Acest site foloseste cookie-uri de la Google pentru livrarea serviciilor si analizarea traficului. Adresa dvs. IP si programul user agent sunt trimise catre Google impreuna cu valorile privind performanta si securitatea pentru asigurarea calitatii serviciului, generarea statisticilor de utilizare, detectarea si remedierea abuzurilor.Aflati mai multe
OK
|
|
|
Browsing: Photo_Gallery A,B,C...Z can inspire you «-» Photo_Gallery FIRST -World`s Events «-» Events_World 2008 Photo Gallery «-» Ioana_Mosneagu la Miss Tourism International prin Infofashion Romania /Florina Manea, Winner 2006, Sorina Neacsu 2007/ 2008 Winner Miss Tourism Metropolitan in Malaysia «-» Ioana_Mosneagu 2008 Romania Winner of Miss Charm- Miss Tourism International in Malaysia org. InfoFashion.RO
Ioana_Mosneagu 2008 Romania Winner of Miss Charm- Miss Tourism International in Malaysia org. InfoFashion.ROMALAYSIA. TRULY ASIA / MALAEZIA, ADEVARATA ASIE, O LECTIE DE TURISM Comunicat de Presa Promo-ul turistic poate fi vazut pe toate ecranele posturilor TV, de la CNN pana la Discovery Channel sau National Geografic: `Malaysia, truly Asia`. Un proverb local spune: `Dupa ce cunosti Malaezia , precis vei iubi Malaezia`. O tara cu un creuzet fantastic de rase şi religii, unde malaezieni, indieni, chinezi şi multe alte grupuri etnice trăiesc împreună în pace şi armonie. Multiculturalismul nu a făcut din Malaezia doar un paradis gastronomic, ci si tara cu sute de festivaluri pline de culoare. In asemenea atmosfera, nu e de mirare ca, atat indigenilor, cat si vizitatorilor Malaeziei, le place sa sărbătoreasca şi sa socializeze. Malaezienii sunt oameni care leaga intotdeauna o relatie caldă şi prietenoasă. Din punct de vedere geografic, Malaezia este la fel de diversa precum cultura sa. Se intinde pe 11 state din peninsula Malaezia şi in două state aflate in partea de nord a insulei Borneo. Inaltimile muntilor coboara pana la plajele calde, nisipoase şi bogate.Una din atractiile Malaeziaei sunt extremele contraste. Falnicele zgarie nori, dintre care cele mai cunoscute sunt Turnurile Petronas, se uita în jos, la casele din lemn construite pe picioroange, iar hotelurile de cinci stele, stau la cativa metri distanţă de recife vechi. Pentru o vacanţă perfectă, plină de surprize, pentru cunoasterea unor culturi eclectice şi a unor minuni naturale, timpul sa actionezi este acum, iar locul este Malaezia. CONCURSURILE DE FRUMUSETE TURISMUL CULTURAL CA ANTIDOT CONTRA CRIZELOR SI CONFLICTELOR Concursurile de frumusete nu sunt doar glamour sau numai stralucire. Toata spendoarea şi marele spectacol nu lasa sa se intrevada marile eforturile depuse pentru realizarea spectacolului. Cu ce scop? Toate, în numele realizarei viselor oamenilor obişnuiţi. Noi toti visam, in ciuda crizelor, razboaielor, sau conflictelor marunte. Rare sunt visele care se si realizeaza. Dar oare câţi oameni actioneaza pentru a implini visele altora? Datuk Danny Ooi, fondator şi preşedinte al D 'Touch Promotii Sdn Bhd din Malaezia este un astfel de individ. D'Touch Promotion Sdn Bhd, un nume sinonim cu concursurile regionale şi internaţionale de frumuseţe, şi-a început drumul în 1989. Până în prezent, D'Touch a organizat cu succes mai mult de 30 de finale Miss Malaezia şi 15 Finale Internationale , inclusiv Miss Turism International din acest an. In prezent, franciza Miss Turism International a ajuns in mai mult de 50 de ţări din întreaga lume. Facand o retrospectiva a tuturor concursurilor de pana acum organizate de catre D `Touch, constatam ca a incoronat 70 Miss Malaysia si a acordat 20 titluri internationale de frumusete. Printre acestea se numara Miss Turism International (castigat de Florina Manea in 2006), Miss Tourism Metropolitan (castigat de Sorina Neacsu in 2007), si Miss Queen of the Year International ( castigat anul acesta de Cibele Franczak din Brazilia). Cele mai renumite titluri regionale acordate sunt: Miss Malaezia Asia Pacific, Miss Asia de Sud-Est, Miss Regina din Asia, Miss Pageant Malaezia, Miss Turism Malaezia . "Mi-am dat seama de aspectul pozitiv si impactul mediatic al concursurilor de frumuseţe. În fiecare an, invitam regine ale frumuseţii din întreaga lume in Malaezia, iar acest lucru are multiple valente culturale ce promoveaza schimburile între ţările participante şi sporeste turismul promotiomal; .... ", ne-a declarat Datuk Danny Ooi. "Urmărind un spectacol de frumuseţe inseamna sa ai parte de o multitudine de efecte vizuale..