Acest site foloseste cookie-uri de la Google pentru livrarea serviciilor si analizarea traficului. Adresa dvs. IP si programul user agent sunt trimise catre Google impreuna cu valorile privind performanta si securitatea pentru asigurarea calitatii serviciului, generarea statisticilor de utilizare, detectarea si remedierea abuzurilor.Aflati mai multe
OK
|
|
|
Browsing: Photo_Gallery A,B,C...Z can inspire you «-» Photo_Gallery NEWS «-» Events_Romania 2008 Photo Gallery «-» 2008 Festival Valea Prahovei Miss Tourism Queen & Miss Globe Romania Concurente «-» Cosmetica_&_Hair Styling BES Romania la Festival Valea Prahovei 2008 Platinum Agency InfoFashion, festival de moda si frumusete, un proiect cultural si de agrement aflat la a VI-a editie
Cosmetica_&_Hair Styling BES Romania la Festival Valea Prahovei 2008 Platinum Agency InfoFashion, festival de moda si frumusete, un proiect cultural si de agrement aflat la a VI-a editieHair-styling-ul a fost asigurat de BES Romania, condusa de Martha Mocanu, care a dat castigatoarei Miss Tourism Queen Romania, Ana Maria Istrate din Galati drept premiu un telefon mobil. BES ROMANIA, societate mixta romano-italiana, constituita in anul 1998 cu scopul declarat al comercializarii produselor cosmetice si de infrumusetare, se vrea de la inceput o societate puternica si bine pozitionata pe piata de profil. Dispunand de un management matur cu exoerienta in decizie si know-how, cu toata dotarea logistica necesara activitatii de comert si productie, BES ROMANIA se situeaza pe locul 4 in Romania la produse cosmetice, prin castigarea diplomei pentru vanzari si calitate in topul societatilor de profil, concurand alaturi de societati cu renume ca LOREAL, GARNIER, LONDA. BES ROMANIA detine totodata locul I si diploma de excelenta intre Intreprinderile Mici si Mijlocii din categoria sa in clasamentul realizat de Camera de Comert si Industrie Prahova. Gama produselor BES se adreseaza tuturor persoanelor indiferent de virsta si putere de cumparare castigand o cota de piata importanta, impunandu-se in acest fel in topul preferintelor cumparatorilor. Gama BES cuprinde produse destinate ingrijirii parului: vopsea, sampon, balsam precum si tratamente, intr-o gama larga de culori, superioare atat din punct de vedere calitativ cat si cantitativ, prezentate in flacoane de 100 ml, respectand astfel raportul calitate-cantitate-pret. In momentul de fata BES ROMANIA, detine 4 depozite de marfa cu acoperire nationala, o retea de mijloace de transport, precum si o colaborare stransa cu firme de distributie specializate, selectionate pe criteriul performantei si seriozitatii, asigurand astfel functionalitatea sistemului de vanzari si extinderea bazei clientelare. Produsele noastre sunt apreciate si bine vandute in retele de magazine, CANSERV, B&B Collections, supermarket, en-gross, fara a se neglija retelel de farmacii, SENSIBLU. Prin strategiile de succes cu care BES ROMANIA a reusit sa cucereasca si sa cunoasca in amuntime piata, pe baza performantelor atinse in distributie, prin receptivitate si reactii rapide, identifica si vine in intampinarea cererii pietei cu o noua cvolectie de vopsea de par atipica, `CRAZY`, destinata in primul rand gustului rafinat si diferit al tinerei generatii. Puterea economica a societatii materializata in cifra de afaceri anuala estimata la 1 milion de Euro si a investitiilor majore de peste 500 mii de Euro, au permis de la an la an cresterea capacitatilor de productie proprii si a gamei de articole produse ca branduri proprii. Monitorizarea permanenta a activitatii proprii si a distribuitorilor, coordonata cu politica de marketing si de promovare permit imbunatatirea si dezvoltarea continua si multilaterala a firmei BES ROMANIA, care castiga din ce in ce mai multa atentie si interes din partea consumatorilor. Trendul crescator inregistrat, impreuna cu o sustinere financiara intensa, vor face ca produsele BES sa satisfaca chiar si cele mai exigente si cele mai exigente necesitati ale pietei, impunand prin deviza noastra: `GASITI LA NOI CEEA CE CAUTATI DE MULT` www.besromania.com * * * * * * * * * * Cand Napoleon, Degas, Catalin Botezatu, frumusetea si creativitatea se intalnesc la Festivalul si Balul Rotary Valea Prahovei, se strang 42500 ron pentru burse si `restituiri istorice`. Platinum Agency (InfoFashion.ro) Busteni a organizat FESTIVALUL VALEA