Acest site foloseste cookie-uri de la Google pentru livrarea serviciilor si analizarea traficului. Adresa dvs. IP si programul user agent sunt trimise catre Google impreuna cu valorile privind performanta si securitatea pentru asigurarea calitatii serviciului, generarea statisticilor de utilizare, detectarea si remedierea abuzurilor.Aflati mai multe
OK
|
|
|
Browsing: Photo_Gallery A,B,C...Z can inspire you «-» Photo_Gallery ATTITUDE «-» Photo Gallery Romania Fashion Designers, Case de moda «-» World Fashion Designers «-» W_&_ Designeri World fahionshow `Brandswalk Debenhams, Esprit, Springfield, Tommy Hilfiger, Aldo, Etam, Celio, Koton, Kenvelo
W_&_ Designeri World fahionshow `Brandswalk Debenhams, Esprit, Springfield, Tommy Hilfiger, Aldo, Etam, Celio, Koton, KenveloUn nou fahionshow marca `Brandswalk` Joi seara a avut loc editia a V-a show-ului de modă `Brandswalk`, în cadrul căruia vedete precum Andreea Perju, Gina Pistol, Daniela Crudu, Ianna (Paradise), Smiley, Connect-R, Andreea Mantea, Crina Abrudan, Alina Crisan s-au reunit pe podiumul din Bucureşti Mall pentru a prezenta colectiile Debenhams, Esprit, Springfield, Tommy Hilfiger, Aldo, Etam, Celio, Koton si Kenvelo. Luna septembrie dă startul show-urilor de modă din Bucureşti Noile colectii pentru sezonul toamnă-iarnă 2009 ale magazinelor din Bucureşti Mall au fost prezentate in cadrul editiei a V-a show-ului de modă `Brandswalk`. Vedete precum Andreea Perju, Gina Pistol, Daniela Crudu, Ianna (Paradise), Smiley, Connect-R, Andreea Mantea, Crina Abrudan sau Alina Crişan s-au reunit pe podium alături de manechine profesioniste pentru a prezenta colectiile Debenhams, Esprit, Springfield, Tommy Hilfiger, Aldo, Etam, Celio, Koton si Kenvelo. Prezentatorii show-ului de modă au fost `Razvan şi Dani`, directorul artistic al evenimentului fiind binecunoscutul critic de modă Alin Gălăţescu. Tinutele modelelor, precum şi machiajul şi coafura, realizate de `The Body Shop` şi `Gett`s Hair Studio`, au reflectat tendintele propuse de marile branduri internationale pentru acest sezon. Eleganţa urbană, folk şi vintage În acest sezon, `Edc by Esprit` propune un look regândit cu noi mix-uri de modele, detalii gipsy şi influente folclorice, prin colectia `Noii Aristocrati`. Pardesiul tricotat este piesa de rezistenţă pentru o iarnă calduroasă. Noile modele de jeans inspiră o schimbare de temperament prin efectele de prespălare şi de uzură. Jachete matlasate şi puloverele de lână dau o nouă apariţie datorită aplicaţiilor din blană ecologică şi a gulerelor ample. `Edc Men` inglobează toate elementele `must-have` ale sezonului. Începând cu elemente chic de inspirate britanică: întâlnirea între metropolă şi natură ce arată mixturi aspre de look retro şi trenduri cosmopolite. Springfield propune în acest sezon un design urban, inspirat din noile trenduri sociale: grija pentru mediul înconjurator şi oraş precum şi petrecerea timpului în natură şi o seară de distracţie în oras. SPF a optat pentru o combinaţie de stiluri, reflectate în liniile variate ale colecţiei - blugi şi carouri, tricotaje, stiluri urbane pentru o tinută activă, articole din piele stil country cu motive subtile, plus o combinaţie de culori - fără a uita acele accesorii esentiale care dau aspectul original al unei ţinute. Sezonul acesta, `Debenhams` şi designerii galeriei `Designers at Debenhams` au pregătit colecţii uimitoare, care trasează tendinţele esenţiale ale sezonului într-o viziune personală, seducătoare şi sofisticată. Jasper Conran, Betty Jackson, John Rocha şi Julien Macdonald sunt numele care semnează în acest sezon ţinutele îndrăzneţe din Debenhams, inspirate din decadele secolului trecut şi definite de structuralism. Astfel, pentru colectia de toamna-iarna 2009 Jasper Conran priveşte în urmă către anii �40, de unde preia elemente pe care le combina cu must have-urile variate ale anilor `80, în timp ce colectia Betty Jackson Black propune în acest sezon o paletă bogată de culori şi materiale sofisticate care pun în valoare simplitatea formelor şi a croielilor. În