Acest site foloseste cookie-uri de la Google pentru livrarea serviciilor si analizarea traficului. Adresa dvs. IP si programul user agent sunt trimise catre Google impreuna cu valorile privind performanta si securitatea pentru asigurarea calitatii serviciului, generarea statisticilor de utilizare, detectarea si remedierea abuzurilor.Aflati mai multe
OK
|
|
|
Browsing: Photo_Gallery A,B,C...Z can inspire you «-» Photo_Gallery NEWS «-» Events_Romania 2009 Photo Gallery «-» 2009_Miss_World Romania este Loredana Salanta. Galerie Foto Concurente
2009_Miss_World Romania este Loredana Salanta. Galerie Foto ConcurenteFinala Naţională MISS WORLD România 16 septembrie 2009 la Castelul Cantacuzino din Busteni, a desemnat urmatoarele castigatoare: Miss World Romania 2009 Castigatoare Loredana Violeta Salanta, Bistrita, va participa la Finala din Africa de Sud; locul 2 – Alexandra Dumitrache, Mioveni; locul 3 – Otilia Tirpan, Constanta; Premii Speciale : Miss Tourism Queen Romania (China) – Madalina Gavrus, Satu Mare; Top Model of the World (WBO Germany) – Andreea Stoia, Craiova; Miss Frienship (China) - Andra Fliundra, Ghimbav; International Model of the Year (South Korea) – Simona Bitiusca, Bacau; Miss Cantacuzino Castle – Georgiana Raluca Vreme, Galati. Editura Meteor Press a oferit tuturor castigatoarelor carti semnate de prestigiosi autori, avand tematici subsumate femeii si rolului acesteia in societate: 1. 1001 miracole pentru infrumusetare, autor Esme Floyd, 2. Marte si Venus se ciocnesc, autor Dr. John Gray, 3. Barbatii, dragostea si sexul, autor David Zinczenko, Ted Spiker, 4. Cum sa cuceresti femeile, autor Mario Luna, 5. Femeia Hopa Mitica, autor Cristina Stamate, 6. Creierul femeii, autor Dr. Louann Brizendine, 7. 20000 nume de copii, romanesti si internationale, autor Bruce Lansky. Finala Naţională MISS WORLD România s-a desfăşurat în perioada 9 - 17 septembrie 2009 si a cuprins, pe lângă repetiţii, şedinţe foto şi prezentări de modă, excursii în zona Argeşului şi pe Valea Prahovei şi acordarea altor premii speciale. După 10 zile de cantonament, şedinţe foto, excursii, concursuri şi repetiţii, Finala Naţională a avut loc pe Valea Prahovei, la Buşteni pe 16 septembrie, la Castelul Cantacuzino şi a fost prezentată de Iuliana Marciuc (TVR) şi Octavian Ursulescu. 1.Cristina Breteanu, va crea Costumul National pentru reprezentanta Romaniei la Miss World 2009 2.Ioana Silaghi, va crea Rochia de Gala pentru reprezentanta Romaniei la Finala Miss World 2009 3.Lavinia Negrilă, Timişoara 4.Eva Neagoe, Ploiesti 5.Oana Şeran, Arad 6.Cristina Elena Radu, Orăştie 7.Olah Orsolya Beata, Oradea Loredana Violeta Salanţă, câştigătoarea MISS WORLD ROMÂNIA 2009 a fost invitata de onoare a evenimentului din 20 septembrie 2009 ce a marcat redeschiderea Salii Savoy din Calea Victoriei nr.33, un eveniment cultural de exceptie, onorat de prezenta Presedintelui României Traian Băsescu, a soţiei sale Maria Băsescu si a Primarului General Sorin Oprescu. Urmariti imagini la TVR1 in emisiunea `Miezul Zilei`cu Iuliana Marciuc, luni 28.09.2009, ora 13.00. Loredana va reprezenta ţara noastră la Finala mondială din 12 Decembrie 2009, finala ce va avea loc la Johannesburg, în South Africa. Concursul MISS WORLD 2009 se va desfăşura în perioada 9 noiembrie - 12 decembrie şi va promova, printre altele, si Campionatul Mondial de Fotbal din 2010. MISS WORLD Organization pune mare preţ pe evenimentele caritabile pe care le organizeaza cu prilejul fiecarui eveniment international, având drept slogan “Beauty