Acest site foloseste cookie-uri de la Google pentru livrarea serviciilor si analizarea traficului. Adresa dvs. IP si programul user agent sunt trimise catre Google impreuna cu valorile privind performanta si securitatea pentru asigurarea calitatii serviciului, generarea statisticilor de utilizare, detectarea si remedierea abuzurilor.Aflati mai multe
OK
|
|
|
Browsing: Photo_Gallery A,B,C...Z can inspire you «-» Photo_Gallery ATTITUDE «-» Sport_Diverse categorii «-» Sport_Auto «-» Auto Raliul Brasovului Tess-Start senzational pentru SEAT la grupa A in 2-3 martie 2007 (Pow. by Infofashion.ro Platinum Agency)
Auto Raliul Brasovului Tess-Start senzational pentru SEAT la grupa A in 2-3 martie 2007 (Pow. by Infofashion.ro Platinum Agency)_ Locul al treilea pentru echipajul Heinz Göllner - Dan Spuderka _ Ambele masini SEAT Ibiza Cupra D in Top 5 Cele doua automobile SEAT Ibiza Cupra D, pilotate de echipajele Adrian Dragan - Valentin Bradateanu si Heinz Göllner - Dan Spuderka, au trecut cu brio peste primul din cele zece examene ale editiei 2007 din Campionatul de Raliuri al Romaniei, dupa ce au ocupat locurile al treilea, respectiv al patrulea la grupa A. Etapa de la Brasov a venit mai devreme decat de obicei. Desfasurata pe clasicul traseu Poiana Brasov - Valea Cetatii - Paraul Rece - Babarunca - Cheia, editia 2007 se anunta a fi una marcata de vremea schimbatoare ce putea influenta decisiv conditiile de pe traseu. De aceasta data, timpul a fost de partea concurentilor si a spectatorilor, iar raliul a avut loc in conditii aproape ideale. Pe parcursul celor doua zile, concurentii au avut de parcurs 304,85 km, dintre care 106,95 km au constituit lungimea celor opt probe speciale. Numarul mare de concurenti inscrisi la start - 60 - s-a reflectat si intr-o numeroasa prezenta la grupa A, unde s-au aliniat 14 echipaje. Unul dintre catalizatorii acestui interes crescut pentru grupa A este reprezentat de prezenta celor doua SEAT Ibiza Cupra D inscrise de MTI Motorsport, care au schimbat regulamentul de participare, dar au si atras atentia asupra acestei grupe. Din acest motiv, miza a crescut. Interesul aratat de nume importante din motorsportul romanesc - precum George Grigorescu - sau disponibilitatea principalilor adversari de a se �inarma� cu automobile mai performante in specificatie KitCar reprezinta dovada cea mai palpabila a revirimentului grupei A. |n aceste conditii, in fata unor adversari valorosi si bine pregatiti tehnic, evolutia celor doua SEAT Ibiza Cupra D a fost exemplara. Concurand cu acelasi numar �55�, echipajul Adrian Dragan - Valentin Bradateanu a incheiat prima zi, care a inclus si o superspeciala, pe pozitia a 12-a a clasamentului general, fiind urmati de coechipierii Heinz Göllner si Dan Spuderka, clasati un singur loc mai jos. La grupa A, cele doua echipaje au ocupat pozitiile a patra, respectiv a cincea. |n a doua zi a raliului, care a inclus sase probe de clasament - printre care celebra bucla Babarunca (27,7 km) - Cheia (26,8 km), cele doua echipaje au facut rocada, Göllner/ Spuderka trecand pe locul al treilea al grupei A, in timp ce Dragan/ Bradateanu s-a mentinut constant pe pozitia a patra in urma unui duel pasionant cu automobilele KitCar. Mai experimentat si evoluand in fata propriului