� E ca un film bun, aducându-vă o poveste, scrisa de fiecare data in registre culturale diferrite, variind de la 40 la 100 de tari " Beauty Queens sunt ambasadoarele din ţările respective. O responsabilitate imensa avand in vedere ca ele inca sunt la varsta studiilor, ca aceste frumuseti sa straluceasca, fizic si spiritual, iar prin ele, toti spectatorii si telespectatorii, sa-si contureze in minte specificul tarilor din care acestea provin. Ele demonstreaza ca atat frumusetea cat si inteligenta sunt la fel de importante. ", a spus Datuk Danny Ooi, care este si fondator al Malaezia Book of Records, precum si leader al Lions CLUB INTERNATIONAL începând cu anul 1991, unde a organizat diverse proiecte Lions in serviciul comunităţii. Pentru entuziasmul si profesionalismul in care se implica in astfel de proiecte, domnului Danny Ooi i-a fost conferit titlul "Panglima Jasa Negara", supranumit "Datuk" de catre Majestatea Sa, Pertuan Agong, regele Malaeziei, pe 11 iulie 2002. Recunoscut la nivel mondial ca un eveniment de top, Miss Turism International este singurul concurs international de frumusete ce are loc exact de Anul Nou, fiind de departe cel mai extins si grandios efort în promovarea naţiunii gazdă , din intreaga industrie a turismului. Gazduit de 15 ani de Malaezia, permite tuturor tarilor participante sa descopere o lume ospitaliera, cu nenumarate fatete interesante, de la energiile capitalei, Kuala Lumpur, pana la insulele idilice sarutate de soare. Cu imaginea proaspata a acestor locuri unice in intreaga lume, toate concurentele venite din cele mai indepartate colturi ale planetei, se vor transforma in adevarate ambasadoare ale mesajului turistic si cultural al Malaeziei. Concursul in sine este o adevarata scoala, atat pentru educatia participantelor , cat şi pentru promovarea turismului şi a schimburilor culturale dintre diversele reprezentante (beauty queens). Miss Turism International a devenit un vehicul, vector de publicitate, surprinzand esenţa şi modul de viata din ţara gazdă prin ochii aceste frumuseti. Brosura concursului se distribuie in toate agentiile de turism din Malaezia, pe liniile aeriene, precum si la toti ziaristii , colaboratorii, organizatorii si concurentele din tarile participante. INFOFASHION ROMANIA promoveaza frumusetea romancelor si implicit munca designerilor vestimentari romani, PE TOT CUPRINSUL GLOBULUI Finalele mondiale sau continentale ale acestor manifestari se constituie in evenimente culturale cu impact mediatic deosebit, destinate promovarii valorilor fiecarei natiuni, privind creatiile designerilor autohtoni, portul traditional, simbolurile tarii (drapel, manifestari artistice specifice), sau a altor mijloace de punere in valoare a mesajului publicitar dorit de catre sponsori sau de catre organizatori. Nu in ultimul rand, tarile care organizeaza astfel de manifestari concep proiecte de promovare a valorilor nationale, de promovare a turismului si a mediului de afaceri intern. Marile reuniuni prilejuite de organizarea unor competitii sportive (campionate mondiale sau continentale ale diferitelor discipline, Olimpiade, intreceri regionale), a unor intruniri de afaceri sau politice, a unor festivaluri sau alte manifestari culturale, sunt precedate sau chiar isi unesc imaginea cu astfel de concursuri. Intr-o epoca a maximei globalizari, acest concept publicitar este de cea mai stringenta actualitate si de cea mai pura esenta. Nimeni de pe mapamond nu-si mai poate permite sa faca un concurs de frumusete sau modeling de dragul concursului in sine. In spatele manifestarilor stau campanii publicitare organizate cu profesionisti din cele mai variate domenii: media (presa scrisa, audio,TV, internet), teatru-film (lumini, sonorizare, regie, costume, machiaj, styling, fotografie), personalitai in juriu, artisti, oameni politici, societati comerciale, ONG-uri etc. Platinum Agency Infofashion a reusit sa castige 6 concursuri mondiale incepand cu Mihaela Tudor (Miss Bikini World in Malta-2002) si continuand cu Alina Ciorogariu (Miss Tourism World in Venezuela-2003), cu Catalina Iancu (Model of the Universe in Turcia-2005) si cu Florina Manea (Miss Tourism International in China-2006), Cristina Fedorca (Model of Models Spania 2007) si Sorina Neacu (Miss Tourism Metropolitan Malaezia 2008). De mentionat ca la Miss Tourism Queen 2008, care a precedat deschiderea Jocurilor Olimpice, Delia Duca, campioana a Romaniei la sah, s-a clasat in top 20 dintr-un numar record de 113 finaliste. Alte clasari pe podium sau in top 10-15 mondial, imbogatesc acest palmares . Nu ne-am atinge cu adevarat scopul daca nu am reusi sa retransmitem publicului o cat mai mare paleta de informatii si imagini de la aceste manifestari. Am trimis, de-a lungul timpului, reprezentante ale Romaniei la diverse evenimente de acest gen, in nu mai putin de 15 tari: Malta, Liban, Venezuela, Lithuania, Turcia, Zimbabwe, Emiratele Arabe Unite, Tanzania, Bahamas, Taiwan, Egipt, Albania, China, Malaezia, Spania, Polonia. Peste 40 de concurente trimise de Platinum Agency, s-au intrecut cu frumuseti din intreaga lume pe parcursul ultimilor 7 ani. Florina Manea, detinatoarea Titlului Miss Tourism International 2006: Florina Manea a reusit sa inscrie Romania intr-o axa mass media inedita, castigand trofeul Miss Tourism International la cea de-a 11 editie, manifestare organizata de Malaezia in China, aceasta dupa ce reprezentante din USA si din Franta castigasera titlul in anii precedenti. Dimensiunile sale armonioase (inaltime: 174cm, 90-63-92), experienta dobandita la participarea de la Festivalul Studentesc de Moda Cluj 2006 impreuna cu agentia Agressione Brasov, au reprezentat atuu-urile acesteia atunci cand a fost aleasa, in cadrul Festivalului Valea Prahovei, pentru a reprezenta Romania pe plan international. Participarea s-a materializat la scurt timp dupa finala nationala si astfel, Florina a ajuns in China, la Heyuan- provincia Guangdong, la concursul mai sus amintit, unde a facut cea mai buna impresie dintre cele 41 de concurente. Este studenta la Facultatea de Management din cadrul Universitatii Spiru Haret din Brasov, are 22 ani, stie engleza si franceza, are ca hobby dansul, muzica si lectura.Probele de concurs - costum national, costum de baie, dans chinezesc si tinuta de seara - au scos in evidenta calitatile tinerelor. Eleganta rochie a Florinei Manea a fost creata de Marcela Morcov, designerul casei de moda �Lady� din Brasov. Dupa cele patru probe de concurs, au mai ramas in competitie opt concurente, care au fost nevoite sa raspunda la cate o intrebare din partea juriului. Acesta a punctat toate calitatile, dar a apreciat in special naturaletea, mai ales ca multe dintre participante suferisera interventii chirurgicale de infrumusetare. Florina Manea a vorbit despre propria persoana si tara natala, cu tot ce are frumos ea, marcand importanta schimbului intercultural intre Romania si China, intre Romania si Asia, pledand pentru acea colaborare care trebuie sa existe la orice nivel, de la cel individual pana la cel organizat. Astfel, brasoveanca Florina Manea a adunat majoritatea optiunilor membrilor juriului si a urcat pe cea mai inalta treapta a podiumului, obtinand marele titlu, Miss Tourism International 2006. Pe langa premiu, tanara a fost rasplatita cu cheia orasului, devenind Cetatean de onoare al acestuia. Sorina Neacsu, detinatoarea Titlului Miss Tourism Metropolitan 2007 / 2008: Sorina Neacsu a fost incoronata Miss Tourism Metropolitan International in Malaezia, in noaptea dintre ani, pe 31 decembrie 2007. Ea a participat la mai multe concursuri nationale de gen, cum ar fi: Festival Valea Prahovei sept.2007, la care a fost selectata de catre Platinum Agency sa participle si la Finala Concursului Beauty of the World Romania, ce a avut loc in noiembrie 