for a Purpose” (“Frumuseţe în slujba unui scop”). Președintele Organizației Mondiale Miss, Julia Morley, a inventat expresia „Frumusețea cu un scop” în urmă cu mai bine de 25 de ani și de atunci s-au strâns peste 400 de milioane de dolari în numele său pentru a sprijini organizațiile caritabile pentru copii din întreaga lume, aducând ajutor și sper la sute de mii în nevoie. Printre numeroșii beneficiari ai acestei activități remarcabile de generare de fonduri s-a numărat Nelson Mandela Trust, Cops For Cancer din Canada, Variety Clubs International, Operation Hunger și SOS Children’s Satages, care îngrijește copiii orfani și abandonați din 132 de țări. Câştigătoarea titlului MISS WORLD 2009 în Finala concursului găzduit la Johannesburg şi organizat cu sprijinul Ministerului Turismului din Africa de Sud, trebuie sa întrunească toate calităţile unui AMBASADOR, deoarece va face parte din “motorul” atragerii de fonduri şi pentru Variety International Childrens Fundation. Editia MISS WORLD 2009 va începe la Londra pe 9 noiembrie cu un Dineu de Caritate, la care poate participa oricine, având în plus şansa de a câştiga unul dintre cele 5 TICHETE VIP ce constau în participarea la Campionatul Mondial de Fotbal din 2010. Pe lângă accesul la cele mai importante meciuri, câştigătorii vor beneficiia de facilităţi VIP precum cazare 5 stele, lecţii de golf şi membru pe timp de un an al unui select club - St. Andrews Golf Club Scotland . Totodata, participanţii la acest eveniment se vor afla în compania celor 120 de concurente din toata lumea, care vor prezenta şi creaţiile vestimentare ale designerilor naţionali, apoi, concurentele, membrii juriului, organizatorii, staff-ul tehnic şi artistic şi delegaţiile oficiale vor pleca spre Africa de Sud unde va urma o perioadă de pregătire, interviuri cu juriul şi reprezentanţii mass-media, teste, şedinţe foto, excursii, vizite şi întâlniri cu copii defavorizaţi, invitaţii la TV etc. Pe 12 decembrie va avea loc Gala Finala a mult asteptatului concurs Miss World din Africa de Sud, ajuns la editia 59. Julia Morley, Presedinta MISS WORLD Organization, a luat hotărârea ca anul acesta, selectiuni din cele mai bune montaje ale finalelor nationale vor fi inserate în transmisia televizata a Finalei Mondiale, preluată anul acesta de peste 200 de posturi TV din întreaga lume. Miza este cu atât mai mare pentru că este vorba despre promovarea României la nivel international. Iata cine sunt tinerii designeri ale căror creatii vor fi prezentate în cadrul MISS WORLD România care a debutat pe 10.09.2009 la Sinaia, cu un eveniment de caritate, alaturandu-se Clubului Rotary, pentru a strange bani pentu repararea Crucii Eroilor, de pe varful Caraiman, cu motto-ul "Dati un ban, pentru Crucea Caraiman": Organizaţia MISS WORLD LTD aniversează 60 de ANI în 2010 ! Aceasta deţine francize în 140 de ţări, iar finala este transmisă şi preluată anual de peste 200 de posturi TV din întreaga lume şi vizionată de peste 2 miliarde de telespectactori. La începutul anului 2009, după discuţii şi întâlniri la Londra cu Julia Morley, Chairman & CEO la MISS WORLD Ltd, InfoFashion Romanai a devenit deţinătorul exclusiv al Licentei MISS WORLD în România (2009-2011), competiţie mondială are are drept slogan şi concept: “Frumusete pentru un scop!” InfoFashion.ro, a ales sa condenseze un întreg specific românesc într-un cuvânt... englezesc, tocmai pentru a se integra mai repede în circuitul mondial al informaţiei, modei, artei, frumuseţii - Info