Nume |
Pct |
|
1.Filon de Romania 2024 Casting fizic & online: `Descopera, Pastreaza, Creeaza, Transmite`
|
|
|
2.Filon de Romania 2023, proiect de promovare a filonului romanesc, adresat tinerelor Romaniei
|
|
|
3.Miss_Intercontinental 2021 - 2022 Romania este Denisa Malacu, castigatoare Romanian InfoFashion Festival
|
|
|
4.Casting inscrieri online pentru Romanian InfoFashion Festival Spirit of Beauty 2022
|
|
|
5.Alexandra_Stroe Winner Miss Supertalent of the World 2022 International Supermodel, Beauty Queen
|
|
|
6.RIFF_Foto 2021 Romanian InfoFashion Festival Spirit of Beauty la Castelul Cantacuzino Busteni
|
|
|
7.RIFF 2017 Romanian InfoFashion Festival si-a desemnat castigatoarele la Castelul Cantacuzino
|
|
|
8.RIFF_Foto 2017 Designeri la Romanian InfoFashion Festival Spirit of Beauty pe Valea Prahovei
|
|
|
9.RIFF_Foto 2016 Romanian InfoFashion Festival Spirit of Beauty la Casino Sinaia
|
|
|
10.Events_Romania 2015 Photo Gallery
|
|
|
11.Events_Romania 2014 Photo Gallery
|
|
|
12.Events_Romania 2013 Photo Gallery
|
|
|
13.Events_Romania 2012 Photo Gallery
|
|
|
14.Events_Romania 2011 Photo Gallery
|
|
|
15.Events_Romania 2010 Photo Gallery
|
|
|
16.Events_Romania 2009 Photo Gallery
|
|
|
17.Events_Romania 2008 Photo Gallery
|
|
|
18.Events_Romania 2007 Photo Gallery
|
|
|
19.Events_Romania 2006 Photo Gallery
|
|
|
20.Events_Romania 2005 Photo Gallery
|
|
|
21.Events_Romania 2004 Photo Gallery
|
|
|
22.Events_Romania 2003 Photo Gallery
|
|
|
23.Events_Romania 2002 Photo Gallery
|
|
..continua.. |
|
Browsing: Photo_Gallery A,B,C...Z can inspire you «-» Photo_Gallery ATTITUDE «-» Talente Diverse «-» Senso Galeria- Vernisaj Expozitie Ileana Dana Marinescu `Creaturi Acvatice` 11.06.2018
Senso Galeria- Vernisaj Expozitie Ileana Dana Marinescu `Creaturi Acvatice` 11.06.2018
COMUNICAT de PRESĂ
Galeria de Artă SENSO București
organizează luni, 11 iunie 2018, orele 18.00
vernisajul expoziţiei „CREATURI ACVATICE” a artistei
ILEANA DANA MARINESCU
MOTTO: ”În viziunea tradiției babiloniene, o creatură acvatică i-a învățat pe oameni arta civilizației”
VĂ INVITĂM luni, 11 iunie 2018, orele 18.00 la Galeria SENSO, la vernisajul expoziţiei „CREATURI ACVATICE” a artistei ILEANA DANA MARINESCU.
Evenimentul susținut de FILDAS Art şi Catena prin Programul CATENA pentru ARTĂ va fi prezentat de Doina Păuleanu, Doctor în Istoria Artei și critic de artă, director al Muzeului de Artă Constanța.
Expoziția poate fi vizitată în perioada 11 iunie – 12 iulie 2018.
Ileana Dana Marinescu revine la Galeria de Artă SENSO după expozițiile ”Desprinderi din metal și sticlă” (2017) și Expoziția de Arte Decorative (2015)
Absolventă a Institutul de Arte Plastice „Nicolae Grigorescu”, Bucureşti, România (1 an de audiență și 6 de ani de studiu), promoția 1968, Ileana Dana Marinescu a urmat cursurile Școlii Primare Germane (Liceul de Fete ”Domnița Ileana” ) – Mănăstirea Ursulinelor (Sibiu) și Liceului ”C.A. Rosseti”, București.