public, Heinz Göllner - fost campion national absolut - a facut o cursa tactica aproape perfecta care i-a adus, in final, ultimul loc pe podium. �Aliatul� de baza al celor doua echipaje au fost anvelopele DUNLOP care s-au comportat admirabil in conditiile unui traseu marcat de alternanta intre zonele uscate si cele umede sau pline de pietris. Heinz Göllner: Am facut o cursa tactica, in conditiile in care - din punct de vedere tehnic - nu ne putem masura cu principalii adversari. Sunt extrem de multumit de comportamentul anvelopelor DUNLOP, care s-au dovedit si performante, si rezistente. Practic, a doua zi am rulat cu un singur set de cauciucuri. Nu a fost un rezultat lipsit de emotii, spre final am ramas fara doua trepte ale cutiei de viteze, dar totul este bine cand se termina cu bine. Oricum, pentru noi conteaza mai mult rezultatul finalului de sezon. Adrian Dragan: Am sperat intr-o clasare in primele cinci locuri, avand in vedere ca suntem la prima participare la Brasov in aceasta configuratie a traseului. Poate si din acest motiv, am facut o mica greseala pe Babarunca, cand am oprit motorul dupa un derapaj mai lung. Ca pregatire, performantele masinii arata ca suntem pe drumul cel bun, insa trebuie sa mai lucram la transmisie. Locul al patrulea obtinut intr-o companie selecta nu face decat sa ne onoreze si sa ne dea incredere in viitor. Ca si coechipierul meu, apreciez anvelopele Dunlop, care sunt precum un al doilea motor. Date statistice Start / Sosire: Braţov Lungime totală: 304,85 km Probe speciale: 8 Lungime PS: 106,95 km Suprafaţă PS: asfalt 100% SEAT Ibiza Cupra D, clasarea in fiecare proba speciala Grupa A, clasament Raliul Brasovului TESS 1. A. Raspopa/ S. Coleceriu Renault S 1600 A6 1h00:34,6 10 2. A. Mitroi/ V. Hard Citroen C2R2 A6 +49,7 8 3. H. Göllner/ D. Spuderka SEAT Ibiza Cupra D A8 +2:56,6 6 4. A.Dragan/ V. Bradateanu SEAT Ibiza Cupra D A8 +5:19,6 5 5. R. Hancu/ D. Gheorghe Renault Megane Coupe A7 +8:56,5 4 6. C.Blaga/ M. Toma Ford Fiesta A6 +11:30,2 3 7. B. Boeriu/ C. Roman Dacia Nova A6 +24:51,0 2 Grupa A, clasament general etapa 1/10 Loc Pilot BV. TM. HD MM AG CJ SB BV2 B CJ2 Total 1 A. Raspopa 10 10 2 A. Mitroi 8 8 3 H. Göllner 6 6 4 A. Dragan 5 5 5 R. Hancu 4 4 6 C. Blaga 3 3 7 B. Bogdan 2 2 Adrian Dragan / Valentin Bradateanu Heinz Göllner / Dan Spuderka PS1: Valea Cetatii (8,00 km) 4 / +26,8s 4 / +26,8s PS2: SuperSpeciala (1,75 km) 4 / +2,2s 5 / +2,5s PS3: Alpin (8,2 km) 4 / +19,7s 2 / +8,7s PS4: Paraul Rece 1 (12,1 km) 6 / +29,7s 3 / +12,1s PS5: Babarunca (27,7 km) 5 / +1m11,5s 3 / +40,0s PS6: Cheia (26,8 km) 6 /+2,10,0s 3 / +1m16,8s PS7: Poiana Brasov (10,3 km) 5 / +1m22,1s 6 / +1m27,0s PS8: Paraul Rece 2 (12,1 km) 4 / +23,2s 3 / +19,7s Contact media: Maximilian Hartung +40721.207822 maximilian.hartung@motorscope.com Adrian Dragan +40722.642224 adrian.dragan@motorpresse.ro Valentin Bradateanu +40745.185919 valentin.bradateanu@yellow.ro Fotografii la rezolutie pentru presa puteti gasi pe www.freelancer.ro. Subcategorii
Acorda pentru Auto Raliul Brasovului Tess-Start Senzational Pentru SEAT La Grupa A In 2-3 Martie 2007 (Pow. By Infofashion.Ro Platinum Agency) cate puncte crezi ca merita in opinia ta!
|
COLABORATORI Contact InfoFashion |
© InfoFashion.ro 2005 - 2024
|