Nume |
Pct |
|
1.Events_World 2002 Photo Gallery
|
|
|
2.Events_World 2003 Photo Gallery
|
|
|
3.Events_World 2004 Photo Gallery
|
|
..continua.. |
Nume |
Pct |
|
1.Filon de Romania 2024 Casting fizic & online: `Descopera, Pastreaza, Creeaza, Transmite`
|
|
|
2.Filon de Romania 2023, proiect de promovare a filonului romanesc, adresat tinerelor Romaniei
|
|
|
3.Miss_Intercontinental 2021 - 2022 Romania este Denisa Malacu, castigatoare Romanian InfoFashion Festival
|
|
|
4.Casting inscrieri online pentru Romanian InfoFashion Festival Spirit of Beauty 2022
|
|
|
5.Alexandra_Stroe Winner Miss Supertalent of the World 2022 International Supermodel, Beauty Queen
|
|
|
6.RIFF_Foto 2021 Romanian InfoFashion Festival Spirit of Beauty la Castelul Cantacuzino Busteni
|
|
|
7.RIFF 2017 Romanian InfoFashion Festival si-a desemnat castigatoarele la Castelul Cantacuzino
|
|
|
8.RIFF_Foto 2017 Designeri la Romanian InfoFashion Festival Spirit of Beauty pe Valea Prahovei
|
|
|
9.RIFF_Foto 2016 Romanian InfoFashion Festival Spirit of Beauty la Casino Sinaia
|
|
|
10.Events_Romania 2015 Photo Gallery
|
|
|
11.Events_Romania 2014 Photo Gallery
|
|
|
12.Events_Romania 2013 Photo Gallery
|
|
|
13.Events_Romania 2012 Photo Gallery
|
|
|
14.Events_Romania 2011 Photo Gallery
|
|
|
15.Events_Romania 2010 Photo Gallery
|
|
|
16.Events_Romania 2009 Photo Gallery
|
|
|
17.Events_Romania 2008 Photo Gallery
|
|
|
18.Events_Romania 2007 Photo Gallery
|
|
|
19.Events_Romania 2006 Photo Gallery
|
|
|
20.Events_Romania 2005 Photo Gallery
|
|
|
21.Events_Romania 2004 Photo Gallery
|
|
|
22.Events_Romania 2003 Photo Gallery
|
|
|
23.Events_Romania 2002 Photo Gallery
|
|
..continua.. |
|
Browsing: Photo_Gallery A,B,C...Z can inspire you «-» Photo_Gallery NEWS «-» RIFF_Foto 2017 Designeri la Romanian InfoFashion Festival Spirit of Beauty pe Valea Prahovei
RIFF_Foto 2017 Designeri la Romanian InfoFashion Festival Spirit of Beauty pe Valea Prahovei
ROMANIAN INFOFASHION FESTIVAL - Spirit of Beauty® 2017
va avea loc pe Valea Prahovei in perioada 29 august – 2 septembrie
(Finala 1 Septembrie, ora 19.00 la Castelul Cantacuzino Busteni )
InfoFashion Romania anunță organizarea celei de-a 26-a ediții a ROMANIAN INFOFASHION FESTIVAL - Spirit of Beauty® RIFF 2017, eveniment național Fashion & Beauty care are loc pe Valea Prahovei și care va culmina cu Spectacolul de Gală ce va avea loc vineri, 1 septembrie 2017, ora 19.00 la Castelul Cantacuzino Bușteni și cu desemnarea celor 8 Ambasadoare ale Frumuseții care vor reprezenta România în 2017- 2018 la următoarele Finale Mondiale:
1. MISS SUPRANATIONAL România 2017 (Sînziana Sîrghi a obținut în 2016, la Finala Mondială din Polonia titlul Best Evening Dress cu o creatie Silvia Steriopol și clasarea în TOP 25 din 75 concurente)
2. TOP MODEL OF THE WORLD România 2018 (un titlu suprem pentru România cucerit în 2011 de Loredana Salanță)
3. THE MISS GLOBE România 2017 (un titlu suprem pentru România cucerit în 2013 de Bianca Păduraru)
4. MISS INTERCONTINENTAL România 2017
Se vor mai acorda și titlurile de: BEST NEW ENTRY RIFF 2017, BEST NEW FACE RIFF 2017, BEST BODY RIFF 2017, BEST CATWALK RIFF 2017 și BEST PHOTOGENIC RIFF 2017.
"Fashion, o stare perpetuă pentru toţi aceia care doresc să iasă din tiparele lucrurilor comune".
Cartea de vizita InfoFashion Romania cuprinde:
Peste 150 de colectii ale designerilor romani, prezentate in 25 de evenimente incepand cu 2002.
11 Titluri Mondiale cucerite începand cu 2002 la Finalele Mondiale şi Internaţionale de Frumusete si Modele pe întreg globul, care au fost transmise in peste 140 de tari.
Peste 100 de reprezentante ale României au purtat creații ale designerilor români cu ocazia concursurilor de frumusețe organizate în zeci de țări de pe 5 continente, alături de peste 7.000 de concurente din toată lumea.
Septembrie 2003: organizarea Miss Tourism Europe 2003 - prima Finală Internațională a unui concurs de frumusețe găzduită de România, la care au participat 30 de concurente din toată Europa
Peste 3 milioane de vizitatori ai portalului www.infofashion.ro conceput ca o carte de identitate a României şi un argument în favoarea scfimburilor culturale !
Iată componența JURIULUI, cu mențiunea că vor mai fi și alți invitați-surpriză, designeri, stiliști,
laureate și reprezentante ale României la concursuri de frumusețe din întreaga lume, reprezentanți ai sponsorilor etc.
