Acest site foloseste cookie-uri de la Google pentru livrarea serviciilor si analizarea traficului. Adresa dvs. IP si programul user agent sunt trimise catre Google impreuna cu valorile privind performanta si securitatea pentru asigurarea calitatii serviciului, generarea statisticilor de utilizare, detectarea si remedierea abuzurilor.Aflati mai multe
OK
|
|
|
Browsing: Photo_Gallery A,B,C...Z can inspire you «-» Photo_Gallery ATTITUDE «-» Sport_Diverse categorii «-» Sport_Auto «-» Auto Le Mans la celebra cursa de 24 de ore de AUDI porneste din prima linie a grilei, 16-17 Iunie 2007 (Pow. by Infofashion.ro Platinum Agency Romania)
Auto Le Mans la celebra cursa de 24 de ore de AUDI porneste din prima linie a grilei, 16-17 Iunie 2007 (Pow. by Infofashion.ro Platinum Agency Romania)Audi Sport Team Joest a inceput cea de-a 75-a editie a legendarei curse de 24 ore de la Le Mans din prima linie a grilei de start. Aversele violente de ploaie au impiedicat masinile sa-si imbunatateasca timpii inregistrati in sesiunile de calificari. Grila de start a ramas nemodificata, cel mai rapid pe pista inundata de ploaie fiind celebrul pilot Allan McNish, care a stabilit cel mai bun timp al zilei cu putin inainte de miezul noptii. Cu 24 de ore inainte, scotianul aflat la volanul prototipului Audi R10 TDI cedase la mare lupta, disputa pentru pole position cu rivalii de la Peugeot. Colegul sau Tom Kristensen stabilise un timp similar cu cel al lui McNish in calificari, recordmanul victoriilor de la Le Mans dovedind, ca se simte bine si este refacut dupa accident. Allan McNish, Tom Kristensen si Dindo Capello au pornit in Marea Cursa (a inregistrat un record de audienta, cu peste 300 de milioane de telespectactori in cele 24 de ore) de pe pozitia a doua a grilei la volanul Audi R10 TDI. Peste 260.000 de spectatori au asistat cea mai disputata cursa din istoria intrecerii de la Le Mans. Celelalte doua masini cu motorizare diesel au plecat din liniile a doua si a treia a grilei. Invingatori anul trecut, Frank Biela, Emanuele Pirro si Marco Werner au ocupat locul IV in calificari, iar echipajul debutantilor Lucas Luhr, Alexandre Prémat si Mike Rockenfeller, locul V. Si asta dupa ce toate cele trei masini au fost desfacute si reasamblate dupa prima sesiune de calificari. Cei mai multi pariau pe team-ul Peugeot (locurile 1 si 3 in calificari), dar Audi AG avea sa demonstreze ca nu spusese ultimul cuvant. Frank Biela si Marco Werner (Germania) si Emanuele Pirro (Italia) aveau sa repete succesul obtinut cu un an inainte, astfel ca Audi si-a trecut in cont cea de-a saptea victorie. Pentru a doua oara, trofeul a revenit prototipului Audi R10 TDI, revolutionarul monopost diesel realizat la Ingolstadt ramanand neinvins la Le Mans. A fost cel mai rapid si mai fiabil model din pluton, caci de la primul si pana la ultimul tur, unul din cele trei prototipuri s-a aflat in fruntea cursei. Schimbarea conditiilor meteo a facut ca prototipul pilotat de Mike Rockenfeller, sa paraseasca competitia. Era doar la al treilea tur dupa ce preluase volanul de la Lucas Luhr si a lovit barierele de protectie in virajul Tetre Rouge. Din pacate si evolutia impresionanta a tripletei Rinaldo "Dindo" Capello - Tom Kristensen (recordmanul victoriilor de la Le Mans) - Allan McNish s-a incheiat prematur: Cei trei au controlat cursa cu un avans categoric pentru mai bine de 16 ore, dar roata