acest sezon, Celio îşi revizuieşte colecţia de bază cu o infuzie de `nostalgie modernă`. Autentic, dar ramânând mereu fidel valorilor sale, `Celio` atinge cu vârful degetelor melancolia. `Indrăzneala` colecţiei se observă îin detalii, garnituri colorate, printuri geometrice, stofă scotiană în carouri şi croieli grafice. Pentru colectia toamnă-iarnă 2009, `Kenvelo` a lansat 3 noi linii vestimentare: Sia Mia, Suxess şi Elements, situate la limita dintre moda urbană şi de club. Hainele koton sunt căutate şi în special purtate de tineri pentru diferite momente ale zilei, inclusiv la serviciu. Colectia `Koton` se adresează femeilor cu vârste cuprinse intre 22-40 ani, cu un stil bine definit, femeilor atrăgătoare cărora le place să-şi formeze propriul stil şi le place să se adapteze ultimelor tendinte în modă. Prin colectia `Ole`, care se adreseaza femeilor cu vârste cuprinse intre 17-23 ani, `Koton` oferă variante pentru femeile cârora le place să se imbrace colorfull, adică să se diferentieze prin stilul lor. Accesoriile cu personalitate dau nota noului sezon In acest sezon, colectiile ALDO se adresează barbaţilor în ritmuri de rock, trash şi electronic. Liniile sunt inspirate de stilul trupelor de baieti rebeli care au revolutionat muzica şi tendintele. Colectia ALDO toamna-iarna 2009 pentru femei este destinata personalitatilor urbane, celor care îşi asumă riscuri. Tocul arhitectural, talpa plată sau teneşii de inspiratie vintage sunt elementele cheie în tendintele acestui sezon. Lenjerie pentru femeia-cameleon. Pentru această toamnă, `Etam` te duce cu gândul la anii �50 prin colecţia retro `American Girl`, la deserturie cu gust de...anason şi culoare roz prin colecţia `Peche Mignon`, te transformă în femeia ultrasofisticată prin colectia `Madonn a Moi`, iar prin linia `Home Citizen` te simţi elegantă, dar confortabil, la tine acasă. Tommy Hilfiger... Şi atât! Colectia toamna-iarna Tommy Hilfiger aduce un omagiu memoriei Fifth Avenue-ului, artera simbolică unde luxul se întâlneşte cu sensibilitatea. Venind în completarea evenimentului din 17 septembrie 2009, când a avut loc deschiderea celui de-al V-lea magazin simbol al brand-ului pe Fith Avenue, colectia oferă un moment în afara timpului prin îmbinarea optimismului cu realitatea. Colectia toamnă-iarnă 2009 exprimă filozofia stilului democratic şi autentic promovat de Tommy Hilfilger. După cum susţine însuşi Tommy Hilfiger, stilul brandului "este provocator si in acelasi timp accesibil, provocator, dar tangibil". Infiintată în 1997, compania Anchor Grup este unul dintre liderii de pe piaţa imobiliară din România. Compania detine o experienţă vastă in dezvoltarea proiectelor de retail, rezidentiale şi de clădiri de birouri. Principalele proiecte ale companiei sunt: Bucuresti Mall - primul centru comercial modern din România; Plaza România, cea mai populară destinaţie pentru cumpărături şi distracţie din Bucureşti, Shopping MallDova, centru comercial deschis în Chişinău, Republica Moldova, Anchor Plaza, prima cladire de birouri de clasă A integrată cu un centru comercial, Anchor Plaza Metropol, clădire de birouri de clasa A situată lângă Plaza Romania şi InCity Residences, ansamblu situat rezidential în centrul oraşului. Oana Georgescu Camelia Seceleanu, IT & Events Manager InfoFashion Platinum Agency, tel +40722621673 E-mail: contact.infofashion@gmail.com Info F(ares) A(dvertising) S(uccess) H(armony) I(ntelligence) O(pportunity) N(ews) Romania va invita sa descoperiti locuri si personalitati ce va pot inspira ! Our logo: `Fashion` is the language for all the world. Photos are the language of www.InfoFashion.ro. `Fashion, the perpetual state for all who desire to escape from the common things`. Info F(ares) A(dvertising) S(uccess) H(armony) I(ntelligence) O(pportunity) N(ews) Subcategorii
Acorda pentru W_&_ Designeri World Fahionshow `Brandswalk Debenhams, Esprit, Springfield, Tommy Hilfiger, Aldo, Etam, Celio, Koton, Kenvelo cate puncte crezi ca merita in opinia ta!
|
COLABORATORI Contact InfoFashion |
© InfoFashion.ro 2005 - 2025
|