Și-a expus creațiile cu ocazia mulor expoziții personale și de grup, în București, în țară, dar și în străinătate (Germania, SUA – New York, Thailanda - Bangkok). A fost distinsă cu Premiul Uniunii Artiștilor Plastici pentru Expoziția Națională de Miniaturi Textile (Galeria Simeza, 2003), cu Premiul „Artele focului 2004” al UAP (Galeria Artis, 2005) și Premiul pentru Expoziția personală “Bijuterii pentru perete” (Galeria Simeza, 2005) și cu Premiul UAP pentru METAL (Sala Dalles, 2015).
Ileana Dana Marinescu are lucrări în colecții din România, Germania, Franța, Olanda, Luxembrug, Belgia, Norvegia, Finlanda, Elveția, Marea Britanie, Africa de Sud, Thailanda, SUA ș.a.
”Ileana Dana Marinescu și-a propus o miraculoasă și neobișnuită incursiune în lumea marină. De la expediția argonauților (cu bază reală – primele încercări ale aheenilor de a străbate Marea Neagră în mileniul al II-lea î. Chr. – și fantastică deopotrivă) la colonizarea greacă (prima din istorie, care a dus la crearea unor emporia – factorii comerciale, baza orașelor de mai târziu, pe țărmurile aceleiași mări în secolele VIII-VI î. Chr. și până astăzi, întinderile acvatice seduc, iar imaginația își găsește spațiu larg de manifestare” (Dr. Doina Păuleanu)
”Ileana Dana Marinescu este un spirit scormonitor. (...) Viziunea sa se hrăneşte constant dintr-o inepuizabilă ingenuitate şi fiecare lucrare este măsura unei perpetue ingeniozităţi. (...)Ileana Dana Marinescu tratează cu maximă seriozitate facilul şi efemerul, căci este un om mereu proaspăt şi neliniştit” (Mădălina Mirea)
Încă de la începutul anului, Galeria de Artă Senso (Bd. Unirii nr. 15, sector 5, Bucureşti) a găzduit evenimente culturale de mare succes – expoziţia „BIJUTERIE CONTEMPORANĂ” unde şi-au expus creaţiile cei mai talentaţi designeri de bijuterie contemporană de autor, dar şi expoziţiile personale de pictură „PICTOGRAME II” - DAN CONSTANTINESCU și de sculptură „CĂUTĂTORII DE LUMINĂ” - ION IANCUŢ.
„Aducem arta mai aproape de tine – este deviza galeriei noastre, în numele căreia ne-am propus să facem o selecție cât mai reprezentativă de autori și opere. Expozițiile organizate la Galeria Senso fac parte dintr-un program complex, deschis cu generozitate tuturor – Catena pentru artă – prin care sperăm să se manifeste, autentic și original, o vocație culturală asumată! Vom continua să organizăm și în 2018, cu același succes evenimente de referință în peisajul cultural al Bucureștilor” – Galeria de Artă SENSO, București
Vă mulțumim pentru atenția acordată și vă așteptăm la Galeria SENSO, la vernisajul din 11 iunie 2018, ora 18.00.
Oana Georgescu, PR Specialist
Mobil: 0741.106.723.
E-mail: oana.georgescu@sensotv.ro / pr@sensotv.ro
Angelo Bălie, Director General - Galeria de Artă Senso
Mobil: 0723.859.036.
E-mail: angelo.balie@galeriasenso.ro
https://www.facebook.com/pages/Galeria-Senso/656699487722691
ILEANA DANA MARINESCU –Note ctitice
Cu expoziția deschisă în vara anului 2018 la galeria Senso, Ileana Dana Marinescu și-a propus o miraculoasă și neobișnuită incursiune în lumea marină. De la expediția argonauților (cu bază reală – primele încercări ale aheenilor de a străbate Marea Neagră în mileniul al II-lea î. Chr. – și fantastică deopotrivă) la colonizarea greacă (prima din istorie, care a dus la crearea unor emporia – factorii comerciale, baza orașelor de mai târziu, pe țărmurile aceleiași mări în secolele VIII-VI î. Chr. și până astăzi, întinderile acvatice seduc, iar imaginația își găsește spațiu larg de manifestare.