PRAHOVEI, festival de moda si frumusete, un proiect cultural si de agrement aflat la a VI-a editie in 2008, care s-a completat reciproc in acest an cu Balul Clubului Rotary Busteni - Valea Prahovei. Joi, 11 septembrie, cei peste 200 de participanti s-au aratat incantati de rezultatele actiunii de strangere de fonduri de prezentarea colectiei haute couture Saint Tropez, in premiera la un Show in Romania, semnata Catalin Botazatu de la Cazino Sinaia, realizata cu concurentele la cele 2 titiluri de reprezentante ale Romaniei la concursuri internationale de frumusete (Miss Tourism Queen International, unde la cea mai recenta editie, Delia Duca, s-a clasat in top 20 din 113 participante si Miss Globe International, care de 5 ani este organizat sub egida presedintiei albaneze), precum di de calitatea obiectelor donate, supuse licitatiei, printre care si o rochie de seara a creatoarei Eva Neagoe, din Ploiesti. Obiectul care a strans cea mai mare suma de bani a fost o copie a spadei lui Stefan cel Mare, in valoare de 7000 ron. Atat donatorul, cat si cumparatorul au dorit sa ramana anonimi. InfoFashion Platinum Agency a lansat din 2002 concursurile de modeling si frumusete ca vector de consolidare a imaginii Romaniei, prin reprezentantele tarii noastre la Finalele Internationale din strainatate. Vineri, 12 septembrie, s-au desemnat castigatoarele dintre cele 25 de concurente la Festival Valea Prahovei 2008, care a pus in joc 2 titluri, respectiv, Miss Tourism Queen si Miss Globe International Romania au prezentat creatii Piera, Vietato, Diolastilis si pe cele ale celor 6 tineri designeri invitati, din Oradea, Cluj, Timisoara, Ploiesti la Centrul Cultural din localitate, fosta scoala primara. Prezentarile de moda din cadrul Festivalului Valea Prahovei au fost totodata si probe in concursul pentru cele 2 titluri de Miss: Casa de moda `Diolastilis`, Brasov, condusa de doamna Lacramioara Iordachescu, Casa de Moda Vietato by Raluca S, Brasov, condusa de Raluca Stroica, Lenjerie Piera, Cluj Napoca, alturi de sedintele foto realizate cu creatiile tinerilor designeri invitati de catre InfoFashion Platinum Agency: 1.Eva Neagoe, Ploiesti Colectia INKS - tinute de cocktail, tanar designer, 2.Silaghi Ioana, Oradea Colectia `Dansul siluetelor`, tanar designer, 3. Mirela Kurtuj, Oradea, Colectia ` Napoleoniana`, tanar designer, 4.Ana Nedelcu, Ploiesti, Colectia `Reciclare`, tanar designer, 5. Lavinia Denisa Negrila, Timisoara, Colectia `Cocoon Addiction`, tanar designer Universitatea de Arta si Design- Timisoara 6. Cristina Radu, Orastie, Colectia `Antic`, tanar designer absolvent Universitatea de Arta si Design- Cluj Napoca Fondurile rezultate in urma licitatiei obiectelor donate de membrii Rotary Club Valea Prahovei au fost in suma de 42.500 ron, dintre care 10.000 ron au fost alocati pentru Burse pentru elevi si 32.500 ron pentru Restituiri istorice, din seria mai ampla reunita in programul `Dati un ban pentru Caraiman!`, pentru restaurarea bancilor regelui Carol din Azuga, Busteni si Sinaia, a Crucii eroilor din Busteni si a capelei General Ion Florescu din Sinaia. Pe larg din cuprinsul manifestarilor: Romania Fashion Show 2008 InfoFashion Platinum Agency a lansat din 2002 concursurile de modeling si frumusete ca vector de consolidare a imaginii Romaniei, prin reprezentantele tarii noastre la Finalele Internationale din strainatate. Prima actiune importanta a avut loc 8 septembrie 2008, la Azuga, cu ocazia finalizarii lucrarii de reabilitare a unei banci regale, lucrare ce face parte dintr-un proiect complex denumit Restituiri istorice. La eveniment au participat reprezentanti ai Clubului Rotary, ai adminisistratiei locale si cei care au sprijinit reabilitarea obiectului de patrimoniu. Initiativa apartine Clubului Rotary care, cu sprijinul Primariei Azuga si a celor care apreciaza valorile trecutului, a reusit sa reabiliteze acest obiect patrimonial de mobilier urban al orasului. Banca are o mare valoare istorica pentru orasul Azuga, deoarece a fost realizata de Relege Carol I, în anul 1905. Banci de pe vremea Regelui Carol I mai sunt si în Sinaia si Busteni. În Sinaia acestea au fost reabilitate si urmeaza ca reprezentantii Clubului Rotary sa efectueze astfel de lucrari la bancile din Busteni si la cealalta banca din Azuga, toate datând din timpul Regelui Carol I. Prin activitatea lor, atat Platinum Agency cat si