• Analistul de moda Alin Galatescu, realizatorul Galei „Avanpremiere” , "Soirees de la mode", iniţiator al multor altor campanii de descoperire şi promovare a tinerilor designeri;
• Oana Georgescu, Miss Boboc în liceu şi apoi pe 3 facultăţi, finalistă a primei editii Miss România, de dupa revolutie în 1992 şi a Finalei Miss Universitas Europe, PR&Responsabil Relatia cu Mass Media, corespondent special InfoFashion, profesor, specialist Public Relations, jurnalist, realizator/prezentator/producător TV, consilier de imagine, PR&Secretar Literar Artistic la Teatrul de Revista „Constantin Tănase”, scriitor, autoare a 14 cărti;
• Diana Irena Belbiţă, alias The Warrior Princess, MMA Pro fighter cu personal record 9-3-0 (9 victorii-3 egaluri-0 înfrângeri). Este antrenată de Sandu Lungu - luptător MMA (Mixed Martial Art), alias ”Muntele Bihorului”, vedeta incontestabilă a emisiunii ”Uite cine dansează” (PRO TV). Ea este invitată la RIFF 2017 pentru a le împărtăși concurentelor din experiența sa, despre ce înseamnă antrenamentele și activitatea competițională într-un domeniu rezervat cu predilecție bărbaților.
• Toni Dincă, manager „One Models”, importantă agentie de modeling din Romania înfiinţată în 1999, reprezinta in prezent international peste 50 de modele), cu top-modele de nivel internaţional: Laura Gorun, Anca Tiribeja, Mădălina Ghenea, Cornelia Tat, Simona Biţiuşcă, una din cele 10 castigatoare InfoFashion.RO (in 2009 a castigat in South Korea Finala International Model of the Year);
• Hair stylist-ul Adrian Coleşniuc, manager la ”Ady Studio Academy”, Cavalier à l'Ordre de la Chevalerie, acordat de Intercoiffure Paris si detinator al Premiului Donna Impresa Magazine Italia.
• Make-up artist Ramona Chirita, manager Școala de make-up ”Ramona Chiriță”;
Ramona Chirita este make-up artist cu experienta in machiaj pentru sedinte foto, televiziune si filmare in HD. Îi puteţi vedea numele pe genericul filmelor, serialelor şi emisiunilor difuzate la Pro TV: Supravieţuitorul - regia Sergiu Nicolaescu, Anticamera - regia Florin Călinescu, Romaniii au talent, MasterChef, Dansez pentru tine, Divertis, La bloc, Meseriaşii, Vacanţa Mare si Vocea Romaniei.
Ramona Chirita este colaborator al revistelor Ghidul Miresei şi Ideal Mariaj si lucreaza cu fotografi celebri din Romania, impreuna cu care furnizeaza fotografii sau stiri mondene cu vedete pentru televiziune si presa scrisa. Pictoriale cu machiajele Ramonei Chirita au aparut si in ziarele Cancan, Click, Libertatea sau in revista Story.
• Cristina Breteanu, designer, absolventă a Facultății de Arte Vizuale Oradea și a unui Master la aceeași facultate, artist plurivalent (scenograf la Teatrul de Stat din Oradea pictură pe sticla, cu expozitie la Palatul Parlamentului) și membru fondator al Asociatiei ”D`art”, organizatie nonguvernmentala, ce susține tinerii artiști. A castigat în 2009 locul I la Festivalul studentesc de moda `Culorile Toamnei` Pitesti. A participat alături de Infofashion România in perioada 2009 – 2015 cu prezentări de modă în majoritatea orașelor din țară. La Finala Mondială din Africa de Sud a Miss World, designerul a oferit reprezentantei României costumul național stilizat, punând în valoare elemente traditionale românești.
• Ioana Roncu, make-up artist
Experiență de peste 5 ani , specializări atat in tara cat si in Paris, Dubai . Portofoliu bogat, make-up si proiecte cu diferite persoane publice din România: Ana Maria Prodan, Bianca Drăgușanu, Andreea Tonciu, Lazăr Maria Andreea (Loulou) cât și numeroase clipuri muzicale, membru InfoFasion din 2013.
• Dan Şerban – Project Manager “Romanian Infofashion Festival”;
• Ruben Ştir – Producator Fashion Gate si Director Artistic “Romanian InfoFashion Festival”;
• Marius Seceleanu – Manager “Romanian Info Fashion Festival”;
Din juriu vor mai face parte şi câştigătoare ale editiilor trecute RIFF, care au reprezentat Romania la nivel mondial, în măsura în care ele se află în ţară:
· Sînziana Sîrghi - Miss Supranational România 2016, TOP 25 și Best Evening Gown, Miss Supranational Polonia;
· Eliza Ancău - Miss Supranational România 2015, Locul II în Coreea de Sud la Miss Global Beauty Queen;
· Elena Zama - Miss Supranational România 2014, TOP 20 Miss Supranational Polonia;
· Bianca Iuga - Top Model of the World România 2017;
· Bianca Păduraru - The Miss Globe 2013, titlul suprem pentru România cucerit în 2013 in Albania.
Printre alti invitati, amintim pe:
-Petri Bozo, Director Asociația Deliart, ce organizeaza The Miss Globe, Miss Shqiperia (Albania), spectacole de modă, concursuri de clipuri video, concerte, documentare, filme și emisiuni pentru TV Albania.
-Cornel Crisan, realizator al emisiunii de moda si stil, Celebrity la LOOK TV, cel care alaturi de Ane Feher, prezinta in Romania, Finala mondiala din Polonia, Miss Supranational, incepand cu 2014. Anul trecut declara: „La zi de sărbătoare v-am pregătit frumusețe la superlativ! Sunt onorat să prezint pentru a treia oară, pentru România faimosul concurs de frumusețe Miss Supranational 2016! Ne vedem de la ora 20:00, exclusiv pe Look TV să o susținem pe reprezentanta României, Sînziana Sîrghi!”