Nenumărați artiști au dedicat lucrări în varii tehnici, scoicilor, peștilor, valurilor (se știe de la Aivazovski că cel de-al șaptelea poate fi mortal), vânturilor, cheiurilor, danelor și țărmului, vapoarelor cu pânze, zbaturi sau motoare de tot felul și marinarilor (eroi sau simpli figuranți), stihiilor sau clarurilor de lună; doar câțiva aleși – iar Ileana Dana Marinescu face parte dintre aceștia – au încercat să redea misterul adâncurilor fără a picta sau desena apa, lumina, plaja, recuzita marină.
Celebrul arhitect roman Vitruviu (80/70 î. Chr. – 15 sau 23 d. Chr.) folosește pentru tematica majoră a timpului său – compoziții istorice, alegorice, mitologice – termenul de megalografie și expediază motive precum cele enunțate, în categoria subiectelor minore. Unui autor precum Piraikos, trăitor la sfârşitul secolului al IV-lea î. Chr./ începutul celui următor, i s-a spus rhyparographos – pictorul gunoaielor, iar numele și porecla i-au rămas în istoria artei, deși toate lucrările sale s-au pierdut.
„Este locul să-i adăugăm pe artiştii care și-au câştigat celebritatea... (informează Pliniu cel Bătrân, mort la 24 august 79 din pricina gazelor emanate de erupţia vulcanului Vezuviu, deşi se afla pe puntea unui vas în apropiere de Pompei), într-un gen mai puţin înalt. Printre ei s-a numărat Piraikos. Nu ştiu dacă şi-a dăunat prin alegerea subiectelor sale; fapt e că, limitându-se la subiectele umile, şi-a asigurat totuşi, prin însăşi vulgaritatea lor, cea mai mare glorie.
A pictat dughene de bărbieri şi cizmari, provizii de bucătărie şi alte lucruri asemănătoare, ceea ce l-a făcut să fie numit riparograful. Tablourile sale produc o plăcere fără margini şi s-au vândut mai scump decît opere foarte însemnate ale altor artişti”. În această categorie, a obiectelor umile și ignorate, dar cu vecinătăți de seamă, Ileana Dana Marinescu și-ar fi putut găsi, în orice epocă, locul și rostul.
Artista recrează lumea adâncurilor din sârme, obiecte inutile, eventual dezasamblate, dantele, văluri și voaluri, șuruburi și piulițe, foarfeci, tuburi, capace, fire de tot felul, mărgele, scoici, capace, cârlige, mici pietre și ambalaje, catarame și brățări, textile și bucăți de lemn, pe care le asamblează, le montează, le plisează, le asortează, le juxtapune, le combină, le acoperă cu o fină peliculă de cupru în băi de galvanizare.
Formele realizate cu deschidere ludică au expresivitate și credibilitate. Ba au chiar caracter; putem detecta viețuitoare marine elegante, cochete, seducătoare, misterioase, periculoase, suflete tari sau înduioșate, despotice sau democrate, enervate, surâzătoare, nostalgice sau pragmatice, generoase, morocănoase, nervoase sau închise cu avariție în sine.
Să ne lăsăm așadar ispitiți de universul artistei, pentru ca bucuria noastră estetică să fie – ca să-l cităm pe Pliniu, fără margini! Obiectele imaginate de Ileana Dana Marinescu ne stau în acest sens la îndemână. (Dr. Doina Păuleanu)
Un Prospero feminin
În arta colajului tridimensional şi feeric, între regretatul Ion Bitzan şi elevul său, designerul Alexandru Nestor, Ileana Dana Marinescu (n. 1944) este un adevărat şi original „objectator”, adică autor de familii de obiecte. Regatul Ingeniosului a pornit la ea prin 1985, iar prima personală de acest fel a fost în 2004, cu bricolajul preţios al unor narative panouri-bijuterii „de perete” (Galeria Simeza).
