Acest site foloseste cookie-uri de la Google pentru livrarea serviciilor si analizarea traficului. Adresa dvs. IP si programul user agent sunt trimise catre Google impreuna cu valorile privind performanta si securitatea pentru asigurarea calitatii serviciului, generarea statisticilor de utilizare, detectarea si remedierea abuzurilor.Aflati mai multe
OK
|
|
|
Browsing: Photo_Gallery A,B,C...Z can inspire you «-» Photo_Gallery ATTITUDE «-» Photo Gallery Romania Fashion Designers, Case de moda «-» D_&_ Designeri «-» D_&_ Designeri Accesorii Yann Doucarouge- fondatorul brandului Lollipops Paris in Romania, cu ocazia lansarii colectiei toamna iarna (Pow. Infofashion Platinum Agency)
D_&_ Designeri Accesorii Yann Doucarouge- fondatorul brandului Lollipops Paris in Romania, cu ocazia lansarii colectiei toamna iarna (Pow. Infofashion Platinum Agency)Designer -ul si Fondatorul brandului Lollipops Paris, Yann Doucarouge in Romania, 18 - 20 iulie 2007 Yann Doucarouge, care in 1998 a pus bazele marcii internationale de accesorii Lollipops Paris, a vizitat Romania in perioada 18 - 20 iulie 2007. La invitatia d-lui Florin Gherasoiu, detinatorul francizei Lollipops pentru Bucuresti, acesta a petrecut cateva zile in Capitala pentru a se pune la punct cu ultimele noutati despre mersul afacerii lor in Romania si in special in Bucuresti si pentru lansarea noii colectii toamna-iarna 2007 - 2008 `Peches Delicieux`. Pe data de 19 iulie, ora 11.00 a avut loc la Hotel Rembrand o intalnire cu jurnalistii, in care domnul Ducarouge a povestit despre noua colectie, despre afacerea sa atat in Romania, cat si la nivel mondial. De aproape 10 ani in lumea modei In primii trei ani, Yann, impreuna cu partenera sa Marjorie Mathieu, s-au concentrat asupra intrarii pe piata franceza a unui nou concept de posete cu design nonconformist, fabricate din materale neutilizate pana atunci, care au lansat un nou trend. Propuneau, asadar, o varianta inedita unei piete dominate de accesoriile din piele autentica, scumpa. Cu fiecare noua colectie, Lollipops inoveaza cu noi si noi accesorii: de la pantofi si curele, pana la port-vizit, etiu pentru iPod, bijuterii pentru poseta si chiar genti pentru transportul animalelor de companie! Anual, vanzarile simpaticelor genti si accesorii se dubleaza si iata cum Lollipops ajunge sa imbratiseze piete internationale.Astazi, delicioasele posete au succes peste tot in lume, sub conceptul ca o geanta trebuie asortata momentului si dispozitiei: asa cum o acadea iti indulceste o clipa, o geanta Lollipops indulceste tinuta femeii tinere si mereu la moda. Intrebat in ce fel se pliaza gustul romancelor pe stilul parizian impus de Lollipops, domnul Yann Doucarouge a declarat ca femeile din Romania si cele din Franta, Italia sau Spania au gusturi asemanatoare si formeaza un singur stil - stilul latin - care este apropiat de cel mediteranean, foarte colorat si sexy. Fondatorul brandului Lollipops a mai declarat ca noua colectie toamna-iarna 2007 - 2008, `Peches Delicieux` va avea mare succes printre romance, deoarece subliniaza feminitatea, tineretea, iar fiecare accesoriu are propria sa identitate, exprimand, la randul sau, personalitatea purtatoarei. Motivul noii colectii il reprezinta ideea de placere interzisa: dulciurile pe care toate femeile le adora, dar de care trebuie sa se bucure cat mai putin posibil. Dar daca nu ne putem bucura de dulciuri, nici o problema! Lollipops a gasit solutia: putem purta genti, pantofi sau curele care emana senzatii de dulce, de `delicieux`. Fiecare femeie poate alege dupa gustul inimii: `Chocolate Champagne`, `Strawberry Fields`, `Cotton Candy`, `Vintage Cookie` - doar o parte din gamele noii colectii tomna-iarna, marca Lollipops. Domnul Yann Ducarouge a povestit si despre amploarea pe care brandul Lollipops a luat-o la nivel mondial, si anume: 25 de magazine in Franta si mai mult de 17 in afara