Despre designerii participanti:
In urma vizionarii lucrarilor de diploma ale absolventilor facultatilor si masterelor cu profil design vestimentar din promotia anului 2017, din Bucuresti, Cluj Napoca, Timisoara si Iasi, am invitat la Finala Nationala Romanian InfoFashion Romania - Spirit of Beauty® (RIFF) 2017, urmatorii tineri designeri:
1. Amelia Carauleanu – Universitatea Nationala de Arte Bucuresti
2. Diana Ionescu – Bucuresti Universitatea Nationala de Arte Bucuresti
3. Mihai Damian - Universitatea Nationala de Arte Bucuresti
& Giuliano Sabau - University Of Art London
4. Stefania Chelaru - Universitatea Nationala de Arte Bucuresti
5. Valentin Teodorescu - Universitatea Nationala de Arte Bucuresti
6. Andreea Plesa - Universitatea de Vest Timisoara
7. Cristina Climovici - Universitatea de Vest Timisoara
8. Hanelore Schadt – Universitatea de Vest Timisoara
9. Merkli Evelyn - Universitatea de Vest Timisoara
10. Alexandra Grajdeanu – Universitatea de Arta si Design Cluj Napoca
11. Andresi Ionut – Universitatea de Arta si Design Cluj Napoca
12. Catalina Maria Culda – Universitatea de Arta si Design Cluj Napoca
13. Madalina Buzas – Universitatea de Arta si Design Cluj Napoca
14. Andrada Pasaniuc – Universitatea Nationala de Arte "George Enescu" Iasi
15. Crista Dima – Universitatea Nationala de Arte "George Enescu" Iasi
16. Diana Caramaci (Ludwig Maximilians Universität München)
17. Lidia Selisceva (Universitatea Tehnică – Secția Design, Rep. Moldova)
alaturi de:
18. Colecția de costume de baie ”Piera” – Cluj Napoca , partener InfoFashion.RO, incepand din 2006
Despre colecții:
1. Amelia Carauleanu – UNARTE / Universitatea Nationala de Arte București
Colectia “Light and Shadow”
https://www.facebook.com/carauleanu.amelia
Este o colecție exprimată prin sentimente și elemente antagonice expuse într-un mod echilibrat. Atât prin cromatică cât și prin simbolistică, colecția împinge spectatorul spre o emoție puternică în momentul impactului vizual .
Cromatica abordată este monocromă, conține cantități echilibrate de alb și negru, care sunt așezate corect compozițional, în majoritatea cazurilor păstrând simetria .
Are influențe asiatice și este dedicată în aceeași măsură atât sexului feminin cât si celui masculin. Texturile materialelor deși diferite uneori, se plimbă și unesc întreaga colecție .
Materialele au o calitate superioară și un design executat cu multă responsabilitate ceea ce ajută la dobândirea efectului propus . Colecția „ Light and Shadow ” este gândită și concepută pentru anotimpul toamnei, cuprinzând trei ținute pentru bărbați și șase ținute dedicate femeilor .
2. Diana Ionescu - UNARTE / Universitatea Nationala de Arte București
Colecția “Demon of Mysteries”
https://www.facebook.com/dianaionescuart
Aceasta colectie are ca punct de pornire ornamentica baroca, motivul principal pentru alegerea acestei teme fiind o afinitate personal ape care o am fata de acest tip de estetica, aceasta constituind o directive stilistica reprezentativa pentru mine. Estetica baroca este sinonima cu conceptual de grandoare si opulent, concept redat prin asocierile de material pretioase, si a detaliilor atent elaborate, ce redau o ornamentica extreme de complexa, pastrand in acelas timp o baza foarte structurata, aproape minimalista. Colectia este alcatuita din 16 tinute, feminine, avand ca baza cromatica in nuante pastelate, careia ii sunt adaugate accente puternice de rosu, verde, albastru si fucsia, precum si diverse detalii in nunate aurii. Formele sunt si ele, la randul lor, inspirate din volumetria barica, asupra carora se vor face interventii precum adaugarea diverselor detalii de broderie si de accesorii lucrate manual, supradomensionari si recompuneri. Ornamentarea partial a pieselor urmeaza pe parcursul dezvoltarii colectiei o usoara linie minimalista, rationala, pentru ca intreg demersul conceptual sa se mentina intr-o zoina actual, raportata la contextual social si esthetic contemporan. Persoanele pentru care sunt concepute aceste piese vestimentare, isi vor putea crea o noua identitate, de grandoare. Aceste personae pot fi femei de success, cu vocatii artistice, ce vor straluci in lumina reflectoarelor. Piesele vestimentare din aceasta colectie cuprind doua clasificari:
statement (cele accesorizate cu ajutorul pietrelor din sticla in culori puternice cu nuantele materialelor) si comerciale. Cel mai bun exemplu de transpunere prin vestimentatie a stilului prezentat, se regaseste la vedetele din lumea muziciii, unii artisti adoptand tinute extravagante, supraaccesorizate, pentru a se face remarcati (Rihana, Madona)
3. Mihai Damian – UNARTE / Universitatea Nationala de Arte București
& Giuliano Sabău (University Of Art London)
Colectia “Exilium Extend”
https://www.facebook.com/damian.mihai93
Mihai Damian a fondat in 2015 Damao Cibran- o marcă românească de haine pentru bărbați. Misiunea sa este de a crea stiluri perfecte unice pentru oamenii urbani cu un gust individual, separați în mod conștient de mainstream. Damao Cibran este despre îmbrăcăminte pentru cei care iubesc culorile neutre și pentru cei care găsesc frumusețe în întuneric și linii de perfecțiune. Prin îmbrăcămintea creata, încearcă să-și transfere starea de spirit și experiențele concentrându-se asupra lucrurilor pozitive din viața sa. Îi place să-și combine pasiunea pentru tobe cu arta de a proiecta haine și prin această fuziune vrea să evidențieze abilitățile profesionale. Identitatea mărcii se bazează pe un concept al creației, care este exilul ființei umane proiectat într-o anumită direcție.
* * * * * * *
Giuliano Sabau este designer român, născut în 1990 în Oradea.
https://www.facebook.com/GiulianoSabauShoes"
Sa născut într-o familie de producatori de încălțăminte și a început să lucreze în domeniul familiei. Dupa ce a absolvit University Of Art London, a inceput sa aiba un studio de design in 2009 cu linia principala Giuliano Sabau Shoes.
Materialele selectate, meșteșugul atent calificat și abordările inovatoare ale tăierilor și ale construcției constituie baza Preacului. Giuliano este recunoscut pentru cunoștințele de îmbrăcăminte clasică cu stilul său unic, dar și pentru ultima sa colecție de cizme.
4. Stefania Chelaru – UNARTE / Universitatea Nationala de Arte București
Colectia "Regency"
https://www.facebook.com/chelaru.steff
Muzica : NORBERT HALMAGYI, Bags: MOTA
"Regency" este un cuvânt din limba engleză care înseamnă "regenţă”, mai exact “a conduce dupa bunul său plac”. Fiind o colecţie despre căpeteniile lumii, acest cuvân tstă la baza conceptului şi a întregii colecţii, atât din punct de vedere al ideilor creatoare, a materialităţilor cât şi al tiparului.