2007 la Piatra Neamt. Ocupand locul al doilea la acest ultim concurs, Sorina a fost desemnata de catre InfoFashion Platinum Agency, sa reprezinte Romania la Finala Mondiala a concursului Miss Tourism Metropolitan, in Malaezia in perioada 12 DEC. 2007- 2 IAN. 2008. Continuand parcursul de exceptie al Florinei Manea din Brasov, care a reusit sa castige in China, titlul mondial Miss Tourism International 2006, brand apartinand acelorasi promotori din Malaezia, in seara dintre ani, la Sunway Resort Hotel, in fata a peste 1.000 de oaspeti si a 20 milioane de telespectatori din sud-estul Asiei, si in competitie cu 40 de alte frumuseti de pe toate continentele, Sorina a impresionat juriul mondial, castigand titlul suprem. Pe 18 Dec.2007 a castigat titlul Miss Secret Charm, cu o rochie semnata Oana Savescu. Ioana Mosneagu, reprezentanta Romaniei la Miss Tourism International 2008 /2009: Este nascuta in august 1990 si eleva in cls.XII-a la Colegiul National Liceal `Zinca Golescu` Pitesti, profil Stiinte Sociale , vorbeste engleza si spaniola si prezintarile stirile sportive din judetul Arges la un post local de televiziune (dealtfel, persoanalitatea pe care ar vrea s-o intalneasca este Nadia Comaneci). Are ca Hobby-uri dansul, calatoriile muzica si modelingul, inaltime 174 cm si masuri aproape perfecte, 86-60-88 cm. Vrea sa fie cea mai buna in tot ce intreprinde. Ioana Mosneagu din Mioveni Arges, descoperita de Duchesse Agency, a participat in septembrie 2007 la Festival Valea Prahovei InfoFashion Platinum Agency si in noiembrie 2007, la spectacolul concurs Beauty of the World organizat de Platinum Agency si President Models la Hotel Central din Piatra Neamt. La Piatra Neamt, ea a castigat Premiul Presei si Queen of the Europe for one Day oferit de Interstyle Models Agency Satu Mare. Rochia de seara cat si accesoriile pe care le-a purtat Ioana in noaptea de revelion 2008 /2009 la Finala Miss Torism International din Malaezia, sunt create de Catalin Botezatu, ca si costumul de baie. De altfel, Catalin Botezatu a asigurat si rochia de seara si pentru Loredana Barbu, reprezentanta Romaniei la a 36-a editie Miss Intecontinental in octombrie 2008, din Polonia. La acestea se mai adauga o creatie Oana Savescu, pentru seara in care se organizeaza licitatia in vederea strangerii de fonduri pentru actiuni caritabile din Kuala Lumpur, cu care a impresionat si a castigat Miss Charm, oferit de Hotelul Sunway Pyramid din Kuala Lumpur. Florina Manea, castigatoarea din 2006, a predat coroana noii MISS TURISM INTERNATIONAL, Manasvi Mamgai, 21de ani, din India, care a fost încoronata pe 31 decembrie 2008, mai precis in noaptea de revelion, la Sunway Resort Hotel Ballroom în Petaling Jaya, Malaezia. Aceasta a surprins toata audienta cand a declarat că vrea să folosească titlul obtinut pentru a promova relatiile bilaterale dintre India si Malaezia, fiind foarte hotarata sa foloseasca activitatile promotionale curente si reclamele publicitare, prin intermediul organizatiilor de turism, cultura, business si prin dezvoltarea bazei de date cu noi oportunitati de afaceri si informatii privind detalii despre societati din industrie, agricultura, comert, sistem bancar, legislatie, oferte de servicii primite la nivelul organizatiilo nonprofit existente in tara sa. Patruzecisi trei de tinere au concurat la Miss Tourism International, locul 2 fiind adjudecat de Cibele Franczak, Brazil, locul 3 de Alma Mulalic, Bosnia & Herzegovina, locul 4 de Ananya Chinsangchai, Thailand, si locul 5 de Ruby Wong of Hong Kong. Evenimentul serveste ca o platformă internaţională pentru a promova pacea, turismul şi schimbul cultural, precum şi de a favoriza bunăvoinţa şi prietenia între toate ţările participante. (The Star, Malaezia, 1/3/2009) Camelia Seceleanu, IT & Events Manager InfoFashion Platinum Agency, +40722621673 Subcategorii
Acorda pentru Ioana_Mosneagu 2008 Romania Winner Of Miss Charm- Miss Tourism International In Malaysia Org. InfoFashion.RO cate puncte crezi ca merita in opinia ta!
|
COLABORATORI Contact InfoFashion |
© InfoFashion.ro 2005 - 2024
|