Georgescu >>>SLIDE SHOW<<< Subcategorii
Acorda pentru Auto Hamilton, Alonso, Massa, Scumacher, Coulthard, Fisichella La Teste Pe SPA FRANCORCHAMPS, Belgia, Exclusiv Cu Oana Georgescu cate puncte crezi ca merita in opinia ta!
|
COLABORATORI Contact InfoFashion |
© InfoFashion.ro 2005 - 2024
|