Colecţia "Regency" reflect în totalitate tema "regi",aceştia fiind singurii oameni care şi-au păstrat valorile de-a lungul timpului. Fiecare outfit redă ideile principale care au stat la baza celor mai de seama regi din cele mai importante regiuni ale lumii. Regele reprezintă apogeul competenţei şi a onoarei, fiind şi piesa de căpătâi de la jocul de șah, a cărei pierdere adduce înfrângerea jucătorului. Absolut toţi regii şi căpeteniile, indiferent că este vorba de un rege care a picat în plasa snobismului sau de unul care e foarte înţelept şi distins, aceştia ţineau foarte mult să îşi asorteze hainele cu felul lor de a fi. Acest lucru este unic şi îl găsim doar la regi şi căpetenii. Un alt punct comun, extrem de important şi demn de menţionat este Hermina. Amerindienii au fost primele căpetenii care au purtat blana de hermina. Curţile regale europene au aflat de aceste animale prin nişte manuscrise latine care spuneau că aceste animale “prefer să moară decât să se lase capturate”. Din acel moment, blana de hermina a devenit un simbol al purităţii morale pentru toate curţile regale europene. “Regency”este o colecție ce îmbină elemente în antiteză pentru producerea unui effect deosebit atât conceptual cât și vizual. Este compusă din opt outfit-uri care nu fac altceva decât să pună în evidență numele pe care l-am ales și mai ales elemente specific fiecărui rege. Din punctul de vedere al sortimentului vestimentar, colecția cuprinde două blănuri, doua paltoane, o vestă din blană, cinci perechi de pantaloni de diferite modele, două rochii, o fustă lungă, patru bluze, un hanorac, și accesorii de cap.
5. Valentin Teodorescu - UNARTE / Universitatea Nationala de Arte București
Colectia `Dream with me!`
https://www.facebook.com/valentin.teodorescu.1
Reprezinta o colecție de modă conceptuală, ce propune opt ținute (outfit-uri), întruchipând personajul Rebecca din romanul cu același nume, scris de Daphne du Maurier, într-o viziune proprie, păstrând și un aer sugestiv al anilor 1920. „Dream with me!”are în vedere și principiul după care se ghidau adepții curentului simbolist, acela că valoarea fiecărui obiect din jur și al orcărui fenomen din lumea înconjurătoare poate fii exprimat și descifrat cu ajutorul simbolurilor, prin artă trebuind să se înțeleagă mai multe adevăruri absolute, care pot fi accesate doar în mod indirect. Metafora și sugestia jucând un rol important.
6. Andreea Plesa - Universitatea de Vest Timișoara
Colectia „Incomplet”
https://www.facebook.com/andreea.plesa.7
„Incomplet” reprezintă o stare de spirit, de nesiguranță și de singurătate, o stare pe care o simțim la pierderea unei persoane dragi. După această pierdere nimeni și nimic nu poate lua locul persoanei pierdute, golul lăsat putând fi umplut doar de amintirile frumoase pe care le-am trăit alături de persoana respectivă. Prin asocierea de materiale groase și translucide doresc să transpun acest gol. Broderiile și firele cusute manual pe un voal transparent reprezintă amintirile care îmbogățesc zonele translucide devenind o transpunere în tactil a temei.
7.Cristina Climovici - Universitatea de Vest Timișoara
Colectia “Tokyo Connect”
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008063298801
A absolvit Facultatea de Arte si Design - Timisoara, dupa ce a învăţat la Colegiul de Industrie Usoara din Bălți, Republica Moldova. Colectia e inspirata din moda strazii japoneze. Tinerii nonconformisti isi exprima personalitatea prin intermediul tinutelor sale excentrice si extrem de creative. Moda stradala impresioneaza prin combinatiile sale inedite, look-urile zgomotoase pline de creativitate ne duc intr-o atmosfera de vis, unde imaginatia nu are limite.
8. Hanelore Schadt - Universitatea de Vest Timișoara
Colecția “Marionette”
https://www.facebook.com/Schadt.Hanelore
Colecția pune în lumină problemele cu care societatea actuală se confruntă la nivel global: oamenii sunt absorbiți de tot ceea ce înseamnă tehnologie, de ecranul cu informații, lăsându-se manipulați și devenind astfel marionete ale societății. Acest defect al vieții contemporane este redat atât prin idei creative cât și prin materialități și cori, toate acestea contribuind la concretizarea mesajului ce scoate în evidență manipularea prin mass-media.
9. Merkli Evelyn – Universitatea de Vest Timișoara
Colectia “Memories of China”
https://www.facebook.com/merkli.evelyn
Colectia este inspirata din sentimentele și trăirile acumulate în lunile petrecute în China rememorează elemente simbol ale culturii chineze interferând cu ritmul vibrant al vieții citadine moderne.
10. Ioana-Alexandra Grăjdeanu - Universitatea de Artă și Design Cluj Napoca
Colectia “Lucrezia Borgia”
https://www.facebook.com/alexandra.ioana.37
Colecția este denumită după unul dintre personajele feminine ce marchează istoria, fiica papei Alexandru al VI-lea, Lucrezia Borgia. Aceasta este doar un pretext pentru abordarea unei anumite perioade istorice, Renașterea timpurie, iar pe de altă parte, acest tip de cultură, ce se îmbină cu atributele ce o reprezintă pe această entitate istorică, readucând întreaga intrigă a trecutului sub o formă nouă, contemporană. Această formă contemporană este dată de trimiterile spre subcultura neo-punk-ului și a caracteristicilor regăsite și care fac parte din această mișcare, iar pe de altă parte, trimiteri către estetica japoneză, prin forme și volume. Racordându-se la acest personaj feminin, colecția se adresează unui public ce se poate pune în pielea personajului, ori vede anumite asemănări în ceea ce privește povestea acesteia. Grupul țintă îl reprezintă, în mod special, femeile ce se încadrează în categoria 18-25 de ani, integrând și marja de până la 30 de ani. Acest lucru este gândit din punctul de vedere al interesului pentru diversitate și nou, dar și al specificului detaliat al acesteia. Colecția, destinată sezonului AW 2017/18, se compune din materiale precum: catifeaua, brocartul și țesături elastice, ori mai puțin elastice, precum triplul voal, elemente care devin materialități, prin brodarea cu perle și lanțuri și prin însuși calitățile lor. Un alt tip de materialitate este reprezentat de brodarea, la mașina de brodat, ale unor patch-uri (piese) specifice temei. Un alt element ce se îmbină perfect cu întregul univers al colecției, este tehnica destrămării atât pe urseală, cât și pe bătătură, dând în același timp, ideea de degradare.