F(irst) A(ttitude) S(uccess) H(armony) I(ntelligence) O(pportunity) N(ews). Scopul urmatit este acela de a participa la acele evenimente culturale cu impact mediatic deosebit, destinate promovării valorilor fiecarei naţiuni, prin prezentarea portului tradiţional, simbolurilor ţării (drapel, imn, cântece specifice tradiţionale sau moderne) sau a altor mijloace de punere în evidenţă a mesajului privind specificul românesc. “Join your brand to one of the most well known brand in the World, Miss World! Alăturati brandul vostru unuia dintre cele mai cunoscute branduri din lume, MISS WORLD!” - a spus Celia Taylor, Director de Programe la Challenge Enterteiment (UK), care a declarat: "Miss World este o bucurie totală. Este un brand fantastic care va împlini 60 de ani în 2010 şi care adaugă reală strălucire şi glamour programelor noastre de entertainment, transmise prin intermediul aproximativ a 200 de posturi de televiziune şi vizionate de mai mult de 2 miliarde de telespectatori”. De la lansarea sa, în 1951, MISS WORLD Organization a reusit să adune, împreună cu toate organizaţiile naţionale al căror număr a crescut an de an, peste 250 de milioane de £ (lire sterline) în scopuri caritabile, pentru copiii cu diverse nevoi din întreaga lume. Astfel, au fost acordate ajutoare materiale, hrană, medicamente şi haine, dar şi burse de studiu şi premii de excelenţă. "În fiecare an, diadema purtată de MISS WORLD reprezintă un simbol care ne permite să creştem fondurile pentru acţiunile umanitare. Numai în acest an, Zhang Zi Lin actuala Miss World, originară din China, a reuşit să strângă peste 30 de milioane de dolari. Toţi aceşti bani au fost folosiţi pentru a ajuta copiii şi persoanele în vârstă" - spunea anul trecut preşedintele Julia Morley. Organizatia deţine francize în 140 de ţări. În afară de atragerea milioanelor de lire sterline pentru acţiunile de caritate din întreaga lume sub sloganul “Frumuseţe pentru un scop!”, MISS WORLD Ltd influenţează, în mod direct creşterea semnificativă a notorietăţii ţărilor organizatoare ale Finalelor Mondiale. Anual, Finala Mondială este un eveniment ce durează aproape o lună, cu mai multe gale preliminarii, cu activităţi promoţionale ale concursului şi ale ţării gazda, culminând cu un supershow de televiziune, transmisă la nivel global în întreaga lume, de către 200 de posturi de televiziune. Scurt istoric MISS WORLD A debutat în urmă cu 60 de ani sub titulatura de Festivalul BIKINI, având drept scop promovarea pe atunci a...costumului de baie abia apărut pe piaţă, dar, la final, câştigătoarea a fost numită de către presă "MISS WORLD". Aceasta manifestare a fost iniţial planificată ca un eveniment singular, dar, după ce a aflat despre concursul MISS UNIVERSE care urma să înceapă în 1952, Eric Morley a decis să facă din concursul MISS WORLD un eveniment anual şi “mondial”. În 1959, BBC a preluat în exclusivitate difuzarea acestui concurs. Popularitatea sa a crescut odată cu transmisiile televizate în Europa şi apoi pe toate continentele. În anii `80, Concursul MISS WORLD s-a relansat şi, printr-o campanie de rebranding a ales sloganul `Frumuseţe pentru un scop`, cu adăugând pentru concurente probe şi teste de inteligenţă şi de personalitate. Din nefericire, Eric Morley a murit exact când Concursul “MISS WORLD” a intrat în noul secol. Soţia sa, Julia a devenit noul preşedinte al Organizaţiei MISS WORLD Ltd. Secolul XXI a dat lumii în anul 2001 prima “MISS WORLD” de culoare - Agbani Darego, originară din Nigeria. Ca parte a strategiei sale de lobby, PR şi marketing, “MISS