Frantei, mai precis in Orientul Mijlociu, Extremul Orient, Europa Centrala, America si Canada. Se preconizeaza ca in Romania, pana la sfarsitul lunii august, vor exista patru magazine Lollipos, in Bucuresti, Oradea, Timisoara, Arad, dar cel mai mare va fi bineinteles in capitala. Magazinul Lollipops din Bucuresti, infiintat la 19 aprilie 2006 de catre Florin Gherasoiu, functioneaza in sistem de franciza independenta. Aflat in incinta Unirea Shopping Center, la etajul 1, in aripa Splai, a cunoscut un real succes inca de la deschidere. Astazi, Julia Chelaru (Essenza) este imaginea oficiala a magazinului. ---------------------------------------------- Ecouri ale noii colectii Lollipops Paris In magazinul Lollipops, din cadrul Unirea Shopping Center, a fost lansata colectia toamna-iarna 2007-2008, `Peches Delicioux` insumand genti, incaltaminte si accesorii ce aduc un suflu nou chiar si in mijlocul ultimelor tendinte. Ludic si exclusiv Ca urmare a unei lungi reflexii asupra identitatii sale, in aceasta iarna Lollipops se recentreaza in jurul propriilor valori, se orienteaza in jurul elementelor simple, originare, se intoarce la forta elementelor naturale, amestecandu-le cu finetea micilor detalii complex elaborate, ce duc cu gandul la dubla aparitie a personalitatii feminine, puternica si delicata totodata. Noua colectie pariziana este glamour, feminina, uimitoare, zburdalnica, ludica; fiecare piesa vine sa sugereze lacomia, dulceata si opulenta; detaliile care duc cu gandul la un budoar si aparitia discreta a pisicii subliniaza finetea, eleganta si gratia feminina. In stil Lollipops, delicat si romantic, baroc si urban, aceste noi colectii sunt destinate celor dependenti de fantezie. Fiecare piesa are alura si aroma unui vis. Atmosfera coloristica se inscrie si ea intr-un spectru predominant glamour. Coloritul este tratat in versiune de paleta, stralucirea fiind intotdeuna in top. Partea metalica are un ecou deosebit pentru creatorii acestei noi game, iar insertiile de tonuri mate si de materiale grele vin sa sugereze umbra anotimpurilor reci si misterul pe care acestea il creeaza; combinatia mat-stralucitor contureaza si subliniaza linia si personalitatea purtatoarei, iar minutiozitatea detaliilor si stillul somptuos al fiecarui element al colectiei se constituie intr-o adevarata afirmatie de imaginatie. Femeia Lollipops din aceste doua anotimpuri reci este schimbatoate, imprevizibila si jucausa ca prima zapada, asa cum sugereaza gama Cotton Candy; dar este stabila si calda, telurica, intima si incandescenta ca adapostul in mijlocul iernii ca in gama Scotish Tea-time. Este independenta si hipnotica asemenea unei feline ca in Chocolate Champagne, sofisticata, colorata si irezistibila ca o prajitura, ca in Precious Things si Vintage Cookie. Colectia se completeaza cu ceasuri, esarfe, palarii si manusi, pulovere, tricouri, coronite de par, care reiau temele si imprimeurile importante ale sezonului. Toate sunt realizate in acelasi stil detaliat si pretios, conturand aceeasi aura delicata. Peches Delicieux, este irezistibila pentru orice femeie si potrivita pentru oricine are indrazneala, libertatea si eleganta de a le imbraca, personaliza si a se lasa transformata de ele. Este mai mult decat un stil; este o atitudine, o stare. Pentru mai multe detalii despre acest subiect sau pentru informaţii generale referitoare la marca de accesorii Lollipops Paris sau la magazinul Lollipops din Bucureşti, vă rugăm să ne contactaţi la tel. 021 255 0989, mobil 0744 552 446 sau pe e-mail, la adresa office@dmi.ro. Diana Metiu International Subcategorii
Acorda pentru D_&_ Designeri Accesorii Yann Doucarouge- Fondatorul Brandului Lollipops Paris In Romania, Cu Ocazia Lansarii Colectiei Toamna Iarna (Pow. Infofashion Platinum Agency) cate puncte crezi ca merita in opinia ta!
|
COLABORATORI Contact InfoFashion |
© InfoFashion.ro 2005 - 2025
|