11. Catalina Maria Culda - Universitatea de Artă și Design Cluj Napoca
Colectia “Perception of Infinity”
https://www.facebook.com/culda.catalina
Experimenteaza cu forme, volume si imprimeuri, o gama cromatica destul de restransa (albastru, portocaliu, alb, gri si negru), toate menite sa accentueze modalitatile nelimitate in care se poate declina subiectivitatea umana si perceperea lucrurilor inconjuratoare. Ca imagine totala, este vorba despre rochii cu interventii manuale si haine supradimensionate, de asemenea am si o rochie doar din cercuri metalice.
12. Ionuț Oarcaș Andreși – Universitatea de Artă și Design Cluj Napoca
Colectia ”The Godfather”
https://www.facebook.com/oarcas.ionut
Una dintre cele doua colectii masculine prezentate la Cluj abordeaza stilul vestimentar din perioada in care gangsterii se imbracau elegant, elementul de baza al colectiei fiind costumul clasic deconstruit, croit din lana si casmir, lucrate cu mare atentie. In viziunea lui Ionut Andresi, costumul masculin este declinat curajos in cheie contemporana.
13. Mădălina Elena Buzaș - Universitatea de Artă și Design Cluj Napoca
Colectia ”Catharsis”
https://www.facebook.com/madalina.buzas
Colecţia “Catharsis” este o interpretare personală, inspirata din fobii si boli psihice comune, precum OCD [osd] (Obsessive Compulsive Disorder). Colecţia se adresează persoanelor de sex feminin, tinere cu vârstă cuprinsă între 18- 35 ani,. Prin simetrie si repetivitate se redau materialităţi care au rolul de a intriga privitorul si de a reda confort persoanei care le poartă. Colectia Madalinei Buzas se limiteaza la o gama de tonuri neutre, de pamant, dar foarte interesanta prin volumele, elementele supradimensionate si materialele folosite (blana artificiala, denim, plasa, lana, rafie) .
14. Andrada Pasaniuc – Universitatea Nationala de Arte "George Enescu" Iasi
Colecția `Artă-te`
https://www.facebook.com/andrada.maria.710
Colecția `Artă-te` este alcătuită din șapte ținute vestimentare inspirate din arhitectura perioadei Art Deco. Aceasta are ca notă particulară imprimeurile realizate din peliculă metalică, modulele propuse, fiind gândite și adaptate pe forme de tipar care, la rândul lor, preiau caracteristici din sursa de inspirație. De asemenea toate detaliile produselor vestimentare se îmbină cu cele ale accesoriilor, formându-se astfel un ansamblu unitar, ce îndeamnă spre artă.
15. Crista Dima – Universitatea Nationala de Arte "George Enescu" Iași
Colectia “Into the wilderness”
https://www.facebook.com/crista.dima
Colectia este destinata in principal tinerelor cu spirit rebel, nonconformist si independente si imbina in piesele sale texture si elemente ce amintesc de simbolul lupului.
Materialele principale sunt denimul, voalul, blana, toate fiind reinterpretate si aduse in actualitate.
16. Diana Caramaci, Bucuresti - Ludwig Maximilians Universität / Universitatea Ludwig-Maximilian München
Colectia “Metallic Renaissance”
https://www.facebook.com/diana.caramaci/
Diana Caramaci este un tanar designer care doreste sa isi lase amprenta in universul modei prin croiuri puternice, dar totodata feminine, care sa acorde fiecarei tinute o forma de expresie si stralucire. Diana si-a inceput cariera de designer prin castigarea concursului Young Designers on Stage at Bucharest Fashion Week Spring Edition 2017. In urma debutului promitator de la BFW, Diana a fost invitata sa prezinte colectia cu care s-a lansat la prima editie a Festivalului de Moda IO din Republica Moldova, ce a avut loc la Castelul Mimi din Chisinau la inceputul lunii Iunie. La sfarsitul lunii Iulie, Diana a pasit si pe podiumul Feeric Fashion Weekin cadrul Galei Feeric Fashion Week, cel mai mare festival de moda din Europa de Est ce are loc la Sibiu, ajungand anul acesta la o editie aniversara de 10 ani. Conceptul care sta la baza transpunerii viziunii Dianei in realitate este de acrea tinute care sa fie purtate de femei puternice si increzatoare. Acest lucru se reflecta si in colectia prezentata – Metallic Renaissance. Prin aceasta colectie a fost readusa epoca Renasterii in actualitate, urmand linia arhitecturala din acea perioada. Totodata, colectia adapteaza croiala modelelor pe linia actuala, fiind create din materiale cu structuri metalice, ce confera o transpunere in forta dar si feminitate. In continuare, Diana isi va prezenta colectia in luna septembrie in cadrul expozitiei de la Vienna Fashion Week pe toata durata festivalului, iar concomitent lucreaza la dezvoltarea urmatoarei colectii de Primavara/Vara 2018, o colectie editie limitata, care va fi… stralucitoare.
