Acest site foloseste cookie-uri de la Google pentru livrarea serviciilor si analizarea traficului. Adresa dvs. IP si programul user agent sunt trimise catre Google impreuna cu valorile privind performanta si securitatea pentru asigurarea calitatii serviciului, generarea statisticilor de utilizare, detectarea si remedierea abuzurilor.Aflati mai multe
OK
|
|
|
Browsing: Photo_Gallery A,B,C...Z can inspire you «-» Photo_Gallery ATTITUDE «-» Sport_Diverse categorii «-» Sport_Auto «-» Auto Raliul Cupa DACIA JOE- Cristian Turbatu este primul castigator, Bogdan Stanoiev cel mai premiat pilot (Pow. by Infofashion.ro Platinum Agency)
Auto Raliul Cupa DACIA JOE- Cristian Turbatu este primul castigator, Bogdan Stanoiev cel mai premiat pilot (Pow. by Infofashion.ro Platinum Agency)Auto: Cupa DACIA JOE- Cristian Turbatu este primul castigator, Bogdan Stanoiev cel mai premiat pilot Modelul Dacia Logan a debutat cu dreptul in CRR. Vedete si sponsori au trait experienta participarii in raliu in postura de copilot Cristian Turbatu este primul castigator de etapa in Cupa Dacia Joe. Bogdan Stanoiev cel mai premiat pilot al Cupei. Raliul Brasovului, prima etapa a sezonului 2007 a avut la start 10 echipaje inscrise in Cupa Dacia Joe confirmandu-se astfel interesul anticipat pentru o competitie a sanselor egale in conditiile unor costuri reduse de participare. Chiar daca la sosire au ajuns numai 5 automobile nici un concurent nu s-a confruntat cu probleme tehnice, iesirile din concurs fiind cauzate de iesiri in decor sau excluderi din cauza nerespectarii regulamentului. Pe langa cei 10 concurenti, la Raliul Brasovului au evoluat in pozitia de masini de deschidere 2 automobile Dacia Logan (in specificatia de Cupa) pilotate de George Morar (vicecampion national in 2003) si Edwin Keleti, alaturi de care au participat in calitate de copilot vedetele Roxana Ciuhulescu (Pro TV / ProMotor) si George Vintila (Pro FM) precum si reprezentati ai companiilor Dacia, Michelin si Nestle. Daca pentru acestia din urma senzatiile traite intr-un automobil de raliu au reprezentat o premiera, cele doua vedete nu s-au aflat la prima experienta de acest gen. Roxana si George si-au facut treaba ca doi navigatori adevarati declarandu-se incantati de ocazia oferita ca si de automobilul de concurs. Prima zi de concurs a avut in program doua probe speciale in fapt o speciala clasica pentru etapa brasoveana (urcarea din Rasnov in Poiana Brasov) si o Super Speciala amenajata in parcarea centrala din cunoscuta statiune montana. Fara a putea decat sa intuiasca potentialul si valoarea adversarilor, unii dintre concurenti fiind la prima aparitie in Campionatul de Raliuri, echipajele au asteptat primele probe speciale pentru a se creiona primele raporturi de forte. Din cauza nefericitului accident care a condus la neutralizarea primei speciale (concurentii primind acelasi timp) echipajele Dacia au putut sa-si masoare indemanarea doar pe traseul Super Specialei. Cel mai rapid a fost pilotul francez Jerome France urmat la o 1,5 s de Lucian Sauciuc si 1,8 s de Bogdan Samoila. Prima zi a consemnat iesirea din concurs a doua echipaje Eduard Cozma / Olivier Berndstein (lipsa casti omologate) respectiv Remus Ursache / Liviu Prepelita exclusi pentru abaterea de la traseul impus de Road Book. Momentul adevarului urma sa vina in ziua secunda cele 6 speciale programate urmand sa faca cu adevarat diferenta. Prima proba a zilei avea sa