Au urmat expoziția pascală cu scenariate ouă de struț (galeria Căminul Artei), cu mare insectă aeroplan (Foişor Mogoşoaia), cu pistol şi colivii (galeria Orizont), cu lupe şi fluturi din ochelari (Anaid Gallery). Au fost premii şi participări la saloanele tuturor disciplinelor decorativului, unde eteroclitul surprinzător al Danei Marinescu dădea un inconfundabil tonus ludic tehnicilor acreditate ale sticlei-metalului-textilului.
Dana Castelana, cum se alintă în mijlocul unei case din Marile (Bune) Speranțe ale cabinetelor de curiozități, este formată ca artist monumentalist, acum patru decenii. Vocaţia sa deplină se va împlini însă în universul mic al imaginarului prilejuit de memoria obiectelor din budoarul unei cochete. Una dintre primele materii „titlu” ale compoziţiilor sale, personaj principal al travestiurilor practicat de artistă, este sticluţa de parfum, antroporfizată sau trecută în regnul insectelor.
Apoi din cutii, cutiuţe, sertare, cadre alveolate, recipiente casnice şi detritusuri ale îndeletnicirilor domestice feminine sau cioburi de sticlă prețioasă ţâşneşte o sarabandă de vietăţi, zâne sau personaje retro, din epoca jobenului şi a crinolinei. Artista lucrează cu două mari câmpuri imaginative, care se aliază ludic, în regim de torent asociativ. Este universul candid al insectelor înaripate şi al vegetalului proliferant, alături de referinţe culturale, romantic-desuete, pentru început. Mai recent, artista are comentarii la zi, pietonale, până la cele de actualitate parodică, precum „purtătoarele de cuvânt” sau „sfada cu mass-media” realizate prin reciclarea şi deturnarea obiectului utilitar: cordoane de duş, siguranțe electrice de porțelan, robineți, lupe, carcase de telefoane.
Titlurile Danei Marinescu se constituie într-un episod de creativitate de sine stătător. Iată nişte mostre: Măr indehescent, Argint contra cupru, Cochetele de pe Herbert-Strasse, Limbi de sunet, La curtea regelui «J`adore». Nu ne surprind titlurile asociative din familia de cuvinte ale mariajului: nunțile, cuplurile, naşterile, doicile, puii. Căci lucrările ei ipostaziază, în genere, un moment de metamorfoză nupțială între regnuri.
Artificialul industriei feminității urbane este imediat învecinat serpentinei floralului. Geologicul, prin gemele semiprețioase, ca pete de culoare, devin aripi şi elitre. Ele întâlnesc metalul galvanizat adus, în silistica artistei, la rolul de dantelă sau lichen aşternut lemnului. Firele metalice devin vrejuri, antene de coleoptere sau cili. Dana Marinescu compune aceste arătări arccimboldeşti, trupuri din fragmente eteroclite, pe un traseu răzlețit, diagonal, pe noduri de energii, ca ale plantelor grimpante sau în evantai de rizomi.
Organizarea se sprijină mai totdeauna pe suporturi care au un principiu de ortogonalitate (adică rasteluri, caroiaje, trame de sârmă din construcții) din care irumpe poporul ei minuscul, parfumat şi înaripat. Reciclaj-deturnare şi asamblaj-bricolaj sunt tehnologiile unui basm obiectual țâşnit din popoarele ierbii şi ajuns la poveştile urbane ale Silviei Kerim (Aurelia Mocanu, curator)
Oul și ale lui
În joia mare, Dana Marinescu deschide o expoziție dedicată ouălor. Ce poate să fie mai esență decât oul, care este practic esența vieții? Dana Marinescu găsește în ou, cu spiritul său alert, cu voioșia sa copilărească, cu acest inefabil dar al jocului, aproape toate aspectele vieții, normal, de la esență, de la acel început, de la oul dogmatic la tot ceea ce ne înconjoară și tot ceea ce poate să ne producă buna dispoziție, zâmbetul, chiar ilaritatea.