17. Lidia Selisceva (Universitatea Tehnică – Secția Design, Rep. Moldova)
https://www.facebook.com/lida.selici
Colecția semnată de Lida Selici, accentueaza individualitatea, frumusețea naturala si senzualitatea fiecărei reprezentante a sexului frumos. Originalitatea si rafinamentul lor vor fi cu siguranța apreciate de cei din jur, accentul designerului este pe unicitate, stofa si ingeniozitate! ”Ținutele create dau o nota care te face sa te simți importantă si sigura de personalitatea ta! A coase și a crea ținute esti un hobby din copilărie care a fost transmis de bunica mea. La vârsta de 6 ani ea mi-a făcut cadou cateva hăinuțe cusute pentru păpușele mele! Atunci eu am decis ca garderoba lor trebuie sa fie mai vasta si am început sa le creez de una singura, hăinuțe din toate materialele pe care le găseam prin casa! Cu timpul am avansat de la păpuși la ținute personale pe care sa le cos! Prima mea capodopera a fost o fusta ce a fost cusuta dintr-o draperie! Fiind ambitioasa mi-am urmat visul si am continuat sa fac ceea ce-mi place, am făcut facultatea de "design vestimentar" la Universitatea Tehnica din Republica Moldova, iar in prezent creez pentru brandul cu numele meu Lidi Selici”
18. Colecția de costume de baie ”Piera” – Cluj Napoca
https://www.facebook.com/Pieralenjerie/
Piera Lingerie, producator de lenjerie si costume de baie “pentru corp si suflet”.mania.
Oferta pentru femei este impartita in două mari categorii : Linia Basic si Linia Fashion.
Basic dupa cum ii zice si numele este compusa din piese clasice realizate din materiale de baza , sa zicem asa, si anume : bumbac, microfibra,dantela si tull.
Linia Fashion este evident mult mai sofisticata si pretentioasa datorita materialelor: satin, broderie, microfibra satinata.
Pier@men, linia pentru barbati este mai rastransa decat cea dedicata femeilor insa contine piese de baza in culori de baza: alb, negru, rosu, gri, bordo. Colecţiile PIERA se adresează femeilor increzatoare, rafinate, elegante, senzuale şi cu bun gust, dar şi adolescentelor care apreciaza calitatea şi stilul. PIERA inseamnă lux şi rafinament, frumuseţe şi senzualitate, buna dispozitie si confort.
Despre concurente:
Referitor la criteriile de selecţie care au stat si vor sta la baza alegerii finalistelor, acestea sunt următoarele: frumusetea, inteligenta, personalitatea, caracterul, limbile straine cunoscute, prezenta scenica, fotogenia si, nu in ultimul rand, talentele speciale . Din randul finalistelor evenimentelor realizate de InfoFashion Romania, din 2002, pana in prezent, au rezultat pana acum cele peste 100 de amasadoare ale Romaniei la Finalele Mondiale de Frumusete.
Creatiile designerilor romani au ajuns in tarile in care InfoFashion Romania a trimis reprezentante de-a lungul anilor: Liban, Malta, Croatia, Turcia, Lituania, Venezuela, Malaysia, Dubai, Abu Dhabi- Emiratele Arabe Unite, Zimbabwe (Cascada Victoria), Insulele Bahamas, Tanzania (Kilimanjaro), Spania, Insulele Seychelles, Republica Dominicană, Albania, Hong Kong, Taiwan, Ungaria, Egipt, Polonia, Germania, Belarus, Singapore, Coreea de Sud, Africa de Sud, Anglia, Scoţia, USA si China:
Rezultatele au fost remarcabile:
in 2016-2017 (11 Reprezentanti)
Eliza Ancau (1st runner up -locul 2 la Miss Global Beauty Queen, in South Korea),
Catalin Branza Best Talent Gold Award in Indonesia & Top 5 Mister Supranational in Polonia),
Sinziana Sirghi (Best Evening Gown & TOP25 in Polonia),
Laura Vlad in Top Twelve Beauties la Miss All Nations
Diana Albu, Denisa Georgiana Mladin, Coralia Daciu, Georgiana Naghel, Bianca Iuga, urmeaza Eliza Ancau in Taiwan (9-26.09.2017) la Global Charity Queen, Iulia Lazar la Miss Tourism World in China;
in 2015- (12 Reprezentante)
Diana Albu, Miss Fashion Award la Miss All Nations;
Maria Podut, Cristina Pacurar, Irina Rotari, Anitta Toma, Elena Zama, Corina Nivnea, Ruxandra Orha, Eliza Ancau, Elvira Stoian, Angela Moldovanu, Adriana Consuegra;
in 2014- (7 Reprezentante)
Elena Zama (clasata in TOP 20 la Miss Supranational, transmis si in Romania de Look TV),
Diana Coras, Strajescu Alexandrina, Natalia Rus, Alexandra Cristina Mihalache, Alexa Dinescu, Emanuela Tancau;
in 2013- (7 Reprezentante)
Bianca Paduraru- Winner The Miss Globe ed.40 in Albania,
Andreea Popa, Miss Photogenic la Miss Tourism Queen International
Natalia Rus, Andreea Popescu, Teodora Saramet, Andreea Raducu;
in 2012- (7 Reprezentante)
Bianca Goga, Ioana Chiper-Zah, Sinziana Sirghi, Madalina Horlescu, Amalia Garbea, Alexandra Barsan, Alina Clapa;
în 2011 - (11 reprezentante)
Loredana Salanţă - Câştigătoare “Top Model of the World” în Germania,
Cristina David - Câştigătoare “Miss All Nations” în China,
Eliza Măgureanu, in TOP 15 la Miss Yacht Model International China
Maria Lia Bledea, Denisia Pârlea, Oana Burlacu, Romina Dragoi, Ana Zupcec, Georgiana Moga, Delia Duca, Alexandra Stănescu;
în 2010 - (11 reprezentante)
Diana Boancă - Câştigătoare “Miss Bikini International” în China,
Andreea Stoia, in TOP 15 Photogenic Award la Top Model of the World
Laura Bârzoiu, in TOP 20 la Miss Supranational
Lavinia Postolache, Alina Clapa, Cristiana Terecoasa, Sonia Moldovan, Roxana Rus, Larisa Boriceanu, Ionela Chelnu, Alina Mirt;
în 2009 - (10 reprezentante)
Simona Bitiuşcă - Câştigătoare “International Model of the Year” în Coreea de Sud;
Anamaria Istrate, locul 3 Miss Tourism Of Europe la Miss Tourism Queen International
Oana Burlacu, Miss Wisdom International Beauty in China
Maria Lia Bledea, Andrada Fliundra, Alexandra Jitaru, Anca Vasiu, Monica Gyongyver, Eva Neagoe, Loredana Salanţă,
în 2008- (7 reprezentante)