Clubul Rotary au în vedere cresterea activitatii culturale a Vaii Prahovei, definirea elementelor de patrimoniu turistic comun al celor 3 statiuni montane si sporirea elementelor de atractie pentru turistii români si straini prin cresterea numarului de repere culturale în zona. Joi 11 septembrie 2008 Balul Rotary 2008, in Cazinoul Sinaia, situat în parcul "Dimitrie Ghica" construit, deasemenea, la iniţiativa lui Regelui Carol I. Construcţia a început în anul 1912 şi a fost terminată un an mai târziu.Lucrările au fost supravegheate de arhitectul Petre Antonescu, care era şi autorul planurilor. Cazinoul l-a avut ca prim acţionar pe baronul de Marcay, acţionar şi al cazinoului din Monte-Carlo, după arhitectura căruia a fost construit şi cel din Sinaia. Inaugurata in anul 1913 printr-o serbare grandioasa, cu participarea celebrului compozitor George Enescu si incheiata prin multicolore focuri de artificii, superba cladire va primi vocatia de Casino. In aceasta deosebita locatie a debutat manifestarea rotariana cu un concert de muzica clasica sustinut de Orchestra de Camera a Teatrului de Opera Oleg Danovschi Constanta, condusa de maestrul Tanase Garciu, rotarian constantean. Dupa o scurta pauza destinata socializarii si pigmentata sonor de acordurile cvartetului Tempo, s-a deschis official Balul Rotary 2008, de catre presedintele RC Busteni-Valea Prahovei, arhitectul Dan Manea. Platinum Agency InfoFashion a realizat o prezentare de moda haute couture Saint Tropez, Catalin Botezatu prezentata in premiera la un show in Romania, dupa ce in aceasta vara a facut furori in Franta, in sala oglinzilor din Cazino Sinaia, cu concurentele de la Miss Tourism Queen, in cadrul Balului Rotary de la Cazino Sinaia, joi 11.09.2008 si a donat pentru licitatie o creatie a tanarului designerului ploiestean, Eva Neagoe. Vineri 12 septembrie 2008, participantii la Balul Rotary 2008 cat si alti invitati au profitat de o noua manifestare, Miss Tourism Queen si Miss Globe International Romania, de data asta in Busteni la Centrul Cultural din localitate, fosta scoala primara. 1.Lenjerie Piera, Cluj Napoca 2.Casa de moda `Diolastilis`, Brasov, condusa de doamna Lacramioara Iordachescu, 3. Casa de Moda Vietato by Raluca S, Brasov, condusa de Raluca Stroica, 4.EVA NEAGOE, PLOIESTI Colectia INKS - tinute de cocktail, tanar designer, 5.Silaghi Ioana, Oradea Colectia `Dansul siluetelor`, tanar designer, 6. Mirela Kurtuj, Oradea, Colectia ` Napoleoniana`, tanar designer, 7.ANA NEDELCU, PLOIESTI, Colectia `Reciclare`, tanar designer, 8. Lavinia Denisa Negrila, Timisoara, Colectia `Cocoon Addiction`, tanar designer. 9. Cristina Radu, Orastie, Colectia `Antic`, tanar designer absolvent Timisoara Premiul pentru tinerii designeri, este participarea celei mai frumoase piese, prin intermediul reprezentantei Romaniei la Finala Internationala a unuia dintre concursurile internationale de Miss/ Modeling, cu care colaboram. Hair-styling-ul a fost asigurat de BES Romania, condusa de Martha Mocanu, care a dat castigatoarei Miss Tourism Queen Romania, Ana Maria Istrate din Galati drept premiu un telefon mobil. Make-up artistul Alex Radulescu s-a ocupat de look-ul concurentelor si a oferit 2 premii- pictoriale de make-up concurentelor Roxana Tanase, respectiv Andreea Panea, din Bucuresti. Justificarea initiativei Platinum Agency se poate sintetiza in obiecticele urmatite: 1. Cresterea vizibilitatii Vaii Prahovei atat in Romania cat si in strainatate; 2. Sporirea elementelor de atractie pentru turistii romani si straini prin cresterea numarului de repere culturale in zona (turism cultural); 3. Crearea unei manifestari anuale de traditie in domeniul beauty- fashion-event; 4. Aducerea pe Valea Prahovei a unor creatori de marca din strainatate si a unor artisti din diverse domenii. UN OBIECTIV SPECIAL al acestei manifestari in anul 2008 a fost de natura caritabila, respectiv, strangerea de fonduri pentru intierea a doua proiecte Rotary prin organizarea primei editii a `Balului Rotary` din Valea Prahovei. Subcategorii
Acorda pentru Cosmetica_&_Hair Styling BES Romania La Festival Valea Prahovei 2008 Platinum Agency InfoFashion, Festival De Moda Si Frumusete, Un Proiect Cultural Si De Agrement Aflat La A VI-A Editie cate puncte crezi ca merita in opinia ta!
![]() ![]()
|
COLABORATORI ![]() ![]() Contact InfoFashion |
© InfoFashion.ro 2005 - 2025
|