Dana Marinescu, o înveterată a acestui joc copilăresc în lumea celor mari, care reușește să găsească acel je ne sais quoi spre a da viață unui obiect neînsuflețit, care din cravate poate să facă două ființe înaripate ce sugerează amorul etern, care din metal poate să facă o inimă vibrândă sau niște păsări care se îndreaptă spre cuiburile lor spre a depune ouăle, de data aceasta, găsindu-și ca punct de pornire o găoace, reușește să facă variațiuni pe aceeași temă, dar într-un stil mare. Remarcați că este o expoziție eminamente de ouă, și nu sunt ouă încondeiate, ci sunt ouă gândite, sau încondeiate cu gândul și cu gândirea Danei Marinescu.
Este vorba de o călătorie prin spiritul obiectului și prin spiritualitatea creatoare, care ne duce într-o lume mirifică a acestui joc de copii spre lumea oamenilor mari, exact cum spunea odată Baudelaire, artistul copil și om de lume. (Adrian Silvan Ionescu)
MICRO/MACRO - Vă propunem o privire sub lupă
Micro/Macro este o expoziţie despre plăcerea descoperirii detaliilor, despre lumea care nu se vede cu ochiul liber, despre exerciţiul unui alt fel de a privi. În timp ce priviţi prin lupă, rolurile se schimbă. Artista Ileana Dana Marinescu vă transformă în victimele aceluiaşi tip de analiză, iar acest joc al răsturnărilor de situaţie, constant valabil în natură şi în sistemul perceptiv, capătă nuanţe dintre cele mai surprinzătoare, de la plăcerea efectului estetic, amplificat de viziunea teatrală a prezentării, până la provocarea analizei şi a autoanalizei.
Mediul pe care artista îl conturează cu obiecte asamblate din materiale diverse (metal, sticlă, piatră), cu intervenţii de sunet şi un video cu procesul de creaţie, este unul în care poţi medita , fie şi pentru câteva clipe, asupra relaţiilor dintre minor şi major, dintre micro şi macro, dintre ce înseamnă valoare şi fapt insignifiant, pentru că expoziţia poartă semnătura unei explozii imaginative de tip interactiv.
Artista se joacă serios. Puneţi-o sub lupă pe Ileana Dana Marinescu. Puneţi sub lupă artista, lucrările, galeria, curatoarea, arta. Aici puteţi decide cine e mic şi cine e mare. Puteţi judeca, eticheta, doar cu condiţia de a vă pune la rândul vostru sub lupă. (Olivia Niţiş, curator)
Vietăţi în mişcare
Ileana Dana Marinescu este un spirit scormonitor. Fie că sapă după ouă, fie că balansează micro- cu macro- universul, că propune bijuterii pereţilor sau iscodeşte apa, aerul şi pământul pentru a fura detalii pentru jivinele sale, este mereu în căutarea bucăţii de materie pe care să o reînsufleţească. Nu cunosc alt artist roman contemporan, capabil să epuizeze valenţele expresive ale unui ciob, ale unui rest de lucrare, sau ale unei sticluţe de parfum.
Viziunea sa se hrăneşte constant dintr-o inepuizabilă ingenuitate şi fiecare lucrare este măsura unei perpetue ingeniozităţi. Ceea ce ne propune azi Ileana Dana Marinescu la Galeria Senso, este o lume de vietăţi în mişcare, din care răzbate surâsul creatorului, într-un dialog hâtru şi neîncrâncenat, aşa cum bătrânul tâmplar nu a reuşit să aibă cu păpuşa sa însufleţită.