Sorina Neacsu - Câştigătoare “Miss Tourism Metropolitan” în Malaezia;
Delia Duca in Top 20 din 113 concurente la Miss Tourism Queen International in China,
Ioana Mosneagu, Miss Charm la Miss Tourism International in Malaysia,
Laura Barzoiu, Miss Bikini 3 rd runner up, Miss Karaoke -a cantat din repertoriul Tinei Turner melodia Simply the best, si Miss Talent 2 nd runner up la The Miss Globe,
Loredana Barbu, Laurette Atindehou, Alexandra Delia Petria, Raluca Stanciu;
în 2007- (8 reprezentante)
Cristina Fedorca - Câştigătoare Model of Models în Spania
Romina Drăgoi, Miss Celebrity & Miss Popularity at Bikini International in Shanghai, China ;
Boroka Kopacz, Alexandra Beldiman, Izabella Sebestyen, Ina Radu, Liana Sabina Donea;
în 2006- (7 reprezentante)
Florina Manea - Câştigătoare Miss Tourism international în China;
Ramona Jalbă, in TOP 15 Miss Bikini International in China;
Ana Zupcec, Roxana Curelea, Elida Dăineanu, Alexandra Chiroiu, Diana Nica;
în 2005- (4 reprezentante)
Catalina Iancu - Câştigătoare Model of the Universe in Turcia,
Andreea Alina Cojocaru, locul 3 la Miss Bikini World in Lebanon
Sorana Niţă, Mădălina Draghia;
în 2004 - (2 reprezentante) Sorana Niţă, Ioana Zileriu;
în 2003- (8 reprezentante)
Alina Ciorogariu - Câştigătoare Miss Tourism World in Venezuela;
Diana Nica, Amanda Ilie, Madalina Draghici, Roxana Rus, Cristina Miu, Georgiana Fierariu, Maria Danciu;
în 2002- (5 reprezentante)
Mihaela Tudor - Câştigătoare Miss Bikini World în Malta;
Andra Corina Stănescu, Ana Alexandra Stoian, Stefana Dragoeas, Nicoleta Motei,
Despre InfoFashion.ro Romania
Scopul urmărit de InfoFashion.ro Romania este acela de a participa la acele evenimente culturale cu impact mediatic deosebit, destinate promovării valorilor fiecărei natiuni, valori privind portul tradiţional, creaţii ale designerilor români, tineri sau consacrati, simbolurile ţării (drapel, cântece, dansuri specifice tradiţionale şi moderne) sau a altor mijloace de punere in evidenta a mesajului privind specificul romanesc, respectiv frumusetea si inteligenta fetelor, alaturi de creativitatea si maestria tinerilor designeri .
Intr-o epoca a maximei globalizari, acest concept publicitar este de cea mai stringenta actualitate Nimeni de pe mapamond nu-si mai poate permite sa faca un concurs de frumusete sau modeling de dragul concursului in sine. In spatele manifestarilor stau campanii profesionale organizate cu profesionisti din cele mai variate domenii: media (presa scrisa, audio,TV, internet), publicitate, promovari video pe retelele de socializare.
Nu este cadrul potrivit pentru a dezvolta toate aceste oportunitati care se creaza cu ocazia organizarii unui astfel de eveniment, dar dorim sa subliniem un singur lucru: audienta obtinuta cu prilejul acestor manifestari internationale este comparabila doar cu intrecerile sportive gen “Liga Campionilor” sau ”Campionatul Mondial” la fotbal ori concursul de muzica usoara “Eurovision”.
InfoFashion Romania mulţumeste şi pe această cale tuturor generaţiilor de ambasadoare ale traditiilor şi frumuseţii româneşti, care au lăsat o impresie deosebită în cele peste 30 de ţări în care au concurat si in cele peste 140 de tari in care au fost transmise respectivele finale, urandu-le succes celor ce vor urma!
Despre câteva din brand-urile Concursurilor Mondiale de Frumuseţe, cu care www.infofashion.ro ROMANIA colaboreaza:
MISS SUPRANATIONAL
Este un concurs de Grand Slam , adica se situeaza potrivit expertilor din domeniu www.GobalBeauties.com in TOP 3 concursuri de gen dupa Miss World si Miss Universe. Un vis devenit realitate. A fost nevoie de doar două finale mondiale pentru a convinge industria de concursuri de frumusete ca MISS Supranaţional este un concurs de Premier League organizat in Polonia.
"Producţia sa de televiziune este originala, creativa şi optimista. Am cerut gazdei noastre în Europa, pentru a atinge acest obiectiv in 5 ani, dar ai reusit déjà sa atingi acest obiectiv in 2 ani, Gerhard ", a declarat doamna Tryny Yandar Lobón, preşedinte de WBA World Beauty Asociation", adresandu-se domnului Gerhard Parzutka von Lipinski, care a fost prezent si in juriul evenimentelor organizate de www.infofashion.ro InfoFashion ROMANIA, de-a lungul anilor.
Prima editie MISS SUPRANATIONAL din 2009, a reunit concurente din aproape 40 de țări din întreaga lume, iar astăzi, după 8 ani numărul lor s-a dublat la peste 80 de tari participante de pe toate continentele.
Acest lucru a demonstrat că Miss Supranational s-a transformat într-una dintre cele mai prestigioase emisiuni TV live din lume. Edițiile 2010 și 2011 au fost difuzate în direct prin satelit de la Plock, iar în 2012 s-a mutat în capitala Poloniei, Varșovia. Incepand cu 2014, onoarea de a fi gazda a avut-o statiunea Krynica-Zdrój.
Audienta spectacolulului de televiziune a crescut remarcabil de repede de la început și acum rivalizează alte concursuri, având o audiență mondială de peste 100 de milioane de oameni în peste 120 de țări.
Incepand cu 2014, in Romania spectacolul MISS SUPRANATIONAL este difuzat in mai multe reluari, in preajma sarbatorilor de iarna, de catre LOOK TV ROMANIA.
MISS INTERCONTINENTAL
Din satele tribale din Kenya si până la canalele Olandei, femeile tinere, ambițioase au visat să poarte coroana. Oamenii din întreaga lume au fost fascinați de ideea femeilor frumoase, care cu încredere, se luptă pentru titlul de MISS INTERCONTINENTAL. În timp ce esarfa și coroana au devenit simboluri culturale populare, evenimentul MISS INTERCONTINENTAL a devenit un spectacol de referinta și un „icon” al frumuseții feminine și a succesului.
