Acest site foloseste cookie-uri de la Google pentru livrarea serviciilor si analizarea traficului. Adresa dvs. IP si programul user agent sunt trimise catre Google impreuna cu valorile privind performanta si securitatea pentru asigurarea calitatii serviciului, generarea statisticilor de utilizare, detectarea si remedierea abuzurilor.Aflati mai multe
OK
|
|
|
Browsing: Photo_Gallery A,B,C...Z can inspire you «-» Photo_Gallery ATTITUDE «-» Agentii Impresariat Artistic, Publicitate, Case de Discuri «-» Jurnalista Oana Georgescu finalista a primei editii Miss Romania si a Miss Universitas Europe 1992, PR, realizator TV «-» Jurnalista Oana Georgescu si Eric Favre, pilot, fitonutritionist dieta 804 la HUMMER ADVENTURE RALLYE RAID
Jurnalista Oana Georgescu si Eric Favre, pilot, fitonutritionist dieta 804 la HUMMER ADVENTURE RALLYE RAIDPHOTO GALLERY / GALERIE FOTO HUMMER ADVENTURE RALLY RAID - Tunisia/ Tunisie 2006- articol 1 Corepondenta speciala de la Oana Georgescu Chiar in aceste zile Oana Georgescu (TV Senso) participa la HUMMER ADVENTURE RALLYE RAID din Tunisia, unde face echipa cu Eric Favre, unul dintre cei mai reputati fitonutritionisti din lume. La aceasta competiţie participa 50 de echipaje, ce vor trebui sa strabata un traseu dificil, mare parte prin deşertul tunisian. Acesta masoara peste 2.000 km (Tunis - Tabarka - Tamerza - Douz - Ksar-Ghilane - Tatouine - Djerba - Hammamet - Tunis), din care jumatate sunt de probe speciale, iar cateva sute de kilometri urmaresc frontiera algeriana. La ora la care cititi acest articol, raliul a ajuns la Douz, poarta spre Sahara si locul unde nomazii se intalnesc si isi fac ultimele provizii pentru a porni spre Marele Sud. Echipajul Eric Favre & Oana Georgescu ocupa dupa a treia etapa locul 5 si asta pentru ca au fost penalizati pentru ca in ultima etapa au ajuns cu doua minute mai ... devreme. Eric Favre - un `pilot` pe care conteaza celebritatile lumii Daca mi-ar fi spus cineva ca voi participa la o astfel de competitie, cu cele mai puternice masini 4x4 si in cea mai selecta companie, nu l-as fi crezut. Eric Favre, celebrul fitonutritionist al vedetelor din lumea-ntreaga care si-a lansat produsele naturiste si energizante si in Romania, avea sa ma aleaga drept copilot la o competitie la care participa echipaje din toata lumea. Toti sunt piloti amatori, posesori de HUMMER-uri, de afaceri prospere si de conturi cu multe zerouri, oameni care isi permit sa-si finanteze participarea cu propriile masini la un raid extrem si exclusivist. Dupa ce acum zece ani, Eric Favre lansa împreuna cu Johnny Hallyday o faimoasa bautura energizanta care în numai câteva zile cucerea Franţa, succesul si celebritatea au venit de la sine. Prinţul Albert de Monaco (polisportiv, component al lotului olimpic de bob si primul sef de stat care, recent a atins Polul Nord), primarul oraşului Lyon, Gerard Collomb, actorul Jean Paul Belmondo şi fiul sau Paul Belmondo - pilot de rally şi specialist al curselor de 24 de ore, tenismanul Henry Leconte, pilotii de rally Yvan Muller (invingator Trofeul Andros 2006) si Didier Andre, patinatorul Gwendal Peizerat, multiplu campion olimpic, mondial şi european alaturi de Marina Anisina, campionul Local Kombat Kader Marouf, componenţii echipei de fotbal Olympique Lyon - campioana Franţei în 2006 (pentru a cincea oara consecutiv!) şi portarul acesteia şi al Naţionalei Gregory Coupet sau Cyril Lemoine, campionul mondial la jet sky sunt consiliati de Eric Favre. An de an este invitat de onoare la Saint Tropez, alaturi de Prinţul Albert de Monaco, Eddie Mitchel, Patrick Sebastien sau Henry Leconte la celebra Le Soiree Blanche, sarbatoare organizata de Christophe Leroy în onoarea regretatului Eddie Barclay. Anul trecut i s-a alaturat şi Edouard Kawak, de 5 ori Mister Univers şi de 8 ori campion mondial la culturism. Acesta este antrenorul echipei de culturism şi consilier pe probleme de nutriţie, dieta si pregatire necesara dobândirii formei fizice şi a masei musculare. Actriţa Natacha Amal - eroina serialului `Femeia legii` (TF 1), i-a convins si pe Vincent Perrez si Robert Hossein sa urmeze sfaturile lui Eric Favre. La fel şi pe Bernard Tapie alaturi de care evolueaza în show-ul TV `Un ticalos frumos`. Cântareaţa Douchka şi actrita Astrid Veillon, designerul Garbis Devar, supranumit la Paris `Regele hainelor din piele`, cântareţului Eric Bamy, cel care, vreme de 25 de ani a cântat alaturi de Johnny Hallyday sunt prietenii şi clienţii sai exclusivi. Am avut ocazia sa-i cunosc pe majoritatea dintre ei, anul trecut, cand au ţinut sa-i fie alaturi cu ocazia petrecerii anuale gazduite de Liberty Club, unul dintre cele mai faimoase şi exclusiviste cluburi din Lyon. Si mai mult, am ocazia acum sa fiu `copilotul` unui om care spune adesea: `Respectul şi valoarea muncii m-au salvat întotdeauna. Aceasta este acum singurul meu Dumnezeu`. Si care explica reţeta succesului sau şi a unui brand cu o cifra de afaceri de 100 milioane de euro: `Am muncit mereu mai mult decât toţi ceilalţi`. De la Contele de Monte Cristo la Razboiul Stelelor HUMMER ADVENTURE RALLY RAID a debutat cu un prolog Lyon - Marsilia, port in care echipajele si masinile s-au imbarcat pe feribotul spre Tunis. Un drum de 22 de ore pe o mare agitata din care ni s-a aratat imaginea insolita a Chateau d`If, celebra fortareata de unde a evadat Contele de Monte Cristo, un drum la capatul caruia ne astepta prima etapa a raidului: Tunis - Tabarka (197 km). Am revazut cu bucurie marea, desi am ajuns tarziu, spre seara in acest loc renumit pentru artizanii specializati in decorarea vaselor de lut si prelucrarea coralilor. Aici se afla o bariera de corali negri, unica in lume si tot la Tabarka se desfasoara in fiecare vara un festival al tinerilor, sub sloganul `Nu mai stati sa va bronzati ca idiotii!`. Acesta da ocazia tuturor sa cunoasca vestigiile istorice si arhitectonice, cultura, traditiile si obiceiurile uneia dintre cele mai frumoase regiuni din Tunisia. Am vazut-o doar din goana masinii, iar pregatirile pentru cea de-a doua etapa (Tabarka - Platoul Jugurtaa - Tamerza) trebuiau terminate la timp, caci prima masina lua startul la 7 dimineata. Apoi, din minut in minut plecau celelalte avand la dispozitie doar un road-book. Aceasta a fost si cea mai lunga (434,8 km), dintre care 350 km de probe speciale, mare parte fiind de-a lungul frontierei alegriene. La un rally raid trebuie sa ajungi la ora stabilita in road book, in functie de ora de strat. Penalizarea pentru 1 minut de intarziere este de 200 puncte, iar daca ajungi cu un minut mai devreme, esti penalizat cu 1.000 puncte! Iata cum cele doua minute avans din cea de-a treia etapa (Tamerza - Douz) ne-au costat un loc in clasamentul general. Am incercat sa recuperam timpul in care ne-am oprit pentru a admira platoul si uedurile din Tozeur, regiune unde s-a filmat `Razboiul Stelelor`. Si am mers prea repede� `Comisarul Cattani` din serialul `Caracatita` filmeaza in Tunisia Orasul Douz reprezinta nu numai capatul celei de-a treia etape a raidului, ci si o binemeritata pauza de o zi dupa o cursa printre dune de nisip, ueduri care au devenit mlastini dupa ploile de luna trecuta si `tabla ondulata` care-ti termina spatele si rinichii. Stam la superbul hotel El Mouradi, unde se afla si echipa de filmare a productiei italiene `La Rose del Deserto`. O ecranizare dupa o frumoasa poveste de dragoste din timpul celui de-al doilea razboi mondial, care se petrece in Africa, avandu-l in rolul principal pe Michele Placido, celebrul comisar Cattani din serialul `La Piovra` (`Caracatita`). Se filmeaza zi si noapte, la Douz fiind o forfota de nedescris. Mii de figuranti (pentru lupte), zeci de camile si cai au fost cantonati in zona pentru a putea fi prezenti la filmari, oricand productia o cere. Vom parasi maine dimineata acest loc superb si vom cobori spre Marele Sud in cea de-a patra etapa a raliului Douz - Ksar - Ghilane, una nu foarte lunga (103 km), dar extrem de dificila pentru ca se desfasoara pe nisip, printre dune. Acestea te obliga sa deviezi mult de la traseul din road