WORLD” Ltd a venit cu un nou concept - "TU DECIZI!", prin care telespectatorii puteau să-şi voteze favorita. Posturile de televiziune din întreaga lume au dedicat programe speciale, reportaje şi emisiuni cu şi despre concurente, despre programul turistic de excepţie pregătit de ţara gazdă, despre întâlnirile cu oficialităţile, personalităţile şi vedetele din ţara respectivă şi din comitetul de organizare, despre probele sportive, probele de talent şi de inteligenţă, filmări din culise, de la repetiţii, prezentări de modă. Astfel, începând cu anul 2003, MISS WORLD acordă 8 Premii Speciale în runda preliminară, câştigătoarele fiind automat calificate pentru a intra în runda finală: Beach Beauty, Miss Talent, Miss Sport, Beauty with a Purpouse, Top Model, People`s Choice, Miss Personality, Contestant`s Choice. Pentru a putea participa la Finala Mondială “MISS WORLD”, fiecare concurenta trebuie să câştige Finala Naţionala din anul în curs. Finalele Nationale Miss World sunt organizate de către titularii de licenţe, care deţin franciza pentru a utiliza “MISS WORLD” alăturat numelui ţării lor. Iată şi ţările / capitalele care au găzduit finalele “MISS WORLD” de-a lungul celor 59 de ediţii : 1951 - 1985 - Londra , 1986 - Londra şi Macao , 1987 - Londra şi Malta, 1988 - Londra şi Malaga (Spania), 1989 - Hong Kong şi Taiwan, 1990 - Londra şi Norvegia, 1991 - SUA şi Africa de Sud, 1992, 1993 şi 1994 - Africa de Sud, Sun City, 1995 - Africa de Sud şi Dubai, 1996 - India şi Insulele Seychelles, 1997 şi 1998 - Insulele Seychelles, 1999 - Londra şi Malta, 2000 - Londra - inaugurarea Millennium Dome, 2001- Africa de Sud şi Zambia, 2002 - Londra şi Nigeria, 2003 şi 2005 - Sanya, China, 2006 - Polonia, 2007- Sanya, China, 2008- Africa de Sud, Johannesburg. Ţara gazdă a editiei cu nr. 59 a MISS WORLD 2009, Africa de Sud deţine recordul, după Marea Britanie, ţara în care s-a născut în urmă cu 60 de ani acest brand şi în care se află Cartierul General al Organizatiei Miss World Ltd. Preşedintele “AFRICAN Fashion” International, a declarat: "Misiunea noastra la AFRICAN Fashion International este aceea de a transmite şi a aduce frumosul şi moda din South Africa în atentia intregii lumi. Acest parteneriat cu MISS WORLD 2008 a oferit designerilor africani o excelentă expunere la nivel mondial, cu o audienţă mare şi bineînţeles, o lovitură de imagine pentru industria locală. Toţi designerii şi artizanii au avut onoarea şi misiunea de a proiecta un obiect reprezentativ pentru Africa de Sud, care să combine influenţele tradiţionale africane în stil contemporan. În acest mod, ţara gazda îşi poate maximiza oferta internaţională prin audienţa oferită de Concursul MISS WORLD, îndeplinind idealurile sloganului MISS WORLD - “Frumuseţe cu un scop”. Pentru a se asigura că atât designerii. cât şi artizanii, vor avea beneficii maxime din această promovare, organizatorii le-au oferit facilitatea ca telespectatorii şi internauţii din întreaga lume care accesează site-urile MISS WORLD - www.missworld.com şi pe site-ul Finalei Nationale, să descarce online detalii despre aceştia şi pentru a comanda produsele lor direct. Ţările care au câştigat titlurile `MISS WORLD`: 5 titluri India, Venezuela, 4 titluri Marea Britanie, 3 titluri Islanda, Jamaica şi Sweden, 2 titluri Argentina, Australia, Austria, Netherlands, Peru, Rusia, Africa de Sud, SUA, 1 titlu Bermude, Brazilia, China, Cehia, Rep.Dominicana, Egipt, Finlanda, Franţa, Germania, Grecia, Granada, Guam, Irlanda, Israel, Nigeria, Polonia, Puerto Rico, Trinidad