Lumea s -a schimbat mult in cei 45 de ani şi Miss Intercontinental a oglindit aceste schimbări. Castigatoarele de-a lungul celor 45 de editii, au plecat in viata cu un profil moral de calitate, ajungand sa aiba cariere în guvern, afaceri, finanţe, industria filmului si moda. Acestea sunt acum femei energice, cu cariere, dar si cu graţie, de angajament, inteligente si avnd acea substanţă numita charisma.
Recunoscut pe plan internaţional, MISS INTERCONTINENTAL a inceput in anul 1971 pe insula Aruba. Debutand ca un concurs pentru adolescente, a devenit în mod direct un eveniment anual, la care participa in jur de 60 de tari. Cateva dintre tarile care au gazduit MISS INTERCONTINENTAL au fost Columbia, Bahamas, Germania, China, Insulele Seychelles, Sri Lanka, India, etc. tari care vor sa - si (re)puna in valoare destinatiile turistice.
Numarul concurentelor care se lupta pentru cea mai scumpa coroana a tuturor concursurilor in fiecare an a urcat la peste saptezeci si un an dupa an, Miss Intercontinental continua sa ne reaminteasca frumusetea glorioasa a diversitatii.
Coroana Miss Intercontinental se numește Oriental Holy Water și este în valoare de trei milioane de yuani (aproximativ 360.000 de dolari SUA). Designul a fost inspirat de apă, sursa vieții, reprezentând frumusețea naturală și puritatea femeilor. Designul înseamnă puterea și forta femeii, personificate în centrul coroanei.
TOP MODEL OF THE WORLD
Top Model of the World este un concurs internaţional pentru modele cu certe calitati in acest domeniu. Acesta a început în 1993, în Miami , fiind organizat de către Grupul Globana. În 1993, competiţia a fost adusa in Germania, iar în 2005 a avut loc pentru prima dată în Asia, în China, an in care Finala Top Model of the World a incheiat Fashion Week China.
Nimeni nu avea idee in 1993, despre cât de reușit va fi concursul Top Model of the World. Din competiția de modă, care prezenta articolele sportive în SUA, Top Model of the World s-a transformat într-un eveniment internațional anual, cu numeroase, frumoase și talentate participante din intreaga lume. Toate isi doresc sa devină parte a istoriei Top Model of the World. Situri fascinante, țări interesante, spectacole pe deplin coregrafice și oportunități de călătorie care îi atrag pe acele femei ambițioase și dornice să concureze. In fiecare an, milioane de fani care urmăresc concursul Top Model of the World și cu timpul am reușit să dezvoltăm manifestarea într-o organizație puternică, cu vocație largă, cu scopul de a căuta și de a căuta cele mai frumoase modele femei de pe toate continente.
Delegatele care concurează în Modelul Top al Organizației Mondiale sunt moderne, atrăgătorare și puternice în ceea ce privește caracteristicile lor. Au performanțe excelente și sunt conștiente de carierele lor și de obiectivele personale pe care doresc să le realizeze în viața lor.
LOREDANA SALANŢĂ, a câştigat pe 16 MARTIE 2011 Titlul TOP MODEL OF THE WORLD 2010, la cea de-a 18-a ediţie organizată de GERMANIA, după ce a reprezentat România la MISS WORLD în 2009, în Africa de Sud.
Loredana Salanţa a reuşit, prin triumful său la finala din 16 martie a Top Model of The World să genereze instantaneu pe Google 48.800 de pagini cu ştirea pozitivă (despre România!) având un singur titlu: ”Studentin aus Rumänien ist Top Model of the World” si 189.000 pagini cu "Loredana Salanta Top Model Of the World"!
THE MISS GLOBE
In seara zilei de sambata, 02 noiembrie 2013, Durres, perla litoralului albanez de la Marea Adriatica, a gazduit cea de-a 40-a editie a concursului de frumusete Miss Globe, patentat de Charlie See (1909-2007), malaezian prin nastere si personalitate “iconica” la Hollywood, promotorul a peste 22 de branduri concursuri de frumusete de-a lungul timpului.
Castigatoare a fost romanca Bianca Paduraru, 21 ani, studenta in anul II la facultatea de Drept de la Universitatea “Al. Ioan Cuza“ si colaboratoare la cel mai MODERN SHOW TV ANTENA 1 IASI – “Deschis la Distractie!” Bianca este a 11-a castigatoare a concursurilor internationale de frumusete, care a adus un titlu mondial pentru InfoFashion Romania.
Petri Bozo, directorul Deliart Association, producatorul The Miss Globe organizat in Albania si Canada, ne-a declarat: “Miss Globe nu constă numai în acordarea premiilor pe scena amfiteatrului antic din Durres, ci și în realizarea unui spectacol uimitor. Cel mai important lucru este participarea reprezentanților din toată lumea, deoarece prin prezenta lor efectiva, au loc schimburi de idei si gândurile în întreaga lume, si fiecare isi va da seama de valorile pe care fiecare Țară le are, printre care istoria, si cultura fiecareia, personificata de participantele din cadrul evenimentului The Miss Globe".
Si iata o dovada ce arata ca radacinile limbilor albanaza si romana sunt complementare:
Bukurisë (in limba albaneza), care seamana foarte mult cu bucurie (in limba romana) inseamna... Frumusete (in limba romana)!
Manifestarile organizate incepand cu 2002 sunt postate pe :
www.infofashion.ro, cat si pe
https://www.facebook.com/pages/infofashionro-Romania
https://www.facebook.com/RomanianInfoFashionFestival
https://www.facebook.com/contact.infofashion
Subcategorii
-
RIFF 2017 Romanian InfoFashion Festival Spirit of Beauty® Finala 29.08-02.09. pe Valea Prahovei
-
RIFF 2017 Romanian InfoFashion Festival Spirit of Beauty® Finala 29.08-02.09. pe Valea Prahovei
-
RIFF 2017 Romanian InfoFashion Festival Spirit of Beauty® 29.08-02.09. pe Valea Prahovei
-
RIFF 2017 Romanian InfoFashion Festival Spirit of Beauty® 29.08-02.09. pe Valea Prahovei
|
COLABORATORI
Contact InfoFashion
|