marcheze schimbarea liderului. Bogdan Samoila a preluat sefia clasamentului pana in proba speciala 5 cand o eroare de pilotaj a facut ca raliul sa se incheie pentru acesta dupa o cascada de trei tonouri. Repus pe roti si perfect functional automobilul de concurs nu mai permitea continuarea cursei datorita spargerii parbrizului si astfel Raliul Brasovului s-a incheiat pentru echipajul din Onesti. Devenit lider al cursei (dupa PS 5) Jerome France a cedat in urmatoarea speciala aceasta pozitia in favoarea lui Cristian Turbatu, ordinea pastrandu-se pana la final. Lovitura de teatru a venit la afisarea rezultatelor, cand pilotul francez a fost exclus pentru ajutor extern nepermis, el impingand masina intre panourile de control orar la ultimul parc de service, actiune la care au participat, fara sa poata fi opriti, si niste spectatori. Asa stand lucrurile pe treapta a doua a podiumului a urcat debutantul Bogdan Stanoiev. Cu un parcurs constant bun, pilotul timisorean aflat la primul raliu din cariera a fost cel mai premiat pilot al etapei Bogdan castigand si clasamentul Sperante Mchelin respectiv pe cel rezervat debutantilor. Podiumul Cupei Dacia Joe a fost completat de echipajul Ernest Mulner / Mugurel Vulcu. Pe locurile 4 si 5 s-au clasat Lucian Sauciuc / Paul Ciubotaru respectiv Cristian Angheluta / Radu Ilie. Finalul raliului a fost unul fara noroc pentru Alina Bunica, aflata ca si Bogdan Stanoiev la primul raliu din cariera. Dupa un parcurs mediu de acomodare cu masina si conditiile de concurs, Alina a fost silita la abandon. Lipsa de experienta dar si nesansa au facut ca atacarea prea la interior a unui viraj pe PS 6 sa conduca la fisurarea baii de ulei. Desi lipita in parcul de service de echipa de asistenta aceasta a continuat sa piarda ulei si Alina a decis sa abandoneze in startul probei 7 pentru a nu avaria motorul. Consolarea a venit in cadrul festivitatii de premiere cand singura femeie pilot din acest sezon a primit in loc de Martisor in aplauzele asistentei Trofeul Omul Cursei oferit de Motor Media si FRAS. Urmatoarea etapa a sezonului este Raliul Banatului Montan la startul caruia lista concurentilor inscrisi in Cupa Dacia Joe se va imbogati cu inca doi concurenti. Vom reveni cu amanunte. Campionatul de Raliuri al Romaniei Cupa Dacia Joe Etapa 1 / Raliul Brasovului Tess (2-3 martie 2007) Start / Sosire: Brasov Lungime totala: 304,85 km Nr. Probe Speciale: 8 Lungime Probe Speciale: 106,95 km Suprafata PS: asfalt 100% Clasament General Loc Echipaj Penalizari Timp total 1. C. Turbatu / S. Stefanescu 1.10:04,9 2. B. Stanoiev / D. Hatigan +1:51,4 3. E. Mulner / M. Vulcu +1:52,3 4. L. Sauciuc / P. Ciubotaru 1:00 +3:51,1 5. C. Angheluta / R. Ilie +5:08,0 E. Cozma / O. Berstein abandon (casti neomologate) B. Samoila / F. Cojocaru abandon (iesire in decor PS 5) A. Bunica / I. Dicoi abandon (tehnic PS 6) J. France / M. Rotaru Exclus (ajutor extern nepermis) R. Ursache / L. Prepelita Exclus (nerespectare traseu road-book) Relatii media & concurenti Alexandru Tamasescu Mobil: 0743 335 300 E-mail: alexandru.tamasescu@motormedia.ro Directia Comunicare Dacia E-mail: dacia.press@daciagroup.com Subcategorii
Acorda pentru Auto Raliul Cupa DACIA JOE- Cristian Turbatu Este Primul Castigator, Bogdan Stanoiev Cel Mai Premiat Pilot (Pow. By Infofashion.Ro Platinum Agency) cate puncte crezi ca merita in opinia ta!
|
COLABORATORI Contact InfoFashion |
© InfoFashion.ro 2005 - 2025
|