and Tobago, Turcia. Astfel, InfoFashion.ro, este conştientă că trebuie să se alăture brand-ului `MISS WORLD cu o producţie de înaltă ţinută, care să permita ca peste câţiva ani, să ne putem depune canditatura pentru organizarea unei Finale Mondiale în România. Selecţiuni din acest spectacol şi imagini cu România vor reprezenta noua carte de vizita a ţării noastre la MISS WORLD, brand-ul promovat de televiziuni din sute de ţări cu miliarde de telespectatori, conform datelor furnizate de „ZEAL Entertainment”, compania ce distribuie anual Finala Mondiala MISS WORLD. InfoFasion Romania reprezentată de Camelia şi Marius Seceleanu, a organizat pe Valea Prahovei în 2003 MISS TOURISM EUROPE, prima şi deocmadată ultima Finală Internaţională a unui concurs de frumuseţe. Aceasta iniţiativă a avut drept scop, atunci când România nu făcea încă parte din Uniunea Europeană, de a aduce Europa în ţara noastră, prin intermediul organizării primei Finale Internationale a unui concurs de frumusete, cu 30 de concurente din 28 de ţări. Concursul s-a desfăşurat timp de 10 zile, pe Valea Prahovei, răstimp în care Preşedintele Ion Iliescu şi Guvernul României au invitat toţi participanţii şi reprezentanţii acestor ţări, la Palatul Cotroceni, respectiv Palatul Victoria. InfoFashion.ro, îşi propune ca după noul start al României în 2009 alaturi de MISS WORLD, după ce vor sensibiliza cât mai mulţi factori de decizie asupra acestui nou concept de promovare a ţării, să organizeze Finala Mondială MISS WORLD in Romania. Acesta este adevăratul lobby de ţară, modalitatea prin care o ţară poate fi promovată în întreaga lume, la cel mai înalt nivel, prin frumuseţe, artă, tradiţii, cultură, istorie şi mai ales ca destinaţie tursitică. Prin cele peste 200 de televiziuni şi cei peste 2 miliarde de telespectatori de pe întreg globul, putem realiza un “Pod peste Timp”, concomitent cu un “Arc peste Lume”, nutrind speranţa că România va deveni mult mai vizibilă ca identitate. * * * * * LA LONDRA, pe 09 Noiembrie 2009, puteti sustine atat castigatoarea `Miss World Romania` cat si strangerea de fonduri cu scop caritabil pentru Variety International Children`s Fund , eveniment realizat de Miss World Organization, sub motto-ul `Frumusete pentru un scop` beneficiind de un program de cea mai inalta clasa, alaturi de toate cele 120 de concurente ce vor lua startul in a 59-a editie s MISS WORLD: Miss World Charity Dinner / Grosvenor House, London /Monday 9th November 2009 În sprijinul Variety International Children`s Fund Welcome to London`s Celebration, Miss World a făcut atât de mult pentru a sprijini copiii din întreaga lume prin tema sa „Frumusețe cu un scop”. Ce modalitate mai bună de a începe cel de-al 59-lea Festival Miss World decât cu o seară senzațională de strângere de fonduri internaționale și divertisment de talie mondială. Finalistele Miss World din 120 de națiuni vor fi prezentate la cina de caritate Miss World. Variety International, cunoscut ca si „cea mai mare organizație de caritate din lume” a strâns peste 1,6 miliarde de dolari de la înființarea sa în 1928. Toate banii strânși sunt în sprijinul Variety International Children`s Fund și evenimentul speră să strângă 1 milion de dolari pentru a sprijini chirurgical, nutrițional și programe educaționale în Haiti, Palau, Filipine, Ghana și India. Subcategorii
Acorda pentru 2009_Miss_World Romania Este Loredana Salanta. Galerie Foto Concurente cate puncte crezi ca merita in opinia ta!
|
COLABORATORI Contact InfoFashion |
© InfoFashion.ro 2005 - 2024
|