stanga s-a desprins in cursul diminetii de duminica, la trecerea prin pasajul Indianapolis. Dindo Capello, care si-a sarbatorit (in modul cel mai trist cu putinta) cea de-a 43-a aniversare, se afla in cockpit si nu a avut nici o sansa in a evita accidentul. In ultimele cinci ore si jumatate, toate sperantele au fost puse in masina cu numarul 1, care i-a avut in cockpit pe Frank Biela, Emanuele Pirro si Marco Werner. Desi conditiile au fost extrem de dificile dupa ce ploaia torentiala s-a abatut asupra circuitului in ultima parte a cursei, cei trei piloti si-au indeplinit misiunea. Avansul impresionant cu care Marco Werner a terminat in fata masinii Peugeot clasata pe locul II a fost de 10 tururi la trecerea liniei de sosire. Dupa cel de-al saptelea triumf la Le Mans, Audi a urcat pe locul III in clasamentul all-time, fiind devansat doar de Porsche si Ferrari care au castigat mai multe curse la Le Mans, dar nici unul nu se mai numara acum printre adversari. Noul Audi R10 TDI (cu propulsor V12 TDI si 650 CP) a fost prima masina cu motor diesel ce a castigat cea mai tare intrecere din lume. Recordmanul victoriilor la Le Mans, Tom Kristensen (doctorii care au supervizat perioada de recuperare si oficialii Audi Sport si-au dat acordul ca pilotul danez sa revina in competitie), a reusit cel mai rapid tur, si a fost primul pilot aflat intr-o masina din categoria LMP1 care a acoperit 16 tururi cu un singur plin. Audi a stabilit un nou record de distanta, prin cele 380 de tururi parcurse de masina invingatoare. Chiar daca de la primul test secret au trecut 200 de zile, noul Audi R10 TDI s-a dovedit la fel de fiabila in cele 24 ore ca si predecesorul sau, Audi R8 - prototipul invingator de cinci ori la Le Mans. Singurul pit stop neprogramat a fost duminica dimineata, la ora 3.47, cand Audi Sport Team Joest a inlocuit niste piese din transmisie, din cauza problemelor cu treapta a cincea a cutiei de viteze. Echipa a avut nevoie de mai putin de zece minute gratie designului inovator al cutiei, iar duminica dimineata, tripleta Frank Biela - Emanuele Pirro - Marco Werner a mai pierdut un minut in momentul in care farurile prototipului R10 TDI nu au mai functionat, motiv pentru care s-a inlocuit intreaga parte frontala a caroseriei. Exceptand aceste momente, masina Audi a functionat cu precizia unui ceas. Atat Biela, cat si Pirro au sarbatorit cel de-al patrulea succes personal la Le Mans, dupa victoriile din 2000, 2001 si 2002. Cei doi au urcat pe locul IV in clasamentul victoriilor, dupa Tom Kristensen (7), Jacky Ickx (6) si Derek Bell (5). Pentru Audi, acesta a fost al saselea succes la Le Mans si al treilea consecutiv. Daca includem si triumful lui Bentley Speed 8 in 2003, o masina propulsata de un motor FSI dezvoltat de Audi Sport, tehnologia Audi este neinvinsa de sapte ani in prestigioasa cursa franceza. Victoria Audi a fost completata de Capello, Kristensen si McNish, care au incheiat pe locul III. Prototipul R10 TDI cu numarul 7 s-a aflat la conducere in prima parte a intreceri, pana cand injectoarele de pe partea dreapta a blocului de cilindri au trebuit inlocuite in cea de-a patra ora de cursa. Retrogradati pe pozitia a 16-a, Capello, Kristensen si McNish au replicat prin stabilirea celui mai rapid tur si au revenit pe locul al treilea, in ciuda unor noi probleme ivite pe timpul noptii si la primele ore ale diminetii. In urma unei