book, te poti rataci sau poti strabate aceasta distanta in mai bine de zece ore. Oana Georgescu, Douz-Tunisia ---------------------------------------------------------------------------------------- HUMMER ADVENTURE RALLY RAID � Tunisia 2006- articol 2 Corepondenta speciala de la Oana Georgescu Pe urmele `Vulpii desertului` In aceste zile Oana Georgescu (TV Senso) participa la HUMMER ADVENTURE RALLYE RAID din Tunisia, unde face echipă cu Eric Favre, unul dintre cei mai reputati fitonutritionisti din lume. La această competiţie participa 50 de echipaje, care trebuie să străbată un traseu extreme de dificil, mare parte prin deşertul tunisian. Acesta masoara peste 2.000 km (Tunis � Tabarka � Tamerza � Douz � Ksar-Ghilane � Tataouine � Djerba � Kairouane - Hammamet � Tunis), din care jumatate de probe speciale, iar cateva sute de kilometri urmaresc frontiera algeriana. Astazi, uriasele masini se apropie de Djerba, incheind cel mai dificil episod al raliului, dar marcand si locurile unde s-au dat cele mai aprige batalii in cel de-al doilea razboi mondial. Echipajul Favre Georgescu ocupa dupa a sasea etapa locul 6 (din 50) in clasamentul general, pentru ca au ramas suspendati pe dunele de nisip de la Tataouine peste patru ore. Pana la final au mai ramas inca trei etape in care vor trebui sa mearga fara greseala pentru aputea avansa in clasament. Desertul - `martorul` care a vazut totul, dar nu povestetste niciodata nimic Exact atunci cand credeam ca vom recupera fara probleme cele doua minute - avans de penalizare, a aparut...desertul. Impunator, coplesitor, impresionant, pe care esti obligat sa-l respecti. Altfel... cea de-a III-a etapa a raliului - Douz a marcat oficial debutul traseului de desert (nisip, dune, ueduri, `tabla ondulata`, pista, pietre extrem de ascutite etc), un traseu care coboara catre Marele Sud. Toate echipajele au avut probleme: s-au innsipat rand pe rand sau au ratacit durmul fiind nevoite sa se abata de la traseul road-book-ului din cauza dunelor de nisip care, datorita vantului isi schimba mereu pozitia, conformatia si consistenta. Masina noastra a ramas suspendata pe o duna si a trebuit sa asteptam patru ore pana la aparitia unei alte masini care ne-a tractat. A trebuit sa suportam cele 57 grade C si am avut timp sa reflectam la marile batalii care s-au dat in aceste zone in cel de-al doilea razboi mondial intre armata germana si trupele aliate (Franta, Germania, SUA). Celebrul fort de la Ksar Ghilane situat in Marele Erg tunisian si un reper al rezistentei si curajului trupelor generalilor Leclerc si Montgomery in fata ofensivei lui Rommel a fost transformat intr-un loc unde se organizeaza seri festive cu muzica si mancare traditional pentru turisti. Pe urmele generalilor Rommel, Leclerc si Montagmery `Bien joue!` (`Bine jucat!`) - au fost singurele cuvinte ale lui Charles de Gaulle dupa ce francezii reuniti in martie 1943 sub comanda generalului Leclerc (`Force L`), armata a 8-a si escadrila Royal Air Force ale generalului Montgomery si americanii veniti din Algeria au reusit sa prinda la mijloc pe unul dintre cei mai buni generali ai lui Hitler. Supranumit si `Vulpea desertului`, generalul Erwin Rommel a condus celebra `Africa Korps`, care, printre alte victorii, reusise in 1941 sa stopeze inaintarea englezilor in Libia. Era un specialist al desertului, avea un simt de orientare iesit din comun si de multe ori prefera sa se deplaseze pe nisip cu una dintre celebrele motociclete `Zundapp` ale subordonatilor sai. La numai cateva zile de la prima infrangere (8 martie 1943), la Ksar Ghilane, generalul Rommel a plecat in Germania pentru a cere lui Hitler intariri si armament, fiind sigur de victorie. A fost refuzat pentru ca totul se concentra spre frontul din Rusia si trimis apoi in Normandia. Finalul a fost previzibil caci pe 12 mai, trupele germane de pe frontul tunisian au capitulat. Bravul general Rommel, respectat deopotriva de francezi si englezi avea sa se sinucida in octombrie 1944 dupa complotul esuat al generalilor impotriva