Preţioasele domniţe din sticlă stratificată, sunt învăluite subtil în sârmă ghimpată. Miriapozii Guerlain, stau alături de suavi scarabei, îngerii mov şi libelule mirate sunt vânate de arogante păsări egiptene cu profile adosate. Din pietre, vertebre şi cochilii Saint-Jacques, artista a închipuit jivine chihlimbarii, înfăşurate tandru în plasă de buzău, sau, după caz, fluide crinoline.
Trecute prin băi de galvanizare, înnobilate cu depuneri de argint şi cupru, toate aceste alăturări oximoronice de materialităţi devin unitare, din cauza gândului care le-a tocmit, a mâinii care le-a compactat, a ochiului care le-a savurat. Căci la sfârşit, artista a privit şi a văzut că e bine.
Ileana Dana Marinescu tratează cu maximă seriozitate facilul şi efemerul, căci este un om mereu proaspăt şi neliniştit (Mădălina Mirea)
Biografie ILEANA DANA MARINESCU
născută: 1944 Băilești România
STUDII
1950 - 1959, Sibiu - Mănăstirea Ursulinelor, Școala Primară Germană, Liceul de Fete ”Domnița Ileana”
1959 - 1961 Bucuresti=Liceul C A Rosseti
1961 - 1968 Institutul de Arte Plastice „Nicolae Grigorescu”, Bucureşti, România (1 an audienta și 6 ani de studiu)
Membră a Uniunii Artiștilor Plastici din România
EXPOZIȚII PERSONALE (SELECȚIE)M/u>
2018 CREATURI ACVATICE - Galeria Senso-Bucuresti
2017 DESPRINDERI IN METAL SI STICLA =GALERIA SENSO= BUCURESTI
2015 APA, AER, PAMINT in focul Cuhniei-PALATUL Mogosoaia CUHNIE
2014 “ x70” Galeria Orizont, Bucuresti, Romania
2010 „Micro-macro”, Galeria Anaid, Bucureşti, România
2009 “Semn de aer” Sala Foișor- Asezămintele Brâncovenesti, Mogoșoaia. România
2009 „Desprinderi”, Galeria Orizont, Bucureşti, România
2008 Sala Radio, Bucureşti, România (Concert violoncel și pian, familia Spinei)
2007 „Oul si ale lui", Galeria Căminul Artei, Bucureşti, România
2004 „Bijuterii pentru perete", Galeria Simeza, Bucureşti, România
1999 „Fantezii în metal şi sticlă”, Ambasada României, Bangkok, Thailanda
1998 Galeria ArTei, Bucureşti, România
1997 „Sculptură mică şi pictură pe sticlă”, Institutul Cultural Român, New York, USA
1996 Galeria Căminul Artei, Bucureşti, România
EXPOZIȚII DE GRUP (SELECȚIE)
2018 Salonul sticlei 30-Galeria Orizont - Bucuresti
2018 ARTELE FOCULUI-Gontemporanii-Muzeul Cotroceni
2017 Salonul Sticlei -Galeria Orizont -Bucuresti
2017 Salonul Mic -Bucuresti- Caminul Artei
2017 METAL 2017 Galeria Orizonucuresti
2017 Miniaturi textile - PALATUL MOGOSOAIA
2016 Bienala de arte decorative - Sala ”Constantin Brâncusi”, Palatul Parlamentului
2016 ARTE IN BUCURESTI= Galeria Caminul Artei –București
2016 BLURR - Caminul Artei, Bucuresti
2015 Expozitzie de Arte Decorativa - Galeria Senso, Bucuresti
2014 Salonul de Arte Decorative “Cotroceni” expo itinerant – Chișinău, Republica Moldova
2014 Arte Bucuresti –ed. 5 - Galeria Orizont
2014 Libraria Carturesti-Lansarea celor 3 volume arta-editate in Germania
2013 - 2014 Salonul National de Arta Decorativa, ediția 14, Muzeului Naţional Cotroceni, Bucureşti,România