coliziuni cu o masina din categoria GT1, scutul inferior s-a pierdut, iar turbocompresorul stang a trebuit inlocuit. Echipajul a pierdut mai bine de o ora la stand, dar gratie mecanicilor, cei trei au urcat pe podium. Dupa victoriile din cursa de 12 ore de la Sebring si cea de 24 ore de la Le Mans, noul Audi R10 TDI ramane neinvins. Urmatoarea provocare este deja pregatita pentru revolutionarul prototip disel: cu incepere din 15 iulie, echipa Audi Sport North America va beneficia de doua Audi R10 TDI in lupta pentru titlul din American Le Mans Series. Oana Georgescu ----------------------------------------- Audi Sport Team Joest va incepe cea de-a 75-a editie a legendarei curse de 24 ore de la Le Mans din prima linie a grilei de start. Aversele violente de ploaie ce au cazut in cursul zilei de joi au impiedicat masinile sa-si imbunatateasca timpii inregistrati in sesiunea de calificari de miercuri. Astfel, grila de start a ramas nemodificata, cel mai rapid pe pista inundata de ploaie fiind pilotul Allan McNish, care a stabilit cel mai bun timp al zilei (4m01,257s) cu putin inainte de miezul noptii. Cu 24 de ore inainte, scotianul aflat la volanul prototipului Audi R10 TDI cu numarul de start 2 cedase la mare lupta, disputa pentru pole position cu rivalii de la Peugeot pentru numai 0,572 secunde. Tom Kristensen a stabilit un timp aproape similar cu cel al lui Allan McNish in calificarile de joi seara. Recordmanul victoriilor la Le Mans a dovedit, ca se simte bine si este refacut dupa accidentul suferit, incident care l-a fortat sa ia o pauza indelunga. Astazi, Allan McNish, Tom Kristensen si Dindo Capello vor porni de pe pozitia a doua a grilei, la comenzile prototipului Audi R10 TDI. Celelalte doua masini cu motorizare diesel ale constructorului din Ingolstadt vor pleca din linia a doua, respectiv a treia a grilei. Invingatori anul trecut, in 2006, Frank Biela, Emanuele Pirro si Marco Werner au ocupat locul al patrulea in calificari, in timp ce echipajul debutantilor - Lucas Luhr, Alexandre Premat si Mike Rockenfeller - a terminat pe pozitia a cincea. Cu locurile II, IV si V, Audi a reusit un rezultat excellent la calificarile in `Cursa Anului`, iar cele trei prototipuri Audi R10 TDI au evoluat fara a avea probleme majore. Si asta dupa ce toate cele trei masini au fost desfacute si reasamblate dupa prima sesiune de calificari, cea de miercuri. Schimbari majore ale conditiilor meteo sunt asteptate si in timpul cursei, al carei start va avea loc sambata, 16 Iunie 2007 la ora 15.00 (ora 16.00, ora Romaniei). Iata si grila de start: 1. Lamy/ Sarrazin/ Bourdais Peugeot 3m26,344s 2. Capello/ Kristensen/ McNish Audi R10 TDI 3m26,916s 3. Gene/ Minassian/ Villeneuve Peugeot 3m27,724s 4. Biela/ Pirro/ Werner Audi R10 TDI 3m28,301s 5. Luhr/ Premat/ Rockenfeller Audi R10 TDI 3m29,736s 6. Collard/ Boullion/ Dumas Pescarolo-Judd 3m33,590s 7. Gounon/ Moreau/ Johansson Courage-AER 3m35,171s 8. Barbosa/ Hall/ Short Pescarolo-Judd 3m35,559s 9. Lammers/ Hart/ Bleekemolen Dome-Judd 3m35,660s 10. Campell-Walter/ Ortiz/ Nakano Creation-Judd 3m36,279s Oana Georgescu Subcategorii
Acorda pentru Auto Le Mans La Celebra Cursa De 24 De Ore De AUDI Porneste Din Prima Linie A Grilei, 16-17 Iunie 2007 (Pow. By Infofashion.Ro Platinum Agency Romania) cate puncte crezi ca merita in opinia ta!
|
COLABORATORI Contact InfoFashion |
© InfoFashion.ro 2005 - 2024
|