lui Hitler. Oricum este greu de imaginat cum rezistau soldatii in acele conditii, in plin desert, cu furtuni de nisip, calduri ucigatoare si ratii limitate de apa. Doar membrilor Legiunii Franceze le era mai usor, ei fiind singurii obisnuiti cu supravietuirea in orice conditii. Oricum, fiecaruia dintre noi, Desertul ne-a dat cate o lectie. Trebuie sa-l respecti, altfel de doboara. In fata lui, toti devenim egali, chiar daca toti participantii la HUMMER ADVENTURE RALLY RAID sunt posesori de afaceri prospere si de conturi cu multe zerouri in banci, oameni care isi permit sa-si finanteze participarea cu propriile masini la un raid extrem si exclusivist. Oana Georgescu, Djerba - Tunisia ------------------------------------------------------------------------------------------- EPISODUL 3!!! HUMMER ADVENTURE RALLY RAID - Tunisia 2006- articol 3 Corepondenta speciala de la Oana Georgescu Cinci ore in desert din cauza selectionerului Nationalei Frantei Intalniri insolite prin desert Toate echipajele au avut probleme: s-au innsipat rand pe rand sau au ratacit drumul fiind nevoite sa se abata de la traseul road-book-ului din cauza inselatoarelor dune de nisip care, datorita vantului isi schimba pozitia, conformatia si consistenta. In aceste locuri s-au dat mari batalii in cel de-al doilea razboi mondial germani si trupele aliate. Va spuneam in articolul precedent ca elebrul fort de la Ksar Ghilane situat in Marele Erg tunisian, reper al rezistentei si curajului trupelor generalilor Leclerc si Montgomery in fata lui Rommel (`Vulpea Desertului`) a fost transformat intr-un loc unde se organizeaza seri cu muzica si mancare traditionala pentru turisti. Ne-am desfatat si noi cu celebrele tajine, brick, bourek, mechouia si cous-cous condimentate din belsug cu harissa, condiment preparat din ardei rosu iute, ulei de masline si usturoi si supranumit chta `ha (`care te face sa dansezi`). A fost una dintre serile cele mai reusite, caci celelalte le-am petrecut in bivouacuri, in mijlocul desertului. Coiotii dadeau tarcoale taberei atrasi de mirosurile de mancare, iar urletul lor e infricosator. Cei opt scorpioni translucizi si foarte mari (fiecare echipaj era obligat sa aiba o trusa de salvare speciala), cei cativa `le petit varane` (soparle mari) si puiul de vulpe de desert (felouk) au fost intalnirile noastre speciale din desertul prin care se plimbau, aparent liberi o multime de dromaderi. Dromaderul alb este cel mai scump si cel mai pretuit de toti cei care isi permit sau nu sa dea minim 5.000 de euro pe un exemplar. Este extrem de rezistent, mult mai robust, usor de dresat si castiga fara drept de apel orice cursa (evenimentele anului in Tunisia) in fata suratelor sale maronii. Turistii au privilegiul sa calareasca dromaderi albi, tunisianul care il poate folosi pentru el fiind cu adevarat bogat. Decizia selectionerului Frantei de a-l pastra titular pe Fabien Barthez, ne-a lasat sub un soare naucitor la 57 grade C Dupa ce au invins sambata seara echipa Mans cu 8-1, pentru membrii echipei Olympique Lyon a inceput fiesta. In centrul orasului, in fata primariei pe fatada careia apareau consecutiv literele 1,2,3,4,5, adica cele cinci titluri de campion castigate consecutiv ii asteptau peste 12.000 de fani. Campionii au defilat pe strada Republicii in acordurile binecunoscutei `We are the Champions` intr-un bus decapotabil transformat intr-un car alegoric. Prima baie de sampanie a avut loc la vestiare unde fotbalistii si tot staful echipei OL au tinut sa-l ude pana la piele pe primarul Gerard Collomb, fervent sustinator al acestora. Acesta a trebuit sa-si schimbe hainele, lenjeria si pantofii, motiv pentru care caravana a ajuns in Place des Cordeliers cu 30 de minute intarziere. Petrecerea a continuat pana la primele ore ale diminetii in saloanele Primariei unde au avut acces numai 800 de privilegiati. Toate acestea le-am aflat de Eric Favre, fitonutritionistul si unul dintre preaparatorii fizici ai fotbalistilor campioni cu care a tinut mereu legatura. El se ocupa si de forma (excelenta) a primarului Collomb, iar portarul Gregory Coupet este imaginea oficiala a noii bauturi energizante lansate de compania sa, unul dintre sponsorii oficiali ai raidului. Ii tinea pumnii stransi pentru ca el era printre putinii care stiau cat si cum s-a pregatit Gregory pentru a fi numit titular la Mondialul din Germania. Vestea proasta avea sa se abata asupra noastra duminica, in timpul penultimei probe speciale de desert Tataouine - Djerba� La ora 11,45, la Centrul de la Clairefontaine, selectionerul Frantei Raymond Domenech a anuntat componenta echipei LES BLEUES pentru Germania. Portarul titular este Fabien Barthez, preferat lui Coupet doar pentru experienta sa in competitii internationale. Pentru acesta din urma pledau titlul de campion, forma excelenta, un comportament ireprosabil si chiar prestatia excelenta la trei dintre meciurile decisive pentru calificare. In palmaresul celor doi figureaza o stranie coincidenta: Fabien si Gregory au debutat la Nationala impotriva Australiei, primul in 1994, iar al doilea in 2001. Cand a imbracat pentru prima data tricoul echipei OL (4 ianuarie 1997), Gregory Coupet n-a incetat nici o clipa sa afirme ca visul sau cel mai mare este sa ajunga titularul nationalei Frantei. Din pacate, la cei 33 de ani ai sai, acest vis pare tot mai departe si trebuie sa faca fata unui `verdict traumatizant`, asa cum i-a marturisit prin telefonul satelit lui Eric Favre, in jurul orei 13.30. Oricum, acesta, secondat de Edouard Kawak, de 5 ori Mister Universe şi de 8 ori campion al lumii la culturism incepuse de cateva luni programul intens de pregatire cu Gregory Coupet. Toti spera acum ca va demonstra forma in care se afla macar in cele trei meciuri amicale de pregatire (cu Mexic, Danemarca si China) programate pana la plecarea in Germania. Eric Favre l-a somat pe Coupet sa treaca cat mai repede peste aceasta deziluzie care `l-a lasat perplex` si sa continue programul de pregatire personalizat chiar si in Spania, la Barcelona unde s-a hotarat se plece intr-o mica vacanta. Cat mai departe de Franta, de de Clairefontaine si de jurnalisti. `Eu sunt printre cei care stie cel mai bine cat de mult a muncit Gregory, cat s-a antrenat, la cate a renuntat si cum a tinut sa aiba un comportament exemplar si sa dovedeasca mereu ca este un profesionist` - mi-a spus dezamagit Eric Favre. `De cinci ani este considerat cel mai bun portar francez al momentului dar ce folos? Respect performantele si cariera lui Fabien, dar acum a avut castig de cauza doar pentru ca este vedeta`. Suparat ca `elevul` sau a ratat inca odata sansa vietii sale, Eric Favre a apasat pe accelerator, atacand aproape frontal si razbunandu-se parca pe dunele care ne ieseau in cale. In cele din urma, ele, dunele ne-au invins cu pretul cedarii suspensiilor, ceea ce, la un rally-raid poate echivala cu abandonul. Ne-am innisipat si a trebuit sa asteptam timp de peste patru ore, in mijlocul desertului, la 57 grade C (!) camionul de asistenta tehnica. Din fericire, specialistii care au multe Raliuri Dakar la activ au reusit ca pana a doua zi sa repare masina. Acum stim doar ca avem de recuperat timpul pierdut in cele trei etape care ne-au mai ramas. Etape extrem de dificile, de orientare si cu sute de kilometri cu probe speciale prin nisip si ueduri, unde trebuie sa fim perfecti. La fel ca noi gandesc si membrii celorlalte echipaje, cativa dintre ei binecunoscuti piloti de rally care au reusit sa incheie cu bine Dakar-ul sau abia s-au intors de la celebrul Rally OPTIC 2000 care a avut loc tot in Tunisia. Dar despre participantii la raid si despre prezenta pentru numai 24 de ore a mai marilor de la General Motors (Peter Gabriel - GM Director SUA si Ray Schmit, GM Director-Europa) veti afla data viitoare. Oana Georgescu, Djerba - Tunisia Subcategorii
Acorda pentru Jurnalista Oana Georgescu Si Eric Favre, Pilot, Fitonutritionist Dieta 804 La HUMMER ADVENTURE RALLYE RAID cate puncte crezi ca merita in opinia ta!
|
COLABORATORI Contact InfoFashion |
© InfoFashion.ro 2005 - 2025
|