2013 Salonul Metalului= Galeria Orizont Bucuresti
2013 7 Das Metadekorativum-Dusseldorf –Reisholzhafen-Germania
2013 Salonul National de Minaturi Textile. Galeria Orizont-Bucuresti
2013 Expozitzie de Grup-“A venit Primavara”-Romulus ArtGallery
2013 EMINESCU. Expozitzie omagiala de carte-obiect. Biblioteca Nationala a Rominiei
2012 MIX SATB/ 2012 Galeria Orizont Bucuresti
2012 Arte in Bucuresti- Galeria Orizont=Bucuresti
2012 Salonul de Iar na “Obiect-Cadou”-Galeria Orizont Bucuresati
2012 Bienala de arte Decorative:”Comunicare prin simbol”, Sala ”Constantin Brâncusi”, Palatul Parlamentului 2012 Salonul National de Miniaturi Textile Galeria Orizont, Bucuresti
2011 Salonul Sticlei-Galeria Orizont Bucuresti
2011 Salonul Metalului, Galeria OrizontBucuresti
2011 Salonul National de Miniaturi Textile-Galeria Orizont-Bucuresti
2011-2012 Salonul National de Arta Decorativa, ediția 12, Muzeului Naţional Cotroceni, Bucureşti,România
2010 „9+1 ferestre”, Galeria Veroniki, Bucureşti, România
2010 Berliner Liste, cu Galeria Anaid, Berlin, Germania
2010 „Oraşul”, Salonul Bucureşti, ediția V, Galeria Căminul Artei, Bucureşti, România
2009 „Familia cuboid”, Salonul mic Bucureşti, Galeria Căminul Artei, Bucureşti,
2006 Salonul național, Sala Constantin Brâncuşi, Palatul Parlamentului, Bucureşti, Trienala de arte textile, ediția V, Galeria Artis, Bucureşti, România
2005 „Ambient”, Galeria Veroniki, Bucureşti, România
2004 „Recipient”, Galeria Căminul Artei, Bucureşti, România
2003 „Pădurea din frumoasa adormită”, Galeria Căminul Artei, Bucureşti, România
2002 Salonul de artă municipală, Galeria Apollo, Bucureşti, România
2001 Târgul nternațional de arte vizuale, Teatrul Național, Bucureşti, România
PREMIII
2015 Premiul UAP pentru METALpentru anul 2014, Sala Dalles București, Romania
2005 Premiul „Artele focului 2004”, Premiul Uniunii Artiștilor Plastici, Galeria Artis, Bucureşti, România pentru Expo personală “Bijuterii pentru perete” Galeria Simeza
2003 Premiul Uniunii Artiștilor Plastici, Expoziția Națională de Miniaturi Textile - Galeria Apollo, Bucureşti, România
LUCRĂRI ÎN: România, Germania, Franța, Țările de Jos, Belgia, Norvegia, Finlanda, Elveția, Marea Britanie, Africa de Sud, Thailanda, SUA
ALBUME DE ARTA:
Enciclopedia artistilot contemporani romini. Vol. 2, an 1998. Editura Arc2000
012 =7 Metadekorativum- editura Clartex Germania
Subcategorii
-
Senso Galeria- Vernisaj Expozitie Ileana Dana Marinescu `Creaturi Acvatice` 11.06.2018
-
Senso Galeria- Vernisaj Expozitie Ileana Dana Marinescu `Creaturi Acvatice` 11.06.2018
-
Senso Galeria- Vernisaj Expozitie Ileana Dana Marinescu `Creaturi Acvatice` 11.06.2018
Imagine
|
Senso Galeria- Vernisaj Expozitie Ileana Dana Marinescu `Creaturi Acvatice` 11.06.2018
|
Senso Galeria- Vernisaj Expozitie Ileana Dana Marinescu `Creaturi Acvatice` 11.06.2018
|
|